Сабақ
басы
|
Сынып
оқушыларын түгендеп, сабаққа дайындау.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Орындарына
отырғызып,сабаққа дайындау.
Бағалау
парақтарын топ басшыларына беріпүлестіріп, өздерін
қалай
бағалау
керегін түсіндіру.
Үй тапсырмасы: Көздің құрылысы мен
қызметі
Learning.apps сервисі
арқылы
тапсырма беріледі «Миға
шабуыл»
әдісі
|
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Жеке жұмыс
|
Мадақтау, қолпаштау сөздері
Дескриптор:
Көздің
құрылысын сурет бойынша дұрыс сәйкестендіреді.
1балл
|
https://learning apps. org/
watch?v
=ppyjkk58k23
|
Сабақ
ортасы
Сабақ соңы
|
Жаңа
сабаққа кірісу.
Сабақ
тақырыбы мен мақсаты айтылады.
«Есту мүшесінің
құрылысы.Естудің маңызы Естудің бұзылу себептері.Есту мүшесінің
гигиенасы»
Видеоскрайп программасы арқылы жасалынған«құлақ құрылысы
және қызметі» жөніндегі
видео
көрсетіледі.
Берілген видеодан құлақ
бөліктерін сурет бойынша белгілеп жазып алады.
«Біз қалай естиміз»
видеосын оқушылар қарайды.
https://twig-bilim.kz/kz/film/how-we-hear
Берілген видео бойынша
оқушылар адамдар дабысты қалай қабылдайтыны,құлақтағы дыбыстың өту
жолын талдайды.
Топтастыру әдісі
1-топ
«Сыртқы құлақ құрылысы»
Дескриптор:Сыртқы құлақ
құрылысы мен қызметін сипаттайды.
2-топ
«Ортаңғы құлақ құрылысы»
Дескриптор:Ортаңғы құлақ құрылысы мен қызметін
сипаттайды.
3-топ
«Ішкі құлақ құрылысы»
Дескриптор:Ішкі құлақ құрылысы мен қызметін
сипаттайды.
4-топ
«Есту қабілетінің гигиенасы»
Дескриптор: Естудің бұзылуы мен гигенасын
түсіндреді.
. Оқу
тапсырмасы
1.Сыртқы құлақ құрылысына жататын бөліктерді
сандармен көрсетіңіз
және
атау беріңіз.
2. 4,7
санмен көрсетілген бөліктердің атауын тауып, қызметін
анықтаңыз
Бекіту.
https://create.kahoot.it/details/380455e6-1cca-42b2-a0f8-60f0572cd9f8
арқылы бекіту тапсырмасы беріледі
Оқушылар 4 топ бойынша жарыса отырып
тапсырмаларға жауап береді.
Ұялы
телефондарын пайдаланады.
Сабақ
қорытындыланады.Кері байланыс жасалынады.
О қушылардың
жаңа сабақты қалай түсінгенін рефлексия сұралады.
Видеоскрайп программасы арқылы жасалынған рефлексияға
оқушылар жауап береді.
Мұғалімнің бағалауы. Топ басшылары бағалаған парақты алып
сыныпты бағалайды.
Қосымша
ресрустар:
https://youtu.be/LBLvjpWB6Xs
|
Сабақта
қол жеткізетін мақсаттар бірге
талданады.
Ресурстармен жұмыстанады.
Мәтін
талдайды.
Бейнебаян негізінде оқушылар берілген суреттерден
құлақ бөліктерін тауып жазып отырады.
Топтық жұмыс
Ресурстармен жұмыстанады
Құлақ
макеті бойынша түсіндіріп айтады.
Белгіленген уақыт бойынша
топпен
жұмыстанады
Топ
басшылары бағалайды.
Жұптық жұмыс
Жұппен
жұмыстанады.
Дескриптор бойынша оқу тапсырмасын
орындайды.
Шапшандық танытады.
.
Топпен
жұмыстанады
Оқушылар рефлексиясы
тыңдалады.
|
Қолпаштау, мадақтау.
Дескриптор:
Құлақ
құрылысы мен қызметін түсіндіре алады.
Топтық
жұмыста талқылап дәлелдеп айта алады.
Балл:2
Дескриптор:
Құлақтың
сыртқы бөлігін табады және атауын жазады;
-Санмен
көрсетілген бөліктердің атауын табады , атқаратын қызметін
жазады;
2балл
Дескриптор:
Құлақтың құрылысы мен қызметінің байланысын
анықтайды.
Тұжырымдаманың «жалған» немесе «шындық»екенін
табады
5
балл
Рефлексия
-Сабақта сіз үшін алған маңызды
ақпарат
-Сабақта қиындық тудырған мәселе
-Көбірек білгіңіз келеді........
|
Sparkol.videoscribe
https://twig-bilim.kz/kz/film/how-we-hear
Презентация
Құлақ
макеттері,суреттер
https://create.kahoot.it
Sparkol.videoscribe
|