Материалдар / Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Етістік туралы білетінімді еске түсіремін

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып Мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2023
178
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Етістік туралы білетінімді еске түсіремін

Бөлімі:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:

Байсалиева Индира Серикбаевна

Күні:

07.02.23ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны:28 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Етістік туралы білетінімді еске түсіремін

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру

3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау

3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар: Оқушылар мамандықтың барлық түрінің жақсы екенін біледі;

Көптеген оқушылар: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар: Оқушылар түсіндіру барысында қосымша мәліметтер пайдаланады;

Құндылықтары :

Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

4 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

QR кодтың көмегімен оқушыларды 4 топқа біріктіру.

Саралау: Бұл жерде қолданудың

«Жинақтау» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

Өткен сабақты еске түсіру

«Ғажайып алаң» әдісі

Сұрақтарға жауап беру

-Қандай сөздерді зат есімдер дейміз?

- Негізгі зат есім деп қандай сөздерді айтамыз?

- Туынды зат есім дегеніміз не?

- Дос сөзін жекеше және көпше түрде тәуелдеп айт.

- Етістік туралы не білесің?

- Етістікке қандай сұрақтар қойылады?

- Бауыржан Момышұлы деген кім?

- Мұхтар Әуезов деген кім?

(Ұ) “Штрих” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Дескриптор:

  • Өткен сабақты еске түсіреді.

  • Таңдалған сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»










«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

Суреттер салынған конверт





Ұжымдық жұмыс.


6 мин.


Күй тыңдау

Қандай музыкалық аспапта күй орындалып жатқанын табу. Күйші кім екенін айту.

«Мен...» әдісі

3.1.2.1 (Ө; Ж; Т; Қ)

43-беттегі 4-жаттығу..

Сұрақтарға жауап беру



К

Ө

Г

Е

Р

Ш

І

Н



Ү

К

І






Т

Ү

Й

Е









Ш

А

Р








І

Н








  1. Бейбітшілік құсы.

  2. Түнде ұшатын құс.

  3. Төрт түліктің шөлге ең шыдамдысы.

  4. Үрлеп аспанға ұшыратын зат.

  5. Тышқанның үй мекені.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Түсіну» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

Тыңдалым. Мәтінді аудио

Жазбада тыңдау.

Тыңдайтын мәтін күйші туралы.

Дәптермен жұмыс

Сұрақтар:

1.Өнер адамы қандай болу керек?

2.Құрманғазы Сағырбайұлы жайлы білесің бе?

3. Дина Нүрпейісова жайлы не білесің?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Нұсқаулық

1. Өнер иесі көп алдында өзін еркін ұстауы керек.

2. Тыңдаушыларын құрметтеу керек.

3. Үнемі ізденіс үстінде болуы тиіс.

4. Басқа дамдарға үлгі болуы тиіс



Shape2 Shape1

Алғырмын

Зерекпін







Shape4 Shape3

Білімдімін

Тапқырмын






Дескриптор:

- Қандай музыкалық аспапта күй орындалып жатқанын табады.

- Күйші кім екенін айтады.

- Сұрақтарға жауап береді

- Сөзжұмбақты шешеді.

  • Мәтіндегі мақалды тауып, көркем жазады.

  • Етістіктің астын сызады.

  • Өнер адамының бойындағы қасиеттері туралы әңгімелейді.

  • Құрманғазы Сағырбайұлы туралы әңгімелейді.

  • Дина Нүрпейісова туралы білетінін әңгімелейді.



«Ерінбеген етікші болады» мақалын жазады.

















Жалпы-10 балл.

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.











https://www.youtube.com/watch?v=kiuca0BTFsU



ДК

экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 3-сынып.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Топтық жұмыс.

9 мин.



3.1.1.1 (Т; Қ) Жұмыс «Google» әдісі бойынша ұйымдастырылады.

1-мәтін

Құрманғазы Сағырбайұлы – күйші, композитор.
Құрманғазы Сағырбайұлы туып - өскен жері Бөкей хандығы, қазіргі Орал облысының Жаңақала ауданына қарасты Жиделі деген жер. Батыс Қазақстанда 1818 жылы дүниеге келген. Астрахань (Ресей) облысының бұрынғы «Шайтани батага», қазіргі «Құрманғазы төбе» деп аталатын жерге жерленді.
Алғашқы ұстазы Ұзақ күйші. Күйлері: «Ақсақ құлан», «Адай», «Қайран шешем» т. б. күйлері бар.
Құрманғазы жасынан домбыраға әуес болды. Ол Ұзақ күйшіден тәлім алып, есейген шағында домбырашылық, күйшілік шеберлігін танытты.

2-мәтін

ХІХ ғасырдың аса көрнекті композиторы, күй атасы. Құрманғазы Сағырбайұлы – теңдесі жоқ ұлы күйші. Ол – заманындағы қоғамдық - әлеуметтік қайшылықтарға, зорлық – зомбылыққа қарсы күресіп өткен адам. Ол 71 жасында қайтыс болады.
«Атақты күйші Динаға «Қайран шешем» күйін үйретіп отыр еді. Сырттан аттың дүбірі естілді. Құрманғазыны тұтқынға алып, ол домбырасын Динаның қолына ұстатады. «Мұрамды саған тапсырамын, халқыма жеткіз», - дейді».

3-мәтін

Дина Нұрпейісова (1861-1955ж.)
Туып өскен жері Батыс Қазақстан облысының Жаңақала ауданына қарасты Бекетай құмы деген жер. Қайтыс болған жері Алматы қаласы. Қазақстанның халық әртісі. Халық өнерпаздарының 1937 жылы өткен республикалық байқауына қатысып 75 жасында халық аспаптарын тартатын өнерпаздардың Мәскеуде өткен Бүкілодақтық бірінші байқауында жеңіске ж

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!