Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.2.3.1 мәтін мазмұнын
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру;
2.4.2.3 сөз таптарын (зат
есім, сын есім, сан есім, етістік)
ажырату;
2.2.5.1
дереккөздерден (сөздік/анықтамалық/энциклопедия) мәліметті табу
жолын анықтап, берілген тақырып/сұрақ бойынша мәліметті іріктеп
алу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
13-жаттығу
Жұмбақты көшіріп жаз,шешуін
тап.
Қыс бойына
жатады,
Тәтті ұйқыға
батады.
(аю)
Аю туралы мәлімет жазып
келу.
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
15-жаттығу
Мәтінді түсініп
оқы.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақ
құрастыр. Бұл мәтіннің қай түріне жатады?
Дәлелде.
16-жаттығу
Жұмбақты шешіп,көркем
жаз.
(жеміс)
Жұмбақтағы етістіктердің астын
сыз.
Олардың қай сөзбен байланысып
тұрғанын тап.
Піседі нұрымен сөзімен
байланысып тұр.
Түседі қолға сөзімен
байланысып тұр
Өлеңді көшіріп жазып,
етістіктің астын сыз
Мен мектепке
барамын,
Қолға қалам
аламын.
Суретті де
саламын,
Жазуды да
жазамын.
Сергіту
сәті.
17-жаттығу
Сөздерді оқы. Сөздердің
синонимін тап.
Сыйлау,кездесу,ұялу,үркіту.
Сыйлау,құрметтеу
Кездесу,жолығу
Ұялу,
қысылу
Үркіту,қорқыту.
19-жаттығу
Сыныпта «Ауаның қасиеті»
тақырыбында тәжірибе жүргізді. Үш майшамды жағып,үстел үстіне
қойды. Біріншісін 1 л банкамен,екінші майшамды 2 л банкамен
жауып,үшіншісін ашық қалдырды. Қалай ойлайсыңқайсысы бірінші
өшеді.
Неге,себебін
түсіндір?
«Ауаның қасиеті» тақырыбында
пайымдау мәтінін жаз.
Үй
тапсырмасы
18-жаттығу
Сұрақтардың орнына қажетті
сөздерді қойып,көшіріп жаз.
Жанат інісін
киіндірді
Асыл өзі
киінді
Киіндірді сөзі қай кезде
қолданылады,киінді сөзі ше?
ҚЖ:
Саралау
тапсырмалары
1-деңгей
Етістіктер
жаз
2-деңгей
Етістіктерді қатыстырып сөйлем
құра
3-деңгей
Етістіктерді қатыстырып мәтін
құра
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Етістікті
табады
Етістіктің астын
сызады
Жеке жұмыс
жасайды
Ойын
ойнайды
Сөздердің синонимін
табады
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ: « Смарт сағат»
әдісі
Дескриптор:
Жұмбақты көшіріп жаз,шешуін
табады-1б
Аю туралы мәлімет
айтады-1б
Дескриптор:
Мәтінді
оқиды-1б
Мәтіннің түрін
анықтайды-1б
Дескриптор:
Жұмбақты шешіп,көркем
жазады-1б
Етістіктің астын
сызады-1б
Олардың қай сөзбен байланысып
тұрғанын табады-1б
Тамаша!
Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
Сөздерді оқып, синонимін
табады-1б
Дескриптор:
Тәжірибенің нәтижесін
айтады-1б
Пайымдау мәтінін
жазады-1б
Дескриптор:
1-деңгей
Етістіктер
жазады-1б
2-деңгей
Етістіктерді қатыстырып сөйлем
құрайды-1б
3-деңгей
Етістіктерді қатыстырып мәтін
құрайды-1б
« Түрлі түсті шарлар»
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қимылдар
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|