Сыныбы: 5 | Күні: 30.09.2015жыл. |
Сабақтың тақырыбы
| §3.Қазақстан территориясындағы қола дәуірі.
|
Мақсаты
| Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктері туралы білімді меңгеру. |
Күтілетін нәтижелер
| А. Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін біледі.В. Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтайды.С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасайды. |
Керекті жабдықтар
| Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, карта, тірек- сызба. |
Тапсырмалар: | 2,3,4,5,6,7,8 |
Сабақ барысы: |
Сабақ кезеңдері | Уақыты
| Мұғалім әрекеті
| Оқушы әрекеті |
Кіріспе
| 5мин
| Ұйымдастыру. Амандасу. «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлу, «Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
| Оқушылар «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді. «Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
Тұсаукесер
| 5мин
| Табыс критерийлері:А. Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін білу.В. Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтау.С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасау.Бейне фильмнен үзінді көрсету.Ой қозғау сұрақтары. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. |
Негізгі бөлім
| 25мин
| «ТВ шоу» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.Бағалау критерилерін тарату.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
| Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды. |
Қорытынды
| 10 мин | АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды. Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылау. «3:2:1»арқылы кері байланыс жасау;Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
| Оқушылар венн диаграммасын толтырады.Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады. |