Нұр-Сұлтан қаласы №43 қосымша білім беру мектеп-орталығының
оқытушысы-Рүстемова Бибіжан
Мырзашқызы.Аталған мектепте жұмыс
жасағаныма биыл 24 болады.
«Ақырын жүріп анық бас,еңбегің кетпес
далаға,
Ұстаздық еткен жалықпас үйретуден
балаға»
Шын бедел-ел таңдауы ,халық сыйы,
Ала алмас,ешкім оны тіліп тұрып.
Жасөспірімдерді тәрбиелеп ,терең білім беру әр
ұстаздың мерейі үстемдігі.
Ұстаздығым бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мамандықпен қызмет жасағаныма 32 жыл болыпты.Алдымнан
керемет оқушылар өтті.Қызығымен ,қуанышы қатар жүріп осыншама жыл
тер төгіп,балаларды тәрбиелеуде,оқытуда өз үлесімді қостым деп
ойлаймын.
Менің өмірлік ұстанымым:
«Әділдік.Адалдық,ізгілік шуағын тарату және
жасөпіпімдерді тәрбиелеу»
Мұғалімдердің қазіргі уақытта баланы өмірге
тәрбиелеу,бейімдеу,нұрлы ақыл,жылы жүрек, қоғамымызда өз орнын
табатын баланы тәрбиелеу міндеттеледі.
Бұл міндетті жемісті орындау үшін,тәрбиеленуші
ұрпақтың өмірге деген қызығушылығын арттыру үшін баланы көптеген
әдіс-тәсілдер арқылы ,өз іс-тәжірибемде ұтымды пайдалана білуге
тырысамын.
Кейінгі жылдары «Балаларды тәрбиелеу барысында
,ойын арқылы,үйрету,іздемпаздыққа ізгілікке үйрету» атты
әдістемелік-шығармашылық тақырып бойынша жұмыс жасап
жүрмін.
Шығармашылық –жаңалық ойлап табуға бағытталған
қабілеттер деңгейі.
Шығармашылық -өте күрделі психологиялық
процесс.Ұстаздарға қойылатын талаптардың бірі-шығармашылық.Мұғалім
өз шығармашылығы арқылы тәрбиеленуші баланы жақсы азамат,болып
өсуіне ықпал етіп,әр баланың іс-әрекетін ұйымдастырады.
Ал менің мақсатым-балаға ілім-беру,ойын арқылы
баланың келешегіне ,тәрбиесіне үміт арту.
1.Жүйелі жүргізілетін деңгейлік тіл дамыту
жұмыстары.
2.Заманауи технологиялардықолданып жұмыс жасап
нәтижесін көріп отырмын.Әр тақырыпты өту барысында білімдерін
шыңдауда қолданып жүрмін.
Сондықтан тәжірибемде,интернетті қолдану арқылы
сабақты жүргіземін.Сабақтар қызықты өту үшін әр деңгейде
тапсырмалар,модуль тақырыптары бойынша қарастырамын.Тәрбиеленуші
жасөспірімдер үшін тапсырмаларды қызықты ынтамен орындап
отырды.
Менің сыныбымда жасөспірім балалар сабақ
барысында,ойын мен ойлану арқылы ,сабағымды жандандыра
бастадым.
Оқушылардың қуанышы көзінен байқалып тұрды,сол
сәтте мен өзімді бақытты жан деп есептедім.
Осыдан түйгенім:Заманауи технология
элементтерімен дәстүрлі әдістерді сабақтастыра жүргізген сабақ өз
шыңына жетеді.Ал жасөспірім сол білім шыңына шығу үшін
жоспарланатын тапсырмалар мен қолданылатын әдістер әрбір мұғалімнің
шеберлігімен,өмір мен тұрмыстың күрделілігіне қарамастан қаншалықты
өз жұмысын сүйетініне байланысты.