Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
Есту арқылы есте
сақтау қабілетін жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін
арттыру
3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу
және салыстыру
|
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
«Мен ақылды баламын»
әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе
жатқандарын айтады.
Мыс: Мен Балнұр,
балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен
барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі
барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы
жағдайын сипаттайтын үш сөзді
таңдайды.
(қуаныш,
немқұрайлылық, шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін
келісу
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату тапсырмасы.
Орыннан қозғалмай өтетін
не?
«Күн» мен «түн» немен
аяқталады?
Футбол ойынының екі кезеңінің
ұзықтығы қандай?
Қуаныш пен шаттыққа бөленген
салтанатты күн қалай айтылады?
Жер бетіндегі ең үлкен
жануарды білесің бе?
Жемістің тәтті суы қалай
айтылады?
0,3,5 цифрларын пайдаланып неше үш таңбалы сан жазуға
болады?
Тапсырма
№1. а) Мұқият тыңдаңдар. Мұғалім
дауыстап бірнеше сөзді қайталамай айтады. Оқушылар айтылған
сөздердің ішінен жасыл түсті заттың атын жазады.
Гүл, сүт, жапырақ, топырақ,
шие, аспан, күн, жұлдыз, шөп, бидай, алмұрт,
күріш.
ә) Мұқият
тыңдаңдар. Оқушылар айтылған сөздердің
ішінен бас әріппен жазылатын сөздерді жазады.
Тапсырма
№2. Қарсы мағыналы сөздерді
қатыстырып, мақалдарды есіңе түсіріп, толықтырып
жаз.
Тапсырма
№3. Берілген цифрлардан мәні 100 –
ге тең болатын өрнек құрастыр.
Тапсырма
№4. Әр бөлікте бір қара фигура
болатындай етіп, суретті тең төртке бөл.
Тапсырма
№5. Қатарға 2 дөңгелектің және 5
үшбұрыштың суретін сал. Дөңгелектердің оң жағындағы үшбұрыштың саны
сол жағындағыдан біреуі артық болсын.
Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмала
рын
орындау
«Қар
кесегі»
Бір оқушы тақырып бойынша бір
тұжырым айтады.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
|
Сабақты пысықтау
тапсырмалар
ын
орындау..
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|