Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
Бөлімі: |
Атақты тұлғалар |
Педагогтің аты-жөні: |
Байсалиева Индира Серикбаевна |
Күні: |
07.02.23ж |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны:28 Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Етістік туралы білетінімді еске түсіремін |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушылар мамандықтың барлық түрінің жақсы екенін біледі; Көптеген оқушылар: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар: Оқушылар түсіндіру барысында қосымша мәліметтер пайдаланады; |
Құндылықтары : |
Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 4 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: QR кодтың көмегімен оқушыларды 4 топқа біріктіру. Саралау: Бұл жерде қолданудың «Жинақтау» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі. Өткен сабақты еске түсіру «Ғажайып алаң» әдісі Сұрақтарға жауап беру -Қандай сөздерді зат есімдер дейміз? - Негізгі зат есім деп қандай сөздерді айтамыз? - Туынды зат есім дегеніміз не? - Дос сөзін жекеше және көпше түрде тәуелдеп айт. - Етістік туралы не білесің? - Етістікке қандай сұрақтар қойылады? - Бауыржан Момышұлы деген кім? - Мұхтар Әуезов деген кім? |
(Ұ) “Штрих” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Дескриптор:
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» |
Суреттер салынған конверт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс. 6 мин. |
Күй тыңдау Қандай музыкалық аспапта күй орындалып жатқанын табу. Күйші кім екенін айту. «Мен...» әдісі 3.1.2.1 (Ө; Ж; Т; Қ) 43-беттегі 4-жаттығу.. Сұрақтарға жауап беру
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Түсіну» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады. Тыңдалым. Мәтінді аудио Жазбада тыңдау. Тыңдайтын мәтін күйші туралы. Дәптермен жұмыс Сұрақтар: 1.Өнер адамы қандай болу керек? 2.Құрманғазы Сағырбайұлы жайлы білесің бе? 3. Дина Нүрпейісова жайлы не білесің? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Нұсқаулық 1. Өнер иесі көп алдында өзін еркін ұстауы керек. 2. Тыңдаушыларын құрметтеу керек. 3. Үнемі ізденіс үстінде болуы тиіс. 4. Басқа дамдарға үлгі болуы тиіс |
Алғырмын Зерекпін
Білімдімін Тапқырмын Дескриптор: - Қандай музыкалық аспапта күй орындалып жатқанын табады. - Күйші кім екенін айтады. - Сұрақтарға жауап береді - Сөзжұмбақты шешеді.
«Ерінбеген етікші болады» мақалын жазады.
|
Жалпы-10 балл. Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=kiuca0BTFsU ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 3-сынып. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. Топтық жұмыс. 9 мин. |
3.1.1.1 (Т; Қ) Жұмыс «Google» әдісі бойынша ұйымдастырылады. 1-мәтін
Құрманғазы
Сағырбайұлы – күйші,
композитор. 2-мәтін
ХІХ
ғасырдың аса көрнекті композиторы, күй атасы. Құрманғазы
Сағырбайұлы – теңдесі жоқ ұлы күйші. Ол – заманындағы қоғамдық -
әлеуметтік қайшылықтарға, зорлық – зомбылыққа қарсы күресіп өткен
адам. Ол 71 жасында қайтыс
болады. 3-мәтін
Дина Нұрпейісова
(1861-1955ж.) Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |