«
|
Тақырыбы |
Есімдіктен өткенді қайталау |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың есімдіктер тақырыбынан алған теориялық білімін пысықтау,оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып,ойлау қабілетін,сөздік қорын дамыту,оқушыларды топтық жұмыс жасау арқылы бірлікке, ауызбіршілікке тәрбиелеу |
||
|
Оқу нәтижесі |
Оқушылардың білімі пысықталады, іскерлік және біліктілік дағдылары жетіледі,ойлау қабілеті мен сөздік қоры дамиды,сыни ойлау қабілеті қалыптасады,топта бірігіп жұмыс жасай алады, өз ойын еркін жеткізеді. |
||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығы, оқулық әдістемесі |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, венн диаграммасы, үш қадамдық сұхбат, конверттегі сұрақтар, семантикалық карта, ойды аяқта |
||
|
Модульдері |
АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін және оқытуды бағалау) |
||
|
Ресурстар |
Тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер |
||
|
Сабақ мазмұны |
|
||
|
Уақыты |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
Бағалау |
|
(Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу) ( 3минут) |
1.Психологиялық жағымды орта қалыптастыру. Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз. Біз талантты жас ұлан, Үлгі аламыз жақсыдан. Әр топ бір-біріне жақсы тілектерін айтады 2.Топқа бөлу
|
Кеспе қағаздар, слайд |
|
|
Қызығушылықты ояту (3минут) Үй тапсырмасы (5минут) |
«Миға шабуыл» әдісі. Жұмбақ сұрақтар «Бұл қай есімдіктер?» 1.Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдіктің қай түрі? (Біз – жіктеу есімдігі) 2.Басқаның бәрін өзі сұрайды,өзінен ешкім сұрамайды. (Сұрау есімдіктер) 3.Жақтас жалғауға жіктеле қояды,жақтас емесіне жоламай қояды. (Мен.сен) 4. Көпшіл және көңілшек Ештемені бөліп жармайды. Көптік ұғым беріп, Көпшілікті қармайды. (Жалпылау есімдіктері) 5. Құрамындағы сөздің көбін көршісінен сұрап алыпты. Алдына бір буын қосыпты да,есімдіктің бір түрі болып тұра қалыпты.(Болымсыздық есімдіктері) Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Серпілген сауал» әдісі Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру |
Слайд |
Ауызша бағалау |
|
|
Тақырыпты тақтаға жазу |
|
|
|
Мағынаны тану (25 минут) 3 минут
2 минут 5 минут |
1-топ. Қайрат пен ақыл жол табар, Қашқанға да ,қуғанға. Әділет, шапқат кімде бар, Сол жарасар туғанға. 2-топ. Бұл сөзім асып айтқан асылық емес, Ойында оты барлар асылық демес. Тебем дер тірі болсам надандықты Серт етіп, өзіме-өзім еттім егес. 3-топ. Көптен шыққан бұл хабар, Көңілің ауып, шырағым, Бұған болма ынтызар.
Төменде берілген есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құраңыз. 1-топ. Кім, қайдан, өз, мен, 2-топ. Мына, кейбір, ешбір, барлық 3-топ. Әлдеқашан, өзіміз, кімнің, осы
1-топ. Әрқайсысымызға еліміздің тәуелсіздігі қымбат 2-топ. Азаматтардың қай-қайсысы да Тәуелсіздікті қорғайды. 3-топ. Желтоқсан қаһармандары еш уақытта ұмытылмайды.
Амандасу, Достасу Аяу Қуаныщ көрсету Ескерту айту Күресу Сәттілік тілеу Қоштасу
1-топ Зат есім мен есімдік 2-топ Сын есім мен есімдік 3-топ Сан есім мен есімдік |
Конверт Кеспе қағаз А4 қағазы. Маркер |
Қол белгісі арқылы + -қызық Смайлик арқылы Өзін-өзі бағалау |
|
Ойтолғаныс 5 минут |
«Үш қадамдық сұхбат» әдісі Әр қадам жасаған сайын өткен тақырып бойынша бір сөйлем айтады. |
|
|
|
Үйге тапсырма 1 минут Кері байланыс 2 минут |
«Есімдіктер әлемінде» ертегі жазып келу. «Ойды аяқта» рефлексия. Бүгін мен білдім... Қиындық тудырды.... Мен үйрендім..... Қолымнан келді... |
Күнделік Стикер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есімдіктен өткенді қайталау
Есімдіктен өткенді қайталау
«
|
Тақырыбы |
Есімдіктен өткенді қайталау |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың есімдіктер тақырыбынан алған теориялық білімін пысықтау,оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып,ойлау қабілетін,сөздік қорын дамыту,оқушыларды топтық жұмыс жасау арқылы бірлікке, ауызбіршілікке тәрбиелеу |
||
|
Оқу нәтижесі |
Оқушылардың білімі пысықталады, іскерлік және біліктілік дағдылары жетіледі,ойлау қабілеті мен сөздік қоры дамиды,сыни ойлау қабілеті қалыптасады,топта бірігіп жұмыс жасай алады, өз ойын еркін жеткізеді. |
||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығы, оқулық әдістемесі |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, венн диаграммасы, үш қадамдық сұхбат, конверттегі сұрақтар, семантикалық карта, ойды аяқта |
||
|
Модульдері |
АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін және оқытуды бағалау) |
||
|
Ресурстар |
Тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер |
||
|
Сабақ мазмұны |
|
||
|
Уақыты |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
Бағалау |
|
(Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу) ( 3минут) |
1.Психологиялық жағымды орта қалыптастыру. Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз. Біз талантты жас ұлан, Үлгі аламыз жақсыдан. Әр топ бір-біріне жақсы тілектерін айтады 2.Топқа бөлу
|
Кеспе қағаздар, слайд |
|
|
Қызығушылықты ояту (3минут) Үй тапсырмасы (5минут) |
«Миға шабуыл» әдісі. Жұмбақ сұрақтар «Бұл қай есімдіктер?» 1.Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдіктің қай түрі? (Біз – жіктеу есімдігі) 2.Басқаның бәрін өзі сұрайды,өзінен ешкім сұрамайды. (Сұрау есімдіктер) 3.Жақтас жалғауға жіктеле қояды,жақтас емесіне жоламай қояды. (Мен.сен) 4. Көпшіл және көңілшек Ештемені бөліп жармайды. Көптік ұғым беріп, Көпшілікті қармайды. (Жалпылау есімдіктері) 5. Құрамындағы сөздің көбін көршісінен сұрап алыпты. Алдына бір буын қосыпты да,есімдіктің бір түрі болып тұра қалыпты.(Болымсыздық есімдіктері) Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Серпілген сауал» әдісі Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру |
Слайд |
Ауызша бағалау |
|
|
Тақырыпты тақтаға жазу |
|
|
|
Мағынаны тану (25 минут) 3 минут
2 минут 5 минут |
1-топ. Қайрат пен ақыл жол табар, Қашқанға да ,қуғанға. Әділет, шапқат кімде бар, Сол жарасар туғанға. 2-топ. Бұл сөзім асып айтқан асылық емес, Ойында оты барлар асылық демес. Тебем дер тірі болсам надандықты Серт етіп, өзіме-өзім еттім егес. 3-топ. Көптен шыққан бұл хабар, Көңілің ауып, шырағым, Бұған болма ынтызар.
Төменде берілген есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құраңыз. 1-топ. Кім, қайдан, өз, мен, 2-топ. Мына, кейбір, ешбір, барлық 3-топ. Әлдеқашан, өзіміз, кімнің, осы
1-топ. Әрқайсысымызға еліміздің тәуелсіздігі қымбат 2-топ. Азаматтардың қай-қайсысы да Тәуелсіздікті қорғайды. 3-топ. Желтоқсан қаһармандары еш уақытта ұмытылмайды.
Амандасу, Достасу Аяу Қуаныщ көрсету Ескерту айту Күресу Сәттілік тілеу Қоштасу
1-топ Зат есім мен есімдік 2-топ Сын есім мен есімдік 3-топ Сан есім мен есімдік |
Конверт Кеспе қағаз А4 қағазы. Маркер |
Қол белгісі арқылы + -қызық Смайлик арқылы Өзін-өзі бағалау |
|
Ойтолғаныс 5 минут |
«Үш қадамдық сұхбат» әдісі Әр қадам жасаған сайын өткен тақырып бойынша бір сөйлем айтады. |
|
|
|
Үйге тапсырма 1 минут Кері байланыс 2 минут |
«Есімдіктер әлемінде» ертегі жазып келу. «Ойды аяқта» рефлексия. Бүгін мен білдім... Қиындық тудырды.... Мен үйрендім..... Қолымнан келді... |
Күнделік Стикер |
|
шағым қалдыра аласыз













