Материалдар / ескерерткішті қорғау елдіктің белгісі

ескерерткішті қорғау елдіктің белгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
14,04, 25 жыл 7 сынып тәрбие сағаты
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітілді ___________

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты

«Ескерткішті қорғау елдіктің белгісі»

Күні

14.04.25 ж.

Класс жетекші:

Смаилова Л.Т.

Класс:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

  • Ескерткіш - өткеннің аманаты, бүгінгінің жауапкершілігі, ертеңгінің мұрасы.”

  • Тарихын ұмытқан ұлт - болашағынан айырылады.”

  • Ескерткішті қорғау - елдікті сақтау.”

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға ескерткіштердің тарихи және мәдени маңызын түсіндіру.

  • Ескерткіштерді қорғау арқылы елдік сезімді қалыптастыру және патриоттық тәрбие беру.

  • Оқушыларды ескерткіштерге құрметпен қарауға және оларды қорғауға шақыру.

  • Ескерткіштердің ел тарихындағы орнын және болашақ ұрпақ үшін маңыздылығын түсіндіру.


Қауіпсіздік мақсаты

Желідегі қауіпті хобби: Қауіпсіздік шаралары

  • Оқушыларды желідегі қауіпті хобби түрлерімен таныстыру (мысалы, руфинг, диггерлік, сталкерлік, қауіпті челлендждер).

  • Осындай хоббилердің салдары мен қауіпті жақтарын түсіндіру (жарақат алу, заң бұзушылық, психикалық денсаулыққа зиян).

  • Желідегі ақпараттың дұрыстығын тексерудің маңыздылығын және сын көзбен қарау керектігін үйрету.


Құндылықтарды дарыту

  • Тарихтың тасқа жазылған мұңы бар, Оны оқып, жүрегіңе түйдіңдер. Ескерткіш - елдіктің алтын діңгегі, Оны қорғау - әрбір ұлдың міндеті!”

  • Бабалардың ізі қалған далада, Ескерткіштер - елдіктің айғағы. Қастерлей біл, ұрпағым, қасиетін, Сол арқылы сақталар елдің байлығы!”

Апта дәйек сөзі

«Көп еңбек еткенге бақыт басын иесі».

Леонардо да винчи


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті


Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


. Ұйымдастыру кезеңі (2 минут):

  • Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.



. Кіріспе (5 минут):

  • Ескерткіштердің маңызы туралы әңгіме (10 минут):

    • Ескерткіш дегеніміз не? Олар не үшін қажет?

    • Ескерткіштердің түрлері (тарихи, мәдени, сәулеттік).

    • Ескерткіштердің ел тарихындағы орны.


Сабақ басы (13 мин)












  • Ескерткіштерді қорғау - елдіктің белгісі (5 минут):

    • Ескерткіштерді қорғаудың маңыздылығы.

    • Ескерткіштерді қалай қорғауға болады? (тазалық сақтау, бүлдірмеу, т.б.).

    • Ескерткіштерді қорғауға байланысты заңдар мен ережелер туралы қысқаша ақпарат.


1. Тарихи жадыны сақтау:

  • Ескерткіштер - өткеннің тірі куәсі. Олар бізге тарихты, бабаларымыздың өмірін, ерлігін және мәдениетін еске салады.

  • Ескерткіштер арқылы біз өткеннен сабақ аламыз, қателіктерді қайталамауға тырысамыз және жетістіктерімізді бағалаймыз.

Олар біздің кім екенімізді, қайдан келгенімізді және қандай жолмен жүргенімізді түсінуге көмектеседі






Ортасы (20 мин)


2. Мәдени мұраны сақтау:

  • Ескерткіштер - ұлттық мәдениеттің ажырамас бөлігі. Олар сәулет өнерінің, қолөнердің, дәстүрлердің және әдет-ғұрыптардың үлгілерін көрсетеді.

  • Оларды сақтау арқылы біз мәдениетімізді келесі ұрпаққа жеткіземіз, олардың рухани дамуына ықпал етеміз және ұлттық бірегейлігімізді сақтаймыз.

5. Ғылыми зерттеулер үшін маңызды ақпарат көзі:

  • Ескерткіштер тарихшыларға, археологтарға және басқа да ғалымдарға құнды ақпарат береді.

  • Оларды зерттеу арқылы біз өткен өміріміз туралы жаңа мәліметтер аламыз, оның құпияларын ашамыз және білімімізді толықтырамыз.

3. Патриоттық тәрбие беру:

  • Ескерткіштер - патриотизмнің символы. Олар бізді өз елімізді сүюге, оның тарихын құрметтеуге және қорғауға шақырады.

  • Олар арқылы біз жастарды отансүйгіштікке, елжандылыққа және жауапкершілікке тәрбиелейміз.

  • Ескерткіштерге құрметпен қарау - өз тарихымызды және оған үлес қосқан адамдарды құрметтеудің көрінісі.

4. Экономикалық пайда:

  • Ескерткіштер - туристерді тартатын маңызды нысандар. Оларды қорғау және қалпына келтіру туризмді дамытуға, жаңа жұмыс орындарын құруға және жергілікті экономиканы жақсартуға ықпал етеді.

  • Ескерткіштердің айналасында инфрақұрылымды дамыту (қонақүйлер, мейрамханалар, көлік) аймақтың экономикалық өсуіне ықпал етеді.



Қауіпсіздік сабағы

10 мин

  1. Білім беру:

    • Оқушыларды желідегі қауіпті хобби түрлерімен таныстыру (мысалы, руфинг, диггерлік, сталкерлік, қауіпті челлендждер).

    • Осындай хоббилердің салдары мен қауіпті жақтарын түсіндіру (жарақат алу, заң бұзушылық, психикалық денсаулыққа зиян).

    • Желідегі ақпараттың дұрыстығын тексерудің маңыздылығын және сын көзбен қарау керектігін үйрету.

  2. Құндылықтарды қалыптастыру:

    • Өмірдің құндылығын және денсаулықтың маңыздылығын түсіндіру.

    • Салауатты өмір салтын ұстануға және пайдалы істермен айналысуға шақыру.

    • Жауапкершілікті, сақтықты және ақылды шешім қабылдауды дамыту.

  3. Дағдыларды дамыту:

    • Интернеттегі ақпаратты іздеу және бағалау дағдыларын дамыту.

    • Қауіпті жағдайларды талдау және шешу дағдыларын дамыту.

    • Өз ойын ашық айту және басқалардың пікірімен санасу дағдыларын дамыту.

  1. Алдын алу:

    • Оқушыларды қауіпті хоббилерге қатысудан сақтандыру.

    • Балалардың өздерінің және өзгелердің қауіпсіздігі үшін жауапкершілікті сезінуіне ықпал ету.

    • Қауіпті жағдайларға тап болған жағдайда не істеу керектігін үйрету (үлкендерге хабарлау, полицияға қоңырау шалу).

Қауіпсіздік шараларына баса назар аудару:

  • Қауіпті хоббилер туралы ақпаратты талқылау кезінде, оларды дәріптемеуге тырысу керек.

  • Оқушыларды қорқытудың орнына, олармен сенімді қарым-қатынас орнату маңызды.

  • Ата-аналармен және психологтармен бірлесіп жұмыс жасау, қажет болған жағдайда көмек көрсету.



Соңы






 Қорытынды (10 минут):

  • Талқылауды қорытындылау, негізгі ойларды қайталау.

  • Оқушыларға салауатты өмір салтын таңдаудың маңыздылығын ескерту.

  • Қажет болған жағдайда, көмекке жүгінуге болатын ұйымдар мен телефон нөмірлері туралы ақпарат беру.

  • Оқушыларға рефлексия жасауды ұсыну:

    • Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер?

    • Сіздер үшін қандай қорытынды жасауға болады?


Эстетикалық құндылық:

  • Ескерткіштер - сәулет өнерінің, мүсін өнерінің және дизайнның шедеврлері. Олар бізді сұлулыққа, үйлесімділікке және көркемдікке шабыттандырады.

  • Оларды сақтау арқылы біз қалаларымыз бен ауылдарымыздың көрінісін жақсартамыз, оларды тартымды және жайлы етеміз.





ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
смаилова лаура
13 Сәуір 2025
511
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі