Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
11.2.2.2 Қазақстандық
заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон
саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын
түсіндіру
11.2.2.3 мемлекеттік
стратегияларды және бағдарламаларды зерттеу негізінде ұлтаралық
және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін
бағалау
11.2.2.4 Ұлттық
бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы
Ассамблеясының рөлін
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Көші-қон саясатының
ерекшеліктерін анықтау.
Ұлтаралық және конфессияаралық
келісімнің қазақстандық моделін сақтап қалуда жарияланған
мемлекеттік стратегиялар мен бағдарламаларды
зерттейді
Қазақстан халқы
Ассамблеясының қызыметі туралы біледі, Қазақстандағы
тұрақтылық пен келісімді қалыптастырудағы Ассамблеяның роліне
талдау жасайды
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
5мин
Өткен білімді еске
түсіру
5мин
|
Сәлемдесу,
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Ұйымдастыру
сәті. Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлерімен
таныстыру.
I. “Серпілген
сауалдар” әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау Әр оқушыға сұрақтар беріледі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы топқа
бөлінеді.
II.Оқушыларды топқа
бөлу
1 –топ
“ Көші -қон
саясаты”
2-топ
“Ұлтаралық
және конфессияаралық
келіcім”
3-топ
“Қазақстан халқы
Ассамбллеясының
рөлі”
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Білім алушылар сұрақтарға
жауап бере алады. Сұрақтардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу.
|
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Т
Слайд
Оқулық
Дәптер
Қима
қағаздар т
|
Жаңа
білім
5
мин
20
мин
5
мин
|
Бейнематериалдардан
үзінді
көріп ой
бөлісу
1)Дереккөздерін және біліміңізді
қолданып, Қазақстанның көпұлтты елге айналу себептерін
түсіндіріңіз.
2)
Дереккөздерді және біліміңізді
қолданып, Қазақстан халқының құрамының өзгеруіне ең көп әсер еткен
көші-қон саясатын анықтаңыз.
3) «Әлемдегі елдердің 90%
көпұлтты. Қазақстанның көп ұлтты мемлекетке айналуы тарихи
заңдылық». Сіз бұл пікірмен қаншалықты келісесіз? Ойыңызды
дәйектеп, ой толғаныс
айтыңыз.
Постер
қорғау.
Топтық
жұмыс
Әр топқа топтық тапсырма
беремін. Әр топ өз топтарын қорғай
алады
1 –топ
“ Көші -қон
саясаты”
2-топ
“Ұлтаралық
және конфессияаралық
келіcім”
3-топ
“Қазақстан халқы
Ассамбллеясының
рөлі”

|
Білім алушылар видеоны көре
отырып мағынаны таниды.
Қазақстан халқының құрамының
өзгеруіне ең көп әсер еткен көші-қон саясатын анықтап әр топ
түсінік бере алады
Білім алушылар бірігіп
топтық жұмыс жасай алады
1 –топ
“ Көші -қон
саясаты”
2-топ
“Ұлтаралық
және конфессияаралық
келіcім”
3-топ
“Қазақстан халқы
Ассамбллеясының
рөлі”
Білім алушылар тірек
сөздерінің мағынасын анықтап айта
алады
|
Ауызша
мадақтау
Дескриптор:
1топ.
-
Көші қон саясаты туралы
айту
-
Тірек сөздерді
қолдану
-
Көші қон саясатының негізгі
бағыттарын айту
-
Ішкі көші қон
ерекшеліктерін көрсету
-
Қазақстан Республикасынан
тыс жерлерде тұратын
қазақтар
-
Осы бағытта бағдарламаларды
айту
Дескриптор:
2
топ
-
Тірек сөздерді
қолдану
-
Конфессияаралық келісімге
түсінік беру
-
Ұлт бірлігінің
доктринасының тарихи маңызын
көрсету
-
Сьездердің маңыздылығын
көрсету
-
Еліміздің тіл саясатының
маңыздылығын айту
-
Қазақстандағы этносаралық
тұрақтылықтың негізгі
факторы
Дескриптор:
3
топ
-
Тірек сөздерді
қолдану
-
Ассамблеяның құрылу тарихын
көрсету
-
Ассамблеяның Мақсаты мен
міндеттерін айтып өту
-
Ассамблеяның құрылымы мен
қызметін айту
-
Әлемдік орның
көрсету
/6
балл/
Дескриптор
/4 балл/
|
Слайд
Видео
оқулық
Слайд
Плакат
Букет
|