Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері). Бұйымдарды әшекейлеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері). Бұйымдарды әшекейлеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйымды сәндеу кезінде әртүрлі ұлттық ою-өрнектер мен мотивтерді шығармашылықпен қолданады. Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын жетілдіру бойынша дәлелді ұсыныс айтады. Әртүрлі құралдар мен материалдарды қолдану кезінде жұмыста қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бекітемін

Мектеп: №173

Пәні: Көркем еңбек

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ишимбаева Куляш Ж

Сынып: 8

8 а

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

8 б

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

8 в

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

8 г

Қатысқандар:

Қатыспағандар

Ұ. М.Ж.тарауы:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы № 1

Этностильдегі бұйымдарды жасау (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері). Бұйымдарды әшекейлеу.

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

8.2.3.1-Қол мен тігін құрал –жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып,тоқыма материалдарды өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

- әртүрлі құралдар және материалдармен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техника ережелерін сақтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

- өзінің және сыныптастарының жұмыстарында қолданылған идеялар мен тәсілдерді талдап, бағалайды

Кейбір оқушылар орындай алады:

өз жұмысында, оны сәндеу (бас киім, кеудеше) кезінде қазақ ұлттық мәдениетінің әртүрлі элементтерін пайдаланады

Бағалау критерийлері:

бұйымды сәндеу кезінде әртүрлі ұлттық ою-өрнектер мен мотивтерді шығармашылықпен қолданады;

- өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын жетілдіру бойынша дәлелді ұсыныс айтады;

- әртүрлі құралдар мен материалдарды қолдану кезінде жұмыста қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтайды

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ тақырыбына сәйкес арнайы терминологияны қолдана алады.

Оқушылар алған мәліметті талдап, қажетті қорытынды жасайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

- ұлттық киім, пішім, этностиль;

- біріктіру және шет тігістері;

- түрлі халықтың ұлттық костюмінің ерекшеліктері туралы пәндік терминологияны қолдана отырып

Талқылауға арналған сұрақтар: Сәндік-қолданбалы өнерде суреттеу құралдарына … жатады.

Қазақ ұлттық костюмі түрлерінің өзгелерден айырмашылығы …

Оның ерекшелігін … анықтауға болады

Құндылықтарға баулу

  • Отанға деген сүйінпеншілікке тәрбиелеу;

  • Отаншылдық және азаматтық көзқарасын қалыптастыру;

Топта адал еңбекке тәрбиелеу..

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақстан тарихы

Алдыңғы оқу:

оқушылардың әртүрлі құралдар, материалдар және тігін жабдықтарымен тәжірибелік жұмыс істеу дағдысы бар, жобалық бұйым жасауды бітіруге жақын, сәндеу және әрлеу кезеңі қалды

Жоспарланған уақыт:

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


3 мин








7 мин


Психологиялық ахуал

«Кім жылдам?» ойыны

Оқушылар алдыңғы сабақтағы топ құрамымен жұмыс жасайды. Берілген уақыт ішінде әр топ жобалық бұйымды сәндеуге байланысты сөздер мен сөз тіркестерін мүмкіндігінше көбірек жазуы қажет, мысалы, сәндеу материалдары, жасау техникасы т.б. бисер, фольга, меруерт, ызба, бау, кесте, жапсырма және т.б. Әр топ кезекпен өз сөздерін айтады, қай топта сөздер көп айтылса, сол топ жеңімпаз болып саналады.

Үй тапсырмасын сұрау

Этностильдегі бұйымды әртүрлі материалдармен қалай сәндеуге болады?

Жобалық бұйымды сәндеудің қандай әдіс-тәсілдерімен түрлендіруге болады?

Сәндеу кез келген бұйымның функционалдық сапасын жақсарта ала ма? Неліктен?

Ұсынылған безендіру нұсқаларын қарастырыңдар, оны өзіңнің киізден жасалған бұйымыңды сәндеуге қолдануды ұсыныңдар

Бағалау Әр топ оқушылары бұл жайлы өз ойларын айтады және оны сыныптастарына ұсынады



Бор, сынып тақтасы.





сәндеу материалдары, жасау техникасы т.б. бисер, фольга, меруерт, ызба, бау, кесте, жапсырма




Сабақтың ортасы



2 мин










8мин




















5 мин







3 мин



7мин





Мұғалімнің түсіндіруі

Сәндеу (әрлеу) кезінде бұйымда әртүрлі әрлеу элементтерінің шамадан тыс көбейіп кетпеуі үшін, белгілі бір шаманы сезіну қажет.

Бұйымды сәндеу (әрлеу) түрлері:

  • Кесте – әрлеудің бұл түрін қолдана отырып, мата фактурасын, формасы, бұйым конструциясын, сонымен бірге фасоны мен адамның жасын ескеру қажет. Кестелеу үшін әртүрлі материалдарды: акрильді жіптер, бисер, стеклярус, жібек таспа, мулине жібі және т.б. қолдануға болады.

  • Ызбамен әрлеу – сәндеудің кең таралған түрі, ол алуан түрлі, түрлі түсті, бір түсті, көп түсті, мысалы, жаккардты ызба және т.б. болуы мүмкін.

  • Жапсырма - онымен кез келген бұйымды, мысалы, фетрден жасалған жеке ою-өрнек элементтерінің әртүрлі нұсқаларымен сәндеуге және оны бұйымның таңдалған тұсына жапсыруға болады.

  • Ылғалды-жылумен өңдеу – бұйымға белгілі бір пішін және эстетикалық түр беру үшін орындалады. ЫЖӨ үтікпен немесе арнайы үтіктеу тақталарында преспен орындалады.

Топтық талқылау. ҚБ арналған тапсырма.

Топта өз шығармашылық жұмыстарыңды қарастырыңдар.

Альбом немесе жеке А4 форматты парақтың жоғарғы жағына өз жұмысыңды өңдеу және сәндеуге арналған шығармашылық идеяларыңды жазыңдар, топта талқылаңдар.

Ең жақсы идеяны таңдаңдар.

Өз таңдауыңды дәлелдей отырып, жобалық бұйымды сәндеуге арналған материалдар мен техникалардың әртүрлі нұсқаларын ұсыныңдар.

Өз идеяларыңды өзге топқа көрсетіңдер.

Тәжірибелік жұмыс. ҚБ арналған тапсырма

1 . кезең. Бұйымды сәндеуге арналған эскиз жасау.

2. кезең. Бұйым жасауға қажетті материалдар, құралдар, жасау техникасын таңдау.

3. кезең. Қолмен және машинамен әртүрлі әрлеу тігістерін жүргізе отырып, бұйымды өңдеу және сәндеу жұмыстарын орындау.

Критерийлер бойынша жұмысты талқылау және бағалау.

Бағалау критерийлері

1 ден 5 –ке дейінгі балл

Бұйым әдемі жасалған, барлық элементтері ұқыпты көрінеді


Бұйымды сәндеуге қазақтың ұлттық ою-өрнектері мен мотивтері қолданылған


Жұмыс безендірілген, көрмеге дайын


Өз бұйымын жүзеге асыру үшін креативті идея қолданылған


Жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы сақталған


Барлығы:








Қазақтың ұлттық бас киімдері мен кеудешелерінің әртүрлі сәндеп бейнеленген фотосуреттері.









































Бисер, жіптер – люрекс, кестелеуге арналған жіптер, ине, қайшы және т.б.

Сабақтың соңы

3 мин



Кері байланыс Оқушылар өтілген сабақты бет мимикасы арқылы бағалайды: неғұрлым көбірек күлімсіреу, қызықты болғаны


Үйге тапсырма

1 мин

Ұлттық киімдер тігу


Бағалау

1мин

Қалыптастырушы бағалау



Саралау

  1. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

  2. Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау

Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралауда оқушылардың жеке қабілетін ескере отырып, оқу материалдары мен ресурстарды таңдауда оқушыларға жеке қолдау көрсету

Сұрақ қою тәсілі. Өзара бағалау

Қауіпсіздік техникасы ережелері


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

_________________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

Қорытынды баға

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:_____________________________________________________________________________________

2:_____________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:_____________________________________________________________________________________

2:_____________________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.____________________________________________________________________________________

2_____________________________________________________________________________________







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2019
5599
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі