|
Сабақ |
Күні: 24.02.2017ж. |
Сыныбы: 4 «В» |
|
|
Тақырыбы |
Келер шақ |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Келер шақ туралы айта отырып оқушылардың білімдерін арттыру, өзге шақтардан ажырата білуіне үйрету. Өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып,келер шақ не екенін ұқтыру.Сөйлем ішінен келер шақтарды сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||
|
Сабақтың түрі: |
Аралас сабақ |
||
|
Сабақтың типі: |
Жаңа сабақ |
||
|
Алдыңғы тақырып |
«Карта» әдісі Оқушылар үш сұрақ және сол сұрақтардың жауаптарын жазады. Сөйтіп карта ойнайды. |
||
|
Жоспар: |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс |
|
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу Сабаққа дайындығын тексеру. 2.Мұхит, пальма,кеменің суретін төбеге қағазды қойып суретін салу Жыл мезгілдерінің суреті арқылы бөлі 3.Алтын ереже. «Ыстық орындық » әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
Парақ, қаламсап Жыл мезгілдерінің суреттері орындық |
|
|
Жаңа сабақ |
Сабақтың тақырыбын мысалдар келтіру арқылы жариялаймын. |
суреттер |
|
|
Ортасы |
Бүгін өтетін жаңа тақырыбымыз дың тақырыбы: «Келер шақ». Келер шақ етістіктер іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын білдіреді. Келер шақ етістіктер не істеймін? Не істейсің? Не істейді ? деген сұрақтарға жауап береді. Дәптермен жұмыс: жазайын, ойнайсың, барасың 49-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқып, етістіктерді тауып,қашан болатын істі білдіріп тұрғанын анықтау.(ауызша) 50-жаттығу.Берілген сөздермен сөйлем құрастырып жазу.(«Сәйкесін тап» ойыны) 51-жаттығу. Дәптермен жұмыс. Мәтінді көшіріп жазу. Етістіктерді тауып, қай шақта тұрғанын анықтау. 52-жаттығу. Постермен жұмыс. Бос торкөзге сәйкес келетін етістіктерді тауып жазу. Оқушылар постерге тауып жазады, сол сөзге ауызша мысалдар келтіреді. |
Кітап, дәптер
қима қағаз
постер |
|
|
Сергіту сәті |
«Ішіне сыртына» ойыны. Ішіндегілер билет, сырттағылар жолаушы. Кім артық қалса сол адам қоян болады, яғни ойыннан шығады. |
Ішіне, сыртына шеңбер жасау |
|
|
Аяқталуы |
53-жаттығу. «Сейкестендіру» Бағанның сол жағындағы сөздерді тиісті етістіктермен сәйкестендіру. |
плакаттар |
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» әдісі |
Плакат, стикер |
|
|
Бағалау |
Формативті бағалау |
||
|
Үйге тапсырма |
161 бет,54-жаттығу |
||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиет |
||
|
Қосымша ақпарат |
Ғаламтор беттері |
||
Күні : 24.02.2017ж. Тексерілді: ___________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Етістіктің шақтары.Келер шақ
Етістіктің шақтары.Келер шақ
|
Сабақ |
Күні: 24.02.2017ж. |
Сыныбы: 4 «В» |
|
|
Тақырыбы |
Келер шақ |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Келер шақ туралы айта отырып оқушылардың білімдерін арттыру, өзге шақтардан ажырата білуіне үйрету. Өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып,келер шақ не екенін ұқтыру.Сөйлем ішінен келер шақтарды сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||
|
Сабақтың түрі: |
Аралас сабақ |
||
|
Сабақтың типі: |
Жаңа сабақ |
||
|
Алдыңғы тақырып |
«Карта» әдісі Оқушылар үш сұрақ және сол сұрақтардың жауаптарын жазады. Сөйтіп карта ойнайды. |
||
|
Жоспар: |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс |
|
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу Сабаққа дайындығын тексеру. 2.Мұхит, пальма,кеменің суретін төбеге қағазды қойып суретін салу Жыл мезгілдерінің суреті арқылы бөлі 3.Алтын ереже. «Ыстық орындық » әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
Парақ, қаламсап Жыл мезгілдерінің суреттері орындық |
|
|
Жаңа сабақ |
Сабақтың тақырыбын мысалдар келтіру арқылы жариялаймын. |
суреттер |
|
|
Ортасы |
Бүгін өтетін жаңа тақырыбымыз дың тақырыбы: «Келер шақ». Келер шақ етістіктер іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын білдіреді. Келер шақ етістіктер не істеймін? Не істейсің? Не істейді ? деген сұрақтарға жауап береді. Дәптермен жұмыс: жазайын, ойнайсың, барасың 49-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқып, етістіктерді тауып,қашан болатын істі білдіріп тұрғанын анықтау.(ауызша) 50-жаттығу.Берілген сөздермен сөйлем құрастырып жазу.(«Сәйкесін тап» ойыны) 51-жаттығу. Дәптермен жұмыс. Мәтінді көшіріп жазу. Етістіктерді тауып, қай шақта тұрғанын анықтау. 52-жаттығу. Постермен жұмыс. Бос торкөзге сәйкес келетін етістіктерді тауып жазу. Оқушылар постерге тауып жазады, сол сөзге ауызша мысалдар келтіреді. |
Кітап, дәптер
қима қағаз
постер |
|
|
Сергіту сәті |
«Ішіне сыртына» ойыны. Ішіндегілер билет, сырттағылар жолаушы. Кім артық қалса сол адам қоян болады, яғни ойыннан шығады. |
Ішіне, сыртына шеңбер жасау |
|
|
Аяқталуы |
53-жаттығу. «Сейкестендіру» Бағанның сол жағындағы сөздерді тиісті етістіктермен сәйкестендіру. |
плакаттар |
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» әдісі |
Плакат, стикер |
|
|
Бағалау |
Формативті бағалау |
||
|
Үйге тапсырма |
161 бет,54-жаттығу |
||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиет |
||
|
Қосымша ақпарат |
Ғаламтор беттері |
||
Күні : 24.02.2017ж. Тексерілді: ___________________
шағым қалдыра аласыз













