Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер Оқытушының аты-жөні: Джумадилова Зура Адилхановна. Күні 21.11.2024ж Сынып: 8 «А» Қатысушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері) Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары 8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.2.3.1-Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып, тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану 8.2.3.2-Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, өз бетінше құрастырған технологиялық құжат арқылы күрделендірілген бұйымдар дайындау 8.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау 8.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қо
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Оқытушының аты-жөні:

Джумадилова Зура Адилхановна.

Күні

21.11.2024ж

Сынып: 8 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

8.2.3.1-Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып, тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану

8.2.3.2-Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, өз бетінше құрастырған технологиялық құжат арқылы күрделендірілген бұйымдар дайындау

8.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда

қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау

8.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Қазақтың ұлттық бас киімдерін құрастырудағы және өңдеудегі теориялық білімдерін жетілдіру, әдіс – тәсілдерін үйрету.

  • Оқушылардың ой – өрісін кеңейту, эстетикалық талғамдарын дамыту

  • бұйымның сызбасын сызады.

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек. Оушылар бірін-бірі сыйлауға, құрмет көрсетуге, тапсырманы бірлесіп орындауға, еңбексүйгіштікке баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

«Сиқырлы қобдиша» ойыны. Қобдишаның ішінде айна болады. Қобдишаның ішінде ең ақылды, сұлу адам бар сол адамға жақсы тілек айту және қобдишаның ішінде топқа бөлінетін сәукеленің суреті бар оқушылар бір- бірден алады сол сәукеле бойынша топқа бөлінеді.

«Ия, жоқ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Жасанды интелекті қолдану. Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Оқушылар амандасып,

бір-біріне сәттілік тілейді.

Топқа бөлінеді

Сәукеле және тақия тобы.

Интерактивті тақтадан сұрақтар беріледі ия немесе жоқ деп жауап береді


Өзара бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген


Компьютер, интерактивті тақта

https://www.educaplay.com/learning-resources/21467095-learning_resource.html

Жаңа сабақ


Жаңа сабағымызды сұрақ- жауап арқылы бастаймыз:

1.Бұл бұйымға қандай ою-өрнек қолайлы?

2. Бұл бұйымды жасауға қандай материалдарды қолданған ыңғайлы?

3. Өз эскиздеріңді тағы да немен толықтырғыларың келеді? Неліктен?

Топтар осы жайында өз ойларын ортаға салады

Тәжірибелік жұмыс.1 кезең.

Бас киімнің – төбелік, тақия, сәукеле немесе т.б. түрлері бар осы баскиімнің арасынан төбелік баскиімінің сызбасын құру. Бұл бас киімдерде моделіне байланысты өлшемдер алынады. Егер артқы жағынан бір тігіс түскен жаздық бас киім яғни тақия болса, онда құрылымы кезінде бөлінбейді. Ал біз өлшемі алынбайтын бас киімді пішеміз.

Бейне сабақ көру

Оқушыларға технологиялық карта таратылады сол бойынша жұмыс жасайды. Жұмысты бастамас бұрын Техника қауіпсіздік ережелерімен танысу.

Сергіту сәті: Қазақша ою-өрнек биі

  1. Бас киімнің сызбасын (лекаласын) қағазға түсіріп қырқып аламыз

  2. Қағаздағы сызбаны (лекала) матаға түсіреміз

  3. Матадағы әр оюды қырқамыз

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Дискрипторлар: Оқушылар эскиздерді пайдалана отырып, бұйымды қия алады.











Оқушылар бейне баяндағы оюларға қарап билейді



Дискриптор

- белгілі бір талаптарға сәйкес бұйым дайындау;

- осы жазбалар негізінде бұйым дайындаудың әртүрлі тәсілдерін ескеру Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды сызбасын сызуды орындайды


https://app.presentations.ai/view/JBe5cg


Әр оқушыға арналған бірдей түсті қағаз парағы, қайшылар.








Лекала, қағаз, ою, қайшы

Фетр матасы

Сабақтың соңы



Сабақты қортындылау:

Сабақты тест арқылы қорытындылау. Жаңа сабақ бойынша тест сұрақтарына жауап беру. Екі топта баскиімдердің эскиздерін пайдаланды


Кері байланыс:

  1. Есіңде қалған үш мәлімет

  2. Маңызды болған екі мәлімет

  3. Тәжірибеде қолданамын деген бір мәлімет



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

Жасанды интелект

https://www.educaplay.com/learning-resources/21430981-learning_resource.html




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.01.2025
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі