Қайырлы күн,
құрметті оқушылар !
Көңіл-күйлеріңіз
қалай?
Бүгінгі сабақтың
тақырыбы
Есту арқылы
қабылдау
Жаңа
сабақ.«Сыйқырлы
сызықтар» Сурет салу үшін ең алдымен
суреттің негізгі бөлігі сызық жүргізу болып табылады.Сызық жүргізу
арқылы ақты бейнеленетін затармен бұйымдардың пішінін
бейнелейміз.Заттардың суретін салу үшін сызықтық бейнелер
қолданылады.Ол үшін сызықтардың орналасу түрлерін білу
керек.
Қысқаша түсініктеме
беру.
Есту арқылы қабылдау
қабілетін дамыту
АКТ -пайдалана отырып.аудио
арқылы құстардың,жануарлардың дыбыстарын тыңдау кезінде ажыратуға
үйретеміз.
Ал қандай дыбыстарды
естідік?
Бірге айтып
көрейік.
1. Құстар қалай
сайрайды?
2.мына дыбыс қай жануарға
тән.
3.сиыр қалай
мөнірейді?
4.Жылқы қалай
кісінейд?
5.Қой
маңырайды?
Көзге арналған
жаттығу.
Ойлан
тап.
Берілген сандардың
ішінен «5»санын тауып белгілейік және
санайық.
Есте сақтау
қабілетін дамыту. Мағынасы бойынша есте
сақтау.
«Сөз жұптары»
әдістемесі.
Берілетін
нұсқауы:
Қазір мен сендерге
10 жұп сөз оқимын, ол
сөз жұптары бір-бірімен
мағыналары арқылы байланыста, сен дұрыстап тыңдап отыр. Болғаннан
кейін мен бірінші жартысын оқимын, ал сен екінші жартысын есіңе
түсіріп дәптерге жазасың. Мысалы «қалам – дәптер», байланысты ма?
Екінші рет оқығанда мен «қалам» деймін, ал сендер «дәптер» деп
жұбын жазасыңдар.
Жұптары:
Мектеп
–оқушы
Ата-ана
Күн-түн
Ай-күн
Ыстық-суық
Жасыл-шөп
Ақ-қара
Отыр-тұр
Ал-қой
Ауыр-жеңіл
Егер 10 жұп
сөздің 6-ы дұрыс жазылса,
оқушының мағынасы
бойынша есте сақтауы
қанағаттанарлық деңгейде деуге
болады.
Рефлексия
Нені
біледі:Есту арқылы есте сақтау туралы
түсінік қалыптасады.
Қандай
түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру
қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп,
білді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: Есту арқылы қабылдау қабілетін
дамыды.Конец формы
|