Жаңа сабақты меңгеру
кезеңі:
Мұғалім оқушыларға лекция
таратып шығады және ұлтаралық қатынасқа байланысты
«Толеранттылық деген не?» атты бейне ролик
көрсетіледі.
1-тапсырма. «Серпілген
сауал» әдісі.
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін
оқушылар бір-біріне бейне роликтен сұрақтар
қояды.
Дескриптор:
-
Оқушылар бір-біріне қойылған
сұрақтарға жауап
береді.
- жаңа тақырыптың мазмұнын
ашады.
ҚБ. "+;-; керемет"
әдісі
2
-тапсырма. «Дұрыс-бұрыс»
әдісі. Бұл тапсырмада оқушылар
берілген лекция мен бейне баяндағы мәліметтер бойынша 8-сұрақтан
тұратын парақшаларды
толтырады.
Дескриптор:
- Ұлтаралық көзқарасқа баға
береді.
- Толерантылық ұғымының даму
деңгейін анықтайды.
3-тапсырма. «Қар
лақтыру» ойын әдісі. Оқушылардың
белсенділігін арттыру мақсатында жүргізіледі. Бұл тапсырмада
командадағы әр оқушы парақшаларға 1-сұрақтан түзіп қалған
командадағы ойыншыға лақтырады. Қағып алған ойыншы сұраққа жауап
беріп кері қарай сол оқушыға қайтарып береді. Ойының
шарты:
-
Әр команда кем дегенде
2-сұраққа жауап беру
керек.
-
Тақырыптан
ауытқымайды.
-
Өзекті мәселені
қозғайды.
Дескриптор:
- сұрақ қою арқылы тарихи
оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды
түсіндіретін терминдерін
қолданады.
- оқушылар
сұрақ-жауаппен ұлтаралық қатынастарға баға
береді
ҚБ «Мадақтау
сэндгвичі».
4
-тапсырма. «Постер»
қорғау. Әр команда берілген
тақырыптарға сурет құрастырады
және жасаған постерін
қорғайды. Постердің көркемділігі мен түсіндіру мәнеріне қарай
командалар бір-бірене ұпайын
жариялайды.
Дескриптор:
- командалар ұлтаралық
қатынастарды сипатайтын суреттер
құрастырады.
- постер арқылы өз
білімдерін бағалайды.
|