Турсынкулова Айгул
Манаповна
Қазақ тілі мен
әдебиеті,
ағылшын тілі
мұғалімі
Түлкібас
ауданы
Н.Тұрсынбеков атындағы ШЖНО
мектебі
Оқыту нәтижесі бойынша кәсіби
дамуыңыздың қарқыны
«Сабақ беру-жай үйреншікті
нәрсе емес, ол-жаңадан жаңаны табатын нәрсе
екен»
Ж.
Аймауытов
«Оқушының жетістігі - мұғалімнің жетістігі,
ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс - тәсілдерді тиімді
қолдануында».«Ұстаздық - ұлы іс» деп кемеңгер жазушымыз М. Әуезов
айтқандай, бұған лайық болу-үлкен абырой. Мұғалім - мамандық болса,
ұстаздық қасиет, табиғат дарытқан құдірет екен. Бойыңа қуат,
жүрегіңе жарық жігер беріп өрге сүйрейтін де, жаныңа азық, өміріңе
өзек боп төрге сүйрейтін де осы ұстаздық қасиет. Қазағымның, елім
мен жерімнің және ана тілімнің мерейін өсіретін ұстаздық ұлағатты
істе адал болу- абыройлы іс.. Адам баласының өзінің ұзақ тарихында
жасаған рухани, мәдени қазынасы, қымбатқа түскен, тәжірибесі соның
ішінде көргенділік деп аталатын адамгершілік тәлімгерлік
тағылымдары ұрпақтан - ұрпаққа осы ұстаздық үрдіс арқылы беріліп,
жалғасын табады. Қазіргі оқыту үйретудің мазмұны да, сипаты да
соған, орай амал - тәсілдері де күрделене түсті. Жаңа XXI ғасырға
сай өзгеше қабілет - қасиетке ие ұрпақ қалыптасып келеді. Осыған
орай ұстаздықтың мәні жаңа сипаттарға ие болуда. Демек, ұстаздың
білім мен өнердің жеке қиын саласына үйретуге өте мұқият бағыт
ұстауы, білім - біліктің тармақтылығын жете үйретуді талап етуде.
Осындай күрделі де қиын жауапкершілікті арқалаған мұғалім, біздер,
өз пәніне қатысты үнемі білімін жетілдірумен, сабақ өткізу
шеберлігін таңдаумен бірге педагогикалық - психологиялық өрісін
өсіріп отыруға міндетті . Өзімнің тәжірибеме сүйене отырып, жаңашыл
ұстаз болмысын сомдар болсам, біріншіден, мұғалім - үздіксіз
ізденуші. Кез - келген тосын сұраққа жауап беріп, кез - келген
жағдаяттан шыға алатын білімдар
жан.
Екіншіден, ұстаз - еркін шығармашылық иесі.
Өз бетіңше іздене көре жүріп, әрекетіңе сараптама, талдау жасаумен
қатар шығармашылығың шыңдай түседі. Үшіншіден, ұстаз - шәкіртін
үнемі қадағалаушы, жалпы сабаққа қатысуын, бос уақытын өткізуін
қадағалаумен қатар баланың жан дүниесіне үңіліп, ішкі сырын, ойын,
өмірге көзқарасын байқап, бақылап отырады. Ұстаздық тағы бір ерекше
қасиеттерінің бірі - жетелеуші, алға ұмтылдырушы үлгермеушілерді
жақсы оқушылар санатына қосу жолында еңбектенсе, қиын оқушыларды
тәрбиелі оқушылар қатарына қосу мақсатында, дарынды оқушыларды
биіктен көрсету жолында аянбай тер
төгуі.
Қорытындылай келе, сабағымды осылай
қызғылықты, құштарлықпен, оқушы талпынысын одан әрі өрбетіп
өткізуге тырысамын. Оған жаңа технологияның элементтерін қолдана
отырып, жеке тұлғаны оқытып, тәрбиелеу мақсатында оқу жұмысының
көптеген көңілді, түсінікті түрлерін енгізіп, сабақ жүргізу әдісін
пайдаланамын.