Эволюциялық даму Селекция негіздері. Тірі ағзалардың алуантүрлілігі бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.2.6.1 Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция
арасындағы өзара байланысты түсіндіру
10.2.6.2 Эволюцияның дәлелдемелерін талдау
10.2.6.4 Антропогенездің кезеңдерін атау
10.2.5.1 Селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық
өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын
жақсарту тәсілдердің зерттеу
Бағалау критерий Білім алушы
Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция
арасындағы өзара байланысты түсіндіреді
-
Эволюция дәлеледемелерін сипаттайды
-
Антропогенездің негізгі кезеңдерін сипаттайды
-
Селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
-
Кілтті сөздерді пайдаланып: мутация, ген дрейфі, популяциялық толқындар, бейімделушілік, қоршаған орта, тіршілік үшін күрес және табиғи сұрыпталу тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы байланысты түсіндіріңіз.
-
1 және 2 суретті пайдаланып эволюцияның дәлелдемелерін атаңыз және сипаттаңыз.

1-сурет 2-сурет
Жауабын кестеге толтырыңыз:
![]()
Атауы Сипаттамасы
1
2
![]()
34
А.
В.
А және В атау беріңіз және сипаттаңыз.
|
А |
В |
|
|
|
|
|
|
-
3.1 – суретті пайдалана отырып антропогенездің 1, 3 және 5 кезеңдеріне атау беріңіз және дамуындағы ерекшеліктерді түсіндіріңіз.

3.1 - сурет
Жауабын кестеге толтырыңыз.
![]()
1
![]()
3
5
-
Өсімдіктер селекциясын жақсартудың екі жолын ұсыныңыз:
_____________________________________________________________________________
-
Жануарлар селекциясын жақсартудың екі жолын ұсыныңыз:
_____________________________________________________________________________
35
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
|
Дескриптор |
|
|
Балл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
№ |
Білім алушы |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тұқымқуалайтын |
|
1 |
тұқымқуалайтын |
өзгергіштік |
пен |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
өзгергіштік пен эволюция |
|
эволюция |
арасындағы |
байланысты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
арасындағы |
|
өзара |
|
түсіндіреді; |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
байланысты түсіндіреді |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Эволюция |
|
|
2 |
1және2суреттіпайдаланып |
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
дәлеледемелерін |
|
|
эволюцияның дәлелдемелерін |
атайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
сипаттайды |
|
|
|
және сипаттайды; |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
3 |
сурет |
арқылы |
|
эволюциялық |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
дәлелдемелерді анықтайды; |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
сурет |
арқылы |
|
эволюциялық |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
дәлелдемелерді сипаттайды; |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Антропогенездің |
негізгі |
4 |
антропогенездің 1, 3 және 5 кезеңдерін |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
кезеңдерін сипаттайды |
|
атайды; |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
антропогенездің 1, 3 және 5 кезеңдерін |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
атайды; |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
дамуындағы |
ерекшеліктерді |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
түсіндіреді; |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Селекция әдістері арқылы |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Бодаубекова Айна АлтайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Эволюциялық даму Селекция негіздері. Тірі ағзалардың алуантүрлілігі бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Эволюциялық даму Селекция негіздері. Тірі ағзалардың алуантүрлілігі бөлімі бойынша жиынтық бағалауМатериал туралы қысқаша түсінік
Эволюциялық даму Селекция негіздері. Тірі ағзалардың алуантүрлілігі бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10 сынып ҚГБ
Материалдың қысқаша нұсқасы Эволюциялық даму Селекция негіздері. Тірі ағзалардың алуантүрлілігі бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.2.6.1 Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру 10.2.6.2 Эволюцияның дәлелдемелерін талдау 10.2.6.4 Антропогенездің кезеңдерін атау 10.2.5.1 Селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдердің зерттеу Бағалау критерий Білім алушы Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция
арасындағы өзара байланысты түсіндіреді
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну деңгейі Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1-сурет 2-сурет
Жауабын кестеге толтырыңыз:
Атауы Сипаттамасы
1
2
34
А және В атау беріңіз және сипаттаңыз.
3.1 - сурет
Жауабын кестеге толтырыңыз.
1
3
5
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
35
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













