Есімше туралы түсінік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есімше туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Есімшенің жасалу жолдарын түсіндірген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Есімше.Есімшенің жасалу жолы


Мұғалімнің аты-жөні: Оспан Ә

Күні: 24.01.2018

СЫНЫП:


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

.Есімшенің жасалу жолын түсінеді.Есімшенің жұрнақтарын ажырата алады.

Сабақ мақсаттары


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Есімшенің жасалу жолын түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Есімшенің жұрнақтарын ажыратады.Мысалдар келтіріп жасалу жолын түсіндіреді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Құрамында есімшенің жұрнақтары бар мақал –мәтелдер тауып айтады.


Тілдік мақсат


Бағалау критерийі

Есімшенің жасалу жолын түсінеді.Есімшенің жұрнақтарын ажырата алады


Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым-қатынас жасау қабілеті дамиды

Пәнаралық байланыс

Әдебиет

Бастапқы білім

Етістіктің мағынасын жасалу жолын біледі.


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басы


 

Топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету арқылы оқушыларды үш топқа біріктіремін

1-тапсырма.«Ара» тәсілі арқылы алдыңғы алған білімдерін еске түсіріп, жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз

Shape1



2-тапсырма Слайд арқылы жаңа сабаты түсіндіру.

Кітаптар


Түрлі түсті қаламдар

Сабақтың ортасы







Shape2

Есімше етістіктің ерекше түрі. Ол бірде есім сөздердің бірде етістіктің қызметін атқарады.


Жаттығумен жұмыс. 199-жаттығуды көшіріп жазып,есімшелерді тауып,түбір мен жұрнақты ажыратады.


«Ой-Бәйге» әдісі. Шарты: 3 минут ішінде құрамында есімшенің жұрнағы бар мақал-мәтел,жұмбақ,өнер туындылары, жаңылтпаш тауып жазады.


Сабақтың соңы

«Келісемін,келіспеймін» стратегиясы 

Есімше тек қана етістіктің қызметін атқарады.

Ма-ме ба-бе есімшенің жұрнағы

Ған-ген қан-кен есімшенің жұрнағы

Көр-ме-с деген сөздегі -с жұрнағы есімшенің жұрнағы

Кері байланыс.сабақтың мазмұнын түсінгендеріне қарай береді



Үйге тапсырма: 200-жаттығу Жаттығыуды көшіріп жазып,қарамен жазылған сөздерді талдап келу.


.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс




Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
838
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі