Сабақтың тақырыбы: Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
|
Бөлімі: |
Тағам және сусын.Дені саудың -жаны сау |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абилова Жулдыз Сисенбаевна |
|
Күні: |
17.04.2023 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Етістік туралы білетінімді еске түсіремін |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг,50 тг, 100 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қандай монеталар болатынын білу; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 мин
Топтық жұмыс. 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу!Сәлеметсіңдер ме,оқушылар!? Психологиялық ахуал -Балалар, келе қойыңдар шеңберге жинала қояйық.Барлығымыз бірге,мына өлең шумақтарын қимылмен көрсете қояйық.
«Таңдау» әдісі Суреттерді таңдау арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу(Қарлығаш.барыс,балық) 1-«Барыстар» тобы 2-«Қарлығаштар» тобы 3-«Балықтар» тобы |
Оқушылар мұғаліммен бірге,қимылды орындайды
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың» |
Слайд-1
Суреттер |
|
Жеке жұмыс.
6 мин. |
-Балалар,сөз таптарына шолу жасап жіберсек: -Зат есім дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не? -Сан есім дегеніміз не? -Етістік дегеніміз не? -Енді, «Сиқырлы қарындаштар»әдісі арқылы қарындаштарға мына сөздерді орналастыра қояйық.(Күйші,домбыра,ұстаз,әдемі,қызыл,тәтті,бір,жетінші,елу екі,жүгірді,жазды,оқыды) -Балалар, енді дәптерімізді ашып,күннің жадын жазайық.Бүгінгі тақырыбымыз «Етістік» -Сабағымыздың мақсаты: Сурет бойынша мәтін мазмұның болжау; Сөйлемдерден етістіктерді табу; -Осы мақсатқа жетуіміз үшін,тапсырма орындау арқылы,бірнеше кедергілерден өтуіміз керек.Әр кедергіден өткен сайын «Смарт сағат»әдісі арқылы өзіңдік бағалау жүреді. |
Оқушылардың жауабы: ережелерді айтады.
Қалташаларға орналастырады
|
«Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мұғалімнің мадақтау сөзі арқылы
Оқушының өзің-өзі бағалауы |
«Сиқырлы қарындаштар» сурет
«Смарт сағат»
|
|
Сабақтың ортасы Айтылым
Жұптық жұмыс 8 мин.
|
Суретпен жұмыс. «Сұрақ-жауап» әдісі Тыңдалым: Құрманғазының күйі «Балбырауын» Оқулықпен жұмыс:7-жаттығу «Кім жылдам»әдісі арқылы -Динаның ұстазы кім? -Құрманғазы кім? -Домбырашы болу үшін не естеу керек? -Құрманғазының ақыл кеңестері Динаға қалай әсер етті? |
Күй тыңдайды
Керекті сөздерді пайдаланып,сұрақтарға жауап береді:(Құрманғазы,күй атасы,дыбысты сүйе білу,ерінбеу,құлағынан кетпестей.) |
Дескриптор: -Керекті сөздерді табады; - Сұраққа жауап береді; -Бір-бірін толықтырады, Жалпы-3 балл. |
Слайд-3 Аудио жазба https://learningapps.org/watch?v=pmu5zmjnn23 3-сынып оқулығы |
|
Топтық жұмыс. 7 мин. |
№1-тапсырма: «Моншақтар тізбесі» әдісі Сөздерден сөйлем құрау |
Сөздерді моншақ тізбесіне орналастырып,сөйлем құрайды.
|
Дескриптор: - Сөздерден сөйлем құрайды; - Сөйлемнен етістік табады; Жалпы-2 балл. |
Топтама
Слайд-5 |
|
Жеке жұмыс. 9 мин. Жазылым |
№ 2 –тапсырма: Оқулықпен жұмыс:8-жаттығу,45- бет Көп нүктенің орнына тиісті етістіктерді қойып,сөйлемдерді көшіріп жаз. Күйші күй ...... .Жыршы жыр ... .Ақын өлең .... .Дәрігер ауруларды ... .Мұғалім балаларды ... .Жылқышы жылқы ... . |
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды,сөйлемді көшіріп жазады.(Тартады,жырлады, шығарды,емдеді,оқытты.бақты) |
Дескриптор: -Сөздерді табады. -Сөйлемді қатесіз көшіреді. «Жұбынды бағала» әдісі Жалпы – 2 балл. |
Слайд-6 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс 7 мин.
|
№ 3 –тапсырма: Суреттермен жұмыс «Себеттегі сәбіздер» әдісі арқылы дара және күрделі етістіктерді ажыратамыз
|
Дара және күрделі етістіктерді себеттерге бөліп,ажыратады. |
Дескриптор: -Дара етістікті табады -Күрделі етістікті табады -Бір бірін толықтырады Жалпы-3 балл. |
Топтама
|
|
Сабақтың соңы.
Кері байланыс
Жеке жұмыс: 5 мин. |
«Көктегі үйшік» әдісін пайдаланып бүгінгі сабаққа кері байланыс береміз! |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін кішкентай шарларға сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.
|
«Көктегі үйшік» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
\
«Ыбырай Алтынсарин атындағы орта жалпы білім беретін мектебі» КММ
Тақырыбы:
«Етістік туралы білетінімді еске түсіремін»
Ашық сабақ
3-сынып
Өткізген:
Бастауыш сынып мұғалімі:
Келдібаева Асылзада Төлеуғалиқызы
2022-2023жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
Сабақтың тақырыбы: Етістік туралы білетінімді еске түсіремін
|
Бөлімі: |
Тағам және сусын.Дені саудың -жаны сау |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абилова Жулдыз Сисенбаевна |
|
Күні: |
17.04.2023 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Етістік туралы білетінімді еске түсіремін |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг,50 тг, 100 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қандай монеталар болатынын білу; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 мин
Топтық жұмыс. 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу!Сәлеметсіңдер ме,оқушылар!? Психологиялық ахуал -Балалар, келе қойыңдар шеңберге жинала қояйық.Барлығымыз бірге,мына өлең шумақтарын қимылмен көрсете қояйық.
«Таңдау» әдісі Суреттерді таңдау арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу(Қарлығаш.барыс,балық) 1-«Барыстар» тобы 2-«Қарлығаштар» тобы 3-«Балықтар» тобы |
Оқушылар мұғаліммен бірге,қимылды орындайды
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың» |
Слайд-1
Суреттер |
|
Жеке жұмыс.
6 мин. |
-Балалар,сөз таптарына шолу жасап жіберсек: -Зат есім дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не? -Сан есім дегеніміз не? -Етістік дегеніміз не? -Енді, «Сиқырлы қарындаштар»әдісі арқылы қарындаштарға мына сөздерді орналастыра қояйық.(Күйші,домбыра,ұстаз,әдемі,қызыл,тәтті,бір,жетінші,елу екі,жүгірді,жазды,оқыды) -Балалар, енді дәптерімізді ашып,күннің жадын жазайық.Бүгінгі тақырыбымыз «Етістік» -Сабағымыздың мақсаты: Сурет бойынша мәтін мазмұның болжау; Сөйлемдерден етістіктерді табу; -Осы мақсатқа жетуіміз үшін,тапсырма орындау арқылы,бірнеше кедергілерден өтуіміз керек.Әр кедергіден өткен сайын «Смарт сағат»әдісі арқылы өзіңдік бағалау жүреді. |
Оқушылардың жауабы: ережелерді айтады.
Қалташаларға орналастырады
|
«Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мұғалімнің мадақтау сөзі арқылы
Оқушының өзің-өзі бағалауы |
«Сиқырлы қарындаштар» сурет
«Смарт сағат»
|
|
Сабақтың ортасы Айтылым
Жұптық жұмыс 8 мин.
|
Суретпен жұмыс. «Сұрақ-жауап» әдісі Тыңдалым: Құрманғазының күйі «Балбырауын» Оқулықпен жұмыс:7-жаттығу «Кім жылдам»әдісі арқылы -Динаның ұстазы кім? -Құрманғазы кім? -Домбырашы болу үшін не естеу керек? -Құрманғазының ақыл кеңестері Динаға қалай әсер етті? |
Күй тыңдайды
Керекті сөздерді пайдаланып,сұрақтарға жауап береді:(Құрманғазы,күй атасы,дыбысты сүйе білу,ерінбеу,құлағынан кетпестей.) |
Дескриптор: -Керекті сөздерді табады; - Сұраққа жауап береді; -Бір-бірін толықтырады, Жалпы-3 балл. |
Слайд-3 Аудио жазба https://learningapps.org/watch?v=pmu5zmjnn23 3-сынып оқулығы |
|
Топтық жұмыс. 7 мин. |
№1-тапсырма: «Моншақтар тізбесі» әдісі Сөздерден сөйлем құрау |
Сөздерді моншақ тізбесіне орналастырып,сөйлем құрайды.
|
Дескриптор: - Сөздерден сөйлем құрайды; - Сөйлемнен етістік табады; Жалпы-2 балл. |
Топтама
Слайд-5 |
|
Жеке жұмыс. 9 мин. Жазылым |
№ 2 –тапсырма: Оқулықпен жұмыс:8-жаттығу,45- бет Көп нүктенің орнына тиісті етістіктерді қойып,сөйлемдерді көшіріп жаз. Күйші күй ...... .Жыршы жыр ... .Ақын өлең .... .Дәрігер ауруларды ... .Мұғалім балаларды ... .Жылқышы жылқы ... . |
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды,сөйлемді көшіріп жазады.(Тартады,жырлады, шығарды,емдеді,оқытты.бақты) |
Дескриптор: -Сөздерді табады. -Сөйлемді қатесіз көшіреді. «Жұбынды бағала» әдісі Жалпы – 2 балл. |
Слайд-6 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс 7 мин.
|
№ 3 –тапсырма: Суреттермен жұмыс «Себеттегі сәбіздер» әдісі арқылы дара және күрделі етістіктерді ажыратамыз
|
Дара және күрделі етістіктерді себеттерге бөліп,ажыратады. |
Дескриптор: -Дара етістікті табады -Күрделі етістікті табады -Бір бірін толықтырады Жалпы-3 балл. |
Топтама
|
|
Сабақтың соңы.
Кері байланыс
Жеке жұмыс: 5 мин. |
«Көктегі үйшік» әдісін пайдаланып бүгінгі сабаққа кері байланыс береміз! |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін кішкентай шарларға сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.
|
«Көктегі үйшік» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
\
«Ыбырай Алтынсарин атындағы орта жалпы білім беретін мектебі» КММ
Тақырыбы:
«Етістік туралы білетінімді еске түсіремін»
Ашық сабақ
3-сынып
Өткізген:
Бастауыш сынып мұғалімі:
Келдібаева Асылзада Төлеуғалиқызы
2022-2023жыл
шағым қалдыра аласыз







С













