Материалдар / Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру

Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру

Материал туралы қысқаша түсінік
"Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру" тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары. Төмендегі оқу мақсаттарын қамтиды: 1. Азаматтық қорғаудың хабарлау дабылын білу жəне ол бойынша əрекет ете алу. 2. Эвакуация және бытыраңқы орналастыру шарасын өткізу әдістері мен тәртібін білу. 3. Эвакуацияланушылардың міндеттерін білу, киім-кешегі, қажетті жеке мүліктері, құжаттары және азық-түлігін жинай алу. 4. Эвакуациялау бекетінде, жолда, жайғастыру орнына жеткендегі әрекет ету ережелерін білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
95
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ тақырыбы: Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру

Бөлім:

Өмір қауіпсіздігі және ақпараттық технологиялар негіздері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. Азаматтық қорғаудың хабарлау дабылын білу жəне ол бойынша əрекет ете алу.

2. Эвакуация және бытыраңқы орналастыру шарасын өткізу әдістері мен тәртібін білу.

3. Эвакуацияланушылардың міндеттерін білу, киім-кешегі, қажетті жеке мүліктері, құжаттары және азық-түлігін жинай алу.

4. Эвакуациялау бекетінде, жолда, жайғастыру орнына жеткендегі әрекет ету ережелерін білу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Тұрғындарға хабарлау дабылын анықтауды және оларға сәйкес әрекет етуді біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Эвакуацияланушылардың міндеттерін, киім-кешегі, қажетті жеке мүліктері, құжаттары және азық-түлігін жинай біледі, эвакуация және бытыраңқы орналастыру қажеттігі туындаған жағдайда дұрыс әрекет жасай алады

Кейбір оқушылар:

Эвакуциялық жиналу бекеттері мен қабылдау бекеттерінің жұмысын салыстыра алады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресур-р

Басы

2'

Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін тексеру.


Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды.



3'

Саптық жаттығулар.

Жаттығуларды орындап болғасын орындарына отырғызамын.

Қимыл-қозғалыс әрекеттерін дұрыс жасауға тырысады. Кабинетке кіріп, орындарына отырады.



Ортасы

5'

Білу

- Эвакуация дегеніміз не?

- Оқушыларға тұрғындардың төтенше жағдайларда қорғануы көп жағдайларда өз әрекеттерін дұрыс ұйымдастыруына байланысты екенін айтамын. Тұрғындарға дабыл жеткізудің алгоритмін және осы дабыл бойынша әрекет ету тәртібін жеткіземін. Халықты қорғау тәсілдерімен таныстыра отырып, қорғаудың ең тиімді әдісі эвакуация екендігін айтамын. «Эвакуация» және «бытыраңқы орналастыру» ұғымдары, эвакуациялық органдар, эвакуация және бытыраңқы орналастыруды жүргізу тәртібі мен реті, эвакуация жөнінде дабылды естігенде қалай әрекет ету керектігі түсіндіріледі.

Жауап беру арқылы диалогқа түседі



Қалыптастырушы бағалау


Эвакуация туралы таныстырылым

5'

Түсіну

YouTube — видеохостингіндегі АӘжТД каналынан «Эвакуациялау жəне бытыраңқы орналастыру» бейнефильмін көрсетемін. Бейнефильмнен кейін бейнефильм төңірегінде сұрақтар қоямын.

Бейнефильмді қарайды, танысады, сұрақтарға жауап беру арқылы диалогқа түседі.


Қалыптастырушы бағалау



https://www.youtube.com/watch?v=HKNG_M3yLH8

18'


Қолдану

Оқулық бойынша үш бөлімшеге үш түрлі тапсырма беремін.

1-бөлімше. Оқулық мәтіні мен иллюстрацияларын пайдалана отырып, эвакуациялық жиналу бекеттерінің ұйымдастырылуы мен жұмысы туралы әңгімелеп береді.

2-бөлімше. Эвакуациянушылардың міндеттері, киім-кешегі, қажетті, жеке мүліктері, құжаттары және олардың азық-түлігі туралы әңгімелеп береді.

3-бөлімше. Эвакуациялық қабылдау бекеттерінің ұйымдастырылуы мен жұмысы туралы әңгімелеп береді.

Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.

Қалыптастырушы бағалау




Таныстырылым

5 '


Жинақтау

Эвакуциялық жиналу бекеттері мен қабылдау бекеттерінің жұмысын салыстыруға тапсырма беремін?

- Оқушылар эвакуциялық жиналу бекеттері мен қабылдау бекеттерінің жұмысын салыстырады. Бекеттердегі халықтың әрекет ету тәртібін баяндайды.

Қалыптастырушы бағалау


Аяқталуы

2'


Кері байланыс

«Уақыт шегіндегі ойлар» тәсілі.

Сабақ тақырыбына қатысты түйін сөздерді атаймын. 1 минуттың ішінде оқушылар өз ойларына келген және берілген түйін сөзге қатысты болатын ойларды үздіксіз жазуы керек. Осыдан кейін оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді:

- Не себепті мен дәл осы сөздерді жаздым?

- Бұл сөздерді жазып отырғанда мен не туралы ойладым?

- Жазбамда мен нені өзгерткім келеді?

- Менің жазғандарымның маңызы бар ма?

Үйге тапсырма беру

§8

Оқушылар 1 минуттың ішінде өз ойларына келген және берілген түйін сөзге қатысты ойларын жазады, сұрақтарға жауап береді.



     



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ