Пәні:
информатика
Сабақ:
№4
|
Мектеп:
ЖОББ Совхоз МБ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Құбаев
А.Ж.
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
EV3
модулі.
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
Оқушылардың EV3 Модулін
зерделеу бағдарламасында жұмыс істеу қабілеттерін
дамыту;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
Lego Ev3 конструкторының
жабдықтарымен танысып, бөлшектерімен жұмыс жасау қабілеттерін
арттырады.
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Робот техникасы жабдықтарымен
танысып, құрастыруды
үйренеді.
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Роботтехникасы жабдығын
құрастыруды үйренеді.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Робот, датчик, матор,
эвалюция, Evoiution, базалық жинақ (Gore Set), мұқабалар, жинақ
құрамы,байланыстырушы, құрастырылымдық
элементтер.
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
1. Табан шынжырлардың
жинағы;
2. Түрлі ұзындықтағы және
түрдегі бөренелер;
3. Байланыстырушы
сымдар;
4. Декорға арналған
элементтер;
5. Түрлі байланыстырушы
элементтер;
6. Түрлі көлемдегі
тегершіктер;
7. Түрлі көлемдегі
дөңгелектердің жинағы;
8. Түрлі ұзындықтағы
белдіктердің жинағы;
9. Компьютерге
қосылуға арналған USB
кабель;
10. Бағдарламасы
жазылған CD-диск;
11. Қос
иіндер;
12. Қайта
қуаттандырылатын Li-Ion аккумуляторлық батареясы;
13. EV3 микроконтроллері;
14. 2 үлкен мотор;
15. Орташа мотор;
16. Ультрадыбысты
датчик;
17. Гироскопиялық
датчик;
18. Жанасу датчигі;
19. Түс датчигі;
20. Қуаттандыру
құрылғысы.
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
Әрбір құралдың атауы мен
жабдығымен сәйкестендіре отырып,
конспектілеу
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Жазу үшін ойға
салу:
LEGO MINDSTORMS RCX
Intelligent Brick
1998
LEGO MINDSTORMS RCX
Intelligent Brick
2013
LEGO MINDSTORMS
EV3
|
Робот техникасы негіздерін,
техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп
алу.
|
Алдыңғы
оқу
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы Кіріспе бөлім:
5 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу
«Шаттық» шеңберін
құрғызу.
«Қозғалыстағы сурет» жаттығуын
орындау.
|
ЖОО-да интербелсенді әдістерді
қолдану
Алм-2013
|
Үй тапсырмасын
тексеру
(7
мин.)
«Қаламсап»
стратегиясы
|
Қаламсаптарды
таңдау.
-
оқушның қаламсабын таңдау.
Өтілген тақырыпты меңгергендіктерін оқушылардың өздері
пысықтату.
|
|
Ортасы
Негізгі
бөлім:
15
мин
|
Мұғалім
әрекеті
Оқушыларға бағыт-бағдар
беру;
EV3 – бұл жай конструктор
емес, ол көптеген күрделі электронды құрамдас бөліктерден тұратын
роботтардың конструкторы болып табылады.
|
Оқушы
әрекеті
Оқушылар қажетті ақпаратты
дәптерлеріне жазып отырады.
|
LEGO
MINDSTORMS
EV3
Education
Топтамасы
|
Аяқталуы
Қорытынды
бөлім
Топтық
жұмыс
15
мин
|
Тапсырма
:
EV3 Education
жинағының құрамы
-
EV3
бөлшектері
-
Электронды
құрамдас бөліктер
-
Электронды
құрамдас бөліктер:
Кабельдер
-
Тегершіктер, дөңгелектер мен
белдіктер
-
Байланыстырушы элементтер.
-
Құрастырылымдық элементтер
|
Постер
қорғау
|
Плакат,
маркер
Критериалды
бағалау
|
Кері
байланыс
2 мин
|
рефлексия парағын ілу
.
|
Оқушылар тақырыпты түсінген,
түсінбеген сұрақтарын рефлексия парағына жабыстырғыштың көмегімен
жабыстырып кетеді.
|
үлестірмелер
|
Үйге
тапсырма
1 мин
|
|
Роботтың негізгі үлгісі
қандай? Бейнелерін жасап келу.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Математика,физика
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ EV 3 модулі туралы
айтылып,оның микрокомпьютердің онсыз жұмыс істей алмайтынын
,оқушылар роботтың ең керек құрамдасбөлігімен
танысты.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқушылардың білім деңгейін тексеру
Кері байланыс арқылы қай
оқушының түсінгенін және түсінбегенін
анықтау.
|