Материалдар / Эссе "Тарих пәні сабағында оқушылардың уәждеу механизмін арттыру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Эссе "Тарих пәні сабағында оқушылардың уәждеу механизмін арттыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Эссе жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
462
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»__________


Сыныбы: 5

Күні: 30.09.2015жыл.


Сабақтың тақырыбы


§3.Қазақстан территориясындағы қола дәуірі.



Мақсаты



Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктері туралы білімді меңгеру.


Күтілетін нәтижелер



А. Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін біледі.

В. Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтайды.

С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасайды.


Керекті жабдықтар



Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, карта, тірек- сызба.


Тапсырмалар:

2,3,4,5,6,7,8


Сабақ барысы:


Сабақ кезеңдері

Уақыты


Мұғалім әрекеті


 Оқушы әрекеті

Кіріспе



5мин






Ұйымдастыру. Амандасу. «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлу,

«Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.


Оқушылар «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді.

«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.


Тұсаукесер





5мин








Табыс критерийлері:

А. Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін білу.

В. Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтау.

С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасау.

Бейне фильмнен үзінді көрсету.

Ой қозғау сұрақтары.

















Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.

Негізгі бөлім





25мин










«ТВ шоу» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.

Бағалау критерилерін тарату.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.


Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды.

Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Қорытынды





10 мин

АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды.

Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылау.

«3:2:1»арқылы кері байланыс жасау;

Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;


Оқушылар венн диаграммасын толтырады.

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.


Өзін –өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері

Табыс критерийлері

Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-

0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз)

Жалпы ұпай

А. Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін білемін.

0 1 2 3 4 5


В. Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтай аламын.

0 1 2 3 4 5


С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасай аламын.

0 1 2 3 4 5



Ұпай

0-5

6-9

10-12

13-15

Баға

2

3

4

5









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!