Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы әрекеті
|
Ресурстар
Сабақтың техникалық
құрал-жабдықтары
|
Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
. Ұйымдастыру кезеңі (2
минут):
|
. Кіріспе (5
минут):
|
|
Сабақ басы (13
мин)
|
|
1. Тарихи жадыны
сақтау:
-
Ескерткіштер - өткеннің тірі куәсі.
Олар бізге тарихты, бабаларымыздың өмірін, ерлігін және мәдениетін
еске салады.
-
Ескерткіштер арқылы біз өткеннен сабақ
аламыз, қателіктерді қайталамауға тырысамыз және жетістіктерімізді
бағалаймыз.
Олар
біздің кім екенімізді, қайдан келгенімізді және қандай жолмен
жүргенімізді түсінуге көмектеседі
|
|
Ортасы (20
мин)
|
2. Мәдени мұраны
сақтау:
-
Ескерткіштер - ұлттық мәдениеттің
ажырамас бөлігі. Олар сәулет өнерінің, қолөнердің, дәстүрлердің
және әдет-ғұрыптардың үлгілерін көрсетеді.
-
Оларды сақтау арқылы біз
мәдениетімізді келесі ұрпаққа жеткіземіз, олардың рухани дамуына
ықпал етеміз және ұлттық бірегейлігімізді
сақтаймыз.
5. Ғылыми зерттеулер үшін маңызды
ақпарат көзі:
-
Ескерткіштер тарихшыларға,
археологтарға және басқа да ғалымдарға құнды ақпарат
береді.
-
Оларды зерттеу арқылы біз өткен
өміріміз туралы жаңа мәліметтер аламыз, оның құпияларын ашамыз және
білімімізді толықтырамыз.
|
3. Патриоттық тәрбие
беру:
-
Ескерткіштер - патриотизмнің символы.
Олар бізді өз елімізді сүюге, оның тарихын құрметтеуге және
қорғауға шақырады.
-
Олар арқылы біз жастарды
отансүйгіштікке, елжандылыққа және жауапкершілікке
тәрбиелейміз.
-
Ескерткіштерге құрметпен қарау - өз
тарихымызды және оған үлес қосқан адамдарды құрметтеудің
көрінісі.
4. Экономикалық
пайда:
-
Ескерткіштер - туристерді тартатын
маңызды нысандар. Оларды қорғау және қалпына келтіру туризмді
дамытуға, жаңа жұмыс орындарын құруға және жергілікті экономиканы
жақсартуға ықпал етеді.
-
Ескерткіштердің айналасында
инфрақұрылымды дамыту (қонақүйлер, мейрамханалар, көлік) аймақтың
экономикалық өсуіне ықпал етеді.
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
-
Білім
беру:
-
Оқушыларды желідегі қауіпті хобби
түрлерімен таныстыру (мысалы, руфинг, диггерлік, сталкерлік,
қауіпті челлендждер).
-
Осындай хоббилердің салдары мен
қауіпті жақтарын түсіндіру (жарақат алу, заң бұзушылық, психикалық
денсаулыққа зиян).
-
Желідегі ақпараттың дұрыстығын
тексерудің маңыздылығын және сын көзбен қарау керектігін
үйрету.
-
Құндылықтарды
қалыптастыру:
-
Өмірдің құндылығын және денсаулықтың
маңыздылығын түсіндіру.
-
Салауатты өмір салтын ұстануға және
пайдалы істермен айналысуға шақыру.
-
Жауапкершілікті, сақтықты және ақылды
шешім қабылдауды дамыту.
-
Дағдыларды
дамыту:
-
Интернеттегі ақпаратты іздеу және
бағалау дағдыларын дамыту.
-
Қауіпті жағдайларды талдау және шешу
дағдыларын дамыту.
-
Өз ойын ашық айту және басқалардың
пікірімен санасу дағдыларын дамыту.
|
-
Алдын
алу:
-
Оқушыларды қауіпті хоббилерге
қатысудан сақтандыру.
-
Балалардың өздерінің және өзгелердің
қауіпсіздігі үшін жауапкершілікті сезінуіне ықпал
ету.
-
Қауіпті жағдайларға тап болған
жағдайда не істеу керектігін үйрету (үлкендерге хабарлау, полицияға
қоңырау шалу).
Қауіпсіздік шараларына баса назар
аудару:
-
Қауіпті хоббилер туралы ақпаратты
талқылау кезінде, оларды дәріптемеуге тырысу
керек.
-
Оқушыларды қорқытудың орнына, олармен
сенімді қарым-қатынас орнату маңызды.
-
Ата-аналармен және психологтармен
бірлесіп жұмыс жасау, қажет болған жағдайда көмек
көрсету.
|
|
Соңы
|
Қорытынды (10
минут):
-
Талқылауды қорытындылау, негізгі
ойларды қайталау.
-
Оқушыларға салауатты өмір салтын
таңдаудың маңыздылығын ескерту.
-
Қажет болған жағдайда, көмекке
жүгінуге болатын ұйымдар мен телефон нөмірлері туралы ақпарат
беру.
-
Оқушыларға рефлексия жасауды
ұсыну:
|
Эстетикалық
құндылық:
-
Ескерткіштер - сәулет өнерінің, мүсін
өнерінің және дизайнның шедеврлері. Олар бізді сұлулыққа,
үйлесімділікке және көркемдікке
шабыттандырады.
-
Оларды сақтау арқылы біз қалаларымыз
бен ауылдарымыздың көрінісін жақсартамыз, оларды тартымды және
жайлы етеміз.
|
|