Материалдар / Этникалық жанжалдар: себебі мен шешу жолдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Этникалық жанжалдар: себебі мен шешу жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
- тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» «толерантылық» терминдерін қолдану. - тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
621
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Қысқа мерзімді жоспар

Мақтаарал аграрлық колледжі

Күні: 09.12.21 ж

Оқытушы аты-жөні: Байжанов Қ.М.

Курс: 2 курс


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Этникалық жанжалдар: себебі мен шешу жолдары.

Оқу мақсаты

  • тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» «толерантылық» терминдерін қолдану.

  • тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалау.

Бағалау

критерийі

  • - тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» «толерантылық» терминдерін түсінеді.

  • - тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатап, бағалайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ұлтшылдық, толерантылық, ассамблея, төзімділік

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

Пәнаралық байланыстар

Қазақстан тарихы, қазақ тілі, саясаттану

Алдыңғы білім

«Этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдары. Этностардың пайда болуына байланысты теориялары қалыптасқан.

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақта жоспарланған жаттығу

түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут















7 минут

Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2.Оқушыларды сабақ жоспары, мақсаты және жүру барысымен таныстыру.

Оқушылар гүл жапырақтарын таңдау арқылы төрт командаға бөлінеді және оларға ат беріледі. (1. Біздің, 2. Топ, 3. Өте, 4. Керемет командалары). Командаларға бағалау парақшалары беріледі.




Үй тапсырмасын сұрау.

1-тапсырма: «Біліміңді бағала» әдісі.

1.«Біздің» және 2.«Топ» командалары конверттегі тест сұрақтарға жауап береді.

3. «Өте» және 4. «Керемет» командалары парақшадағы сөйлемдерді сәйкестендіреді. Командалар орындалған тапсырмаларды бір-біріне ауыстырып, бағалайды.


Дескриптор:

  1. Тест тапсырмасы арқылы үй тапсырмасын орындайды.


  1. Сәйкестендіру сызбасы арқылы кестені толтырады.

ҚБ "Өзара бағалау" әдісі арқылы бағалайды.



Түрлі түсті қағазбен жасалынған гүл шоқтары.











Таратпа материалдар, тест сұрақтары







Сабақтың ортасы

5-мин






  1. Минут




























5-мин
















5-мин
















3-мин

Жаңа сабақты меңгеру кезеңі:

Мұғалім оқушыларға лекция таратып шығады және ұлтаралық қатынасқа байланысты «Толеранттылық деген не?» атты бейне ролик көрсетіледі.

1-тапсырма. «Серпілген сауал» әдісі.

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін оқушылар бір-біріне бейне роликтен сұрақтар қояды.








Дескриптор:

- Оқушылар бір-біріне қойылған сұрақтарға жауап береді.

- жаңа тақырыптың мазмұнын ашады.

ҚБ. "+;-; керемет" әдісі

2 -тапсырма. «Дұрыс-бұрыс» әдісі. Бұл тапсырмада оқушылар берілген лекция мен бейне баяндағы мәліметтер бойынша 8-сұрақтан тұратын парақшаларды толтырады.











Дескриптор:

- Ұлтаралық көзқарасқа баға береді.

- Толерантылық ұғымының даму деңгейін анықтайды.

3-тапсырма. «Қар лақтыру» ойын әдісі. Оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында жүргізіледі. Бұл тапсырмада командадағы әр оқушы парақшаларға 1-сұрақтан түзіп қалған командадағы ойыншыға лақтырады. Қағып алған ойыншы сұраққа жауап беріп кері қарай сол оқушыға қайтарып береді. Ойының шарты:

  1. Әр команда кем дегенде 2-сұраққа жауап беру керек.

  2. Тақырыптан ауытқымайды.

  3. Өзекті мәселені қозғайды.

















Дескриптор:

- сұрақ қою арқылы тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіретін терминдерін қолданады.

- оқушылар сұрақ-жауаппен ұлтаралық қатынастарға баға береді

ҚБ «Мадақтау сэндгвичі».

4 -тапсырма. «Постер» қорғау. Әр команда берілген тақырыптарға сурет құрастырады және жасаған постерін қорғайды. Постердің көркемділігі мен түсіндіру мәнеріне қарай командалар бір-бірене ұпайын жариялайды.











Дескриптор:

- командалар ұлтаралық қатынастарды сипатайтын суреттер құрастырады.

- постер арқылы өз білімдерін бағалайды.



А4 форматтағы үлестірмелі материалдар



























Таратпа кесте материалдар

















Таза А4 форматтағы ақ парақтар



































Түрлі бейне суреттер








Сабақтың соңы

5 минут







2

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!