Сабақтың тақырыбы
|
Есте сақтау қабілетін ойын
арқылы дамыту.
|
Күні
|
6.01.2022.
|
Сабақтың мақсаты
|
Есте
сақтау қабілетін және қабылдау процессін ойын
арқылы дамыту Жаттығулар жасау , саусақтар моторикасын
дамыту.
Сұлулыққа
тәрбиелеу, ұқыптылыққа үйрету.
|
Сабақтың
түрі
|
Л.В.Занковтің
методикасын қолданамын.
топтық, жаңа тақырып, қайталау,
аралас,
|
педагог-психолог
|
Раъно Давранбековна Султанова
|
түзету-дамыту сабағының барысы
|
Үақыт
|
Психологтың іс
әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
3минут
|
Сәлем
балалар!Оқушымен сәлемдесіп көңіл күйін
сурап,бүгінгі сабақтың тақырыбымен таныстыру.
|
Берілген сурақтарға жауап береді немесе мұғалім
айтқанын қайталайды
|
10
минут
|
Далада қар
борайды,
Ақ мамыққа орайды
Мұз болады,
қатады
Жып жылтыр боп
жатады .
Ал балар кәзір жылдың қай мезгілі
екен?
Жеті күнім- бір Апта:
Жету үшін мұратқа,
Апта бойы құр жатпай,
Алға қарай бір атта!
Бір жылда қанша мезгіл
бар? Бүгін ауа-райы қандай болып түр?
Аптаның
қайсі күні? Апта күндерін айтып берші?
|
Оқушы мұға-лім мен бірге тақпақты
қайтайлайды.
|
|
15
минут
|
Жаңа тақырыпты
баяндау. «Суретті есіңе сақта»
ойыны. Мақсаты: көру, есін және
зейінін дамыту. Қажетті құралдар: бала санына қарай ойын
үйлестірмелері.Ойынның жүру барысы: Әр балаға ойынға арналған
үлестірмелерді таратады және зейін қойып назарларын аударуын
сұрайды. Балалар кезекпен жауап беріп отырады. Кейін үлестірмелерді
ауыстырады. Үлестірмелі парақшада зейін қабілетін дамытуға арналған
тапсырмалар. Ойын осылай жалғаса береді.
«Ұқсас сөздер»
ойыны. Мақсаты: синоним-дерді
анықтау дағдыларын, қабылдауын дамыту.Барысы: «Балалар бұл
ойында мен атаған сөзге ұқсас сөз айтуларың керек». Мысалы: «үлкен»
сөзін ұсынады, балалар: «ірі, дәу, зәулім». Мейрімді – жанашыр,
жылы жүрек, жақсы. Аласа – кішкентай, биік емес және
т.б.
|
Оқушылар парақшада жұмыс
жасайды.
|
|
3
минут
|
Мүзыкалық үзіліс жасаймыз
Учат в школе караоке айтамыз.
Буквы разные
писать тонким пёрышком в
тетрадь Учат в школе,
учат в школе, учат в школе Вычитать и
умножать, малышей не
обижать Учат в школе,
учат в школе, учат в школе Вычитать и
умножать, малышей не
обижать Учат в школе,
учат в школе, учат в школе
|
Оқушылар компьютерға қарап
айтады.
|
Компютьер
|
10
минут
|
Маториканы дамыту мақсатында
келесі жаттығуны жасаймыз. М.Монтессори әдістерімен
жұмыс. Қол
қимылының мидың дамуына әсері қол мен саусақ жаттығулары дене мен
ми жұмысын реттейді. Белгілі педагог В.А Сухомлинский былай
деген, “Бала ақылы – саусақтың ұшында
орналасқан”.
|
Компьютерде көрсетемін және оқушы
қайталайды.
Қане
санап шығайық
Екі
қолды алайық
Алайық
бас бармақты
Сұқ
саусағың салмақты
Тапшы
оң мен солыңды
Тапшы
ортаң қолыңды
Тапсаң
ұнай қаласың
Олжалы
боп қаласың
Оқушы сандарды айтып біріктіріп қандай сурет
шыққанын айтады
|
2
минут
|
Сабақты қорытындылау Сіз бүгін
сабақта қандай ойындар ойнадыңыз? Сізге кайсысы ұнады? Сіз бүгінгі
сабақтан не біліп алдыңыз?
|
Оқушылар жауап береді
|
Смайлик
|
2минут
|
Келесі сабақта қөріскенше сау-аман
болыңыз!
|