Есімдіктен өткенді қайталау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есімдіктен өткенді қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Есімдіктен өткенді қайталау сабағына арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

«



Тақырыбы

Есімдіктен өткенді қайталау

Жалпы мақсаты


Оқушылардың есімдіктер тақырыбынан алған теориялық білімін пысықтау,оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып,ойлау қабілетін,сөздік қорын дамыту,оқушыларды топтық жұмыс жасау арқылы бірлікке, ауызбіршілікке тәрбиелеу

Оқу нәтижесі

Оқушылардың білімі пысықталады, іскерлік және біліктілік дағдылары жетіледі,ойлау қабілеті мен сөздік қоры дамиды,сыни ойлау қабілеті қалыптасады,топта бірігіп жұмыс жасай алады, өз ойын еркін жеткізеді.

Сілтеме

Қазақ тілі оқулығы, оқулық әдістемесі

Әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, венн диаграммасы, үш қадамдық сұхбат, конверттегі сұрақтар, семантикалық карта, ойды аяқта

Модульдері

АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін және оқытуды бағалау)

Ресурстар

Тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер

Сабақ мазмұны


Уақыты

Сабақ барысы

Ресурстар

Бағалау


(Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу)

( 3минут)

1.Психологиялық жағымды орта қалыптастыру.

Жабырқауды білмейміз,

Жалқаулықты сүймейміз.

Біз талантты жас ұлан,

Үлгі аламыз жақсыдан.

Әр топ бір-біріне жақсы тілектерін айтады

2.Топқа бөлу

  • Қосарлану арқылы жасалған

  • Бірігу арқылы жасалған

  • Бөлек жазылатын

Кеспе қағаздар, слайд



Қызығушылықты ояту (3минут)














Үй тапсырмасы (5минут)

«Миға шабуыл» әдісі.

Жұмбақ сұрақтар «Бұл қай есімдіктер?»

1.Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдіктің қай түрі?

(Біз – жіктеу есімдігі)

2.Басқаның бәрін өзі сұрайды,өзінен ешкім сұрамайды. (Сұрау есімдіктер)

3.Жақтас жалғауға жіктеле қояды,жақтас емесіне жоламай қояды. (Мен.сен)

4. Көпшіл және көңілшек

Ештемені бөліп жармайды.

Көптік ұғым беріп,

Көпшілікті қармайды. (Жалпылау есімдіктері)

5. Құрамындағы сөздің көбін көршісінен сұрап алыпты.

Алдына бір буын қосыпты да,есімдіктің бір түрі болып тұра қалыпты.(Болымсыздық есімдіктері)

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Серпілген сауал» әдісі

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру

Слайд

Ауызша бағалау


Тақырыпты тақтаға жазу



Мағынаны тану

(25 минут)


3 минут















  1. минут









2 минут



5 минут





  1. Топтық жұмыс. «Конверттегі сұрақтар» әдісі

1-топ.

Қайрат пен ақыл жол табар,

Қашқанға да ,қуғанға.

Әділет, шапқат кімде бар,

Сол жарасар туғанға.

2-топ.

Бұл сөзім асып айтқан асылық емес,

Ойында оты барлар асылық демес.

Тебем дер тірі болсам надандықты

Серт етіп, өзіме-өзім еттім егес.

3-топ.

Көптен шыққан бұл хабар,

Көңілің ауып, шырағым,

Бұған болма ынтызар.

  1. Шығармашылық жұмыс

Төменде берілген есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құраңыз.

1-топ.

Кім, қайдан, өз, мен,

2-топ.

Мына, кейбір, ешбір, барлық

3-топ.

Әлдеқашан, өзіміз, кімнің, осы

  1. Морфологиялық талдау

1-топ. Әрқайсысымызға еліміздің тәуелсіздігі қымбат

2-топ. Азаматтардың қай-қайсысы да Тәуелсіздікті қорғайды.

3-топ. Желтоқсан қаһармандары еш уақытта ұмытылмайды.

  1. Сергіту сәті «Сөйлей алатын қолдар»

Амандасу,

Достасу

Аяу

Қуаныщ көрсету

Ескерту айту

Күресу

Сәттілік тілеу

Қоштасу

  1. Салыстыру «Венн диаграммасы»

1-топ Зат есім мен есімдік

2-топ Сын есім мен есімдік

3-топ Сан есім мен есімдік

Конверт


















Кеспе қағаз






















А4 қағазы. Маркер



Қол белгісі арқылы















+ -қызық









Смайлик арқылы













Өзін-өзі бағалау



Ойтолғаныс

5 минут

«Үш қадамдық сұхбат» әдісі

Әр қадам жасаған сайын өткен тақырып бойынша бір сөйлем айтады.



Үйге тапсырма

1 минут


Кері байланыс

2 минут

«Есімдіктер әлемінде» ертегі жазып келу.



«Ойды аяқта» рефлексия.

Бүгін мен білдім...

Қиындық тудырды....

Мен үйрендім.....

Қолымнан келді...


Күнделік



Стикер






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.12.2017
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі