Алматы қаласы білім басқармасы
№ 147 гимназия коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Ашық
сабақ
Тақырыбы: Эстафета
ойыны
Пән мұғалімі: Несіпбек
С.Б.
Сынып: 1
«Б»
Өтілетін күні:
05.12.2022
Сабақтың тақырыбы: Эстафета
ойыны
Сабақтың
мақсаты:
Аздаған ауқымды арнайы
спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және
үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын
қолдану.
Сабақтың
түрі: Жаңа
сабақ
Сабақтың әдіс
тәсілдері: Түрлі арнайы спорттық қимыл-
қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және
үйлесімділікті дамыту. Командалық ойындарға
дағдыландыру.
Өткізілетін
орын: Спорт
зал
Керек құрал
жабдықтар: 1.Доп
2.
Ысқырық
3.
Арқан
4. Конус
белгілері
Негізгі
бөлім:
-
Жаттығу техникасын үйрену
жаттығулары
-
Жаттығу техникасын жеттілдіру
жаттығулары
-
Дене қуаты қасиетін дамыту
жаттығулар
Қорытынды
бөлім: Қалпына келтіру босаңсыту
жаттығулары
Жаңа сабақ: Эстафета
ойыны
Білімділік: Қозғалмалы ойындардың
ережелері мен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйретумен қатар ағзаның
жаттыққандығы қамтамасыз ететін қозғалыс қимылдарына іскерліктер
мен дағдыларға және де дене мен ақыл-ой жқ-ұмыс қабілеттілігіне
қажетті білімділігін қалыптастыру.
Дамытушылық: Қозғалмалы ойындардың
ережелері мен әдіс-тәсілдерін тереңдете үйрете отырып, дененің
жекелеген бөліктерінің қимылын және олардың өзара үйлесімді болуын
дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, достыққа
тәрбиелеу. Салауатты өмір салтын насихаттау, таза да әдемі болуға
тәрбиелеу.
Өтетін
орны: Спорт
зал
Қажетті
құралдар: Ысқырық, доп,
конус
Кіріспе
бөлім
|
Сабақтың
барысы
|
Уақыт
|
Көңіл бөлетін
мәселелер
|
Дене техникалық
қауіпсіздік
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызы.
-
Сәлемдесу
-
Кезекшінің мәліметін
тыңдау
-
Сабақтың өтілуін,
мақсатын түсіндіру
-
Саптағы
бұрылулар
-
Жүрудін
түрлері:
а) бір орында
жүру
ә) алға адымдай
жүру
б) аяқтын ұшымен
жүру
в) өкшемен
жүру
г) жылдам
жүру
6. Жүгірудін
түрлері:
а) жеңіл, баяу
жүру
ә) оң, сол жанымен
жүгіру
б) кері, теріс
жүгіру
в) аяқты артқа
лақтыру, баяу
жүгіру
г) тізені алға,
жоғары көтеріп
жүру
д) жеңіл, баяу
жүгіру
7. Баяу, адымдай
жүгіру.
8. Терең тыныс алып
демді
басу.
9. Отырып
жүру.
10. Отырып
секіру.
11. Шеңбер құру.
Жалпы дене
жаттығуларын
жасау
|
15
минут
|
Денені тік ұстап
тұру. Түзу жүруін қадағалау.
Сабаққа
дайындығын анықтау. Аяқ қолды
бірдей істеу және қолды жоғары көтеріп мүмкіндігінше жоғары созып,
денені тік ұстау. Қолды жанына созып, денені тік ұстау. Қолмен
денені ұстау. Қолмен бүйірді ұстап, денені тік ұстау,бір сызық
бойымен жүруін қадағалау. Аяқ ұшымен, мұрынмен тыныс алу, сергек
ұстау. Жауырын иыққа салмақ түсіріп қолды айналдырып жүгіру. Денені
тік ұстап,қолды алға созып, тізені қолға тигізу, орындалғаның
бақылау
|
Жаңа сабақ: Эстафета
ойыны
Сынып екі командаға бөлінеді.
Оқушылар алаңның екі жартысына екі-үш қатардан тұратын,
қатысушыларының саны тең екі командаға бөлінеді. Белгі бойынша
эстафеталық жарыстар командалар өз ара
жарысады
Саралау
бөлім: 5 минут терең дем алып, ауаны сыртқа шығару,
Дене қызуын қалыпқа келтіру жаттығулары жасалады. Оқушыларды
қатарға тұрғызып ең жақсы
сабаққа
белсенді
қатысқан
оқушыларды ауызша
мадақтау атап өту, сабақты
қорытындылау.
Бағалау:
Оқушылардың өз бетінше
тапсырмамен белсенді жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.
Ойындар арқылы қозғалыс сапасын артыру. Белсенді қимыл-қозғалыс,
тапсырмаларды сапалы орындауларына назар аудару. Ойындар барысында
бейресми қалыптастырушы бағалаулар