Эволюцияның дәлелдемелері. Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Эволюцияның дәлелдемелері. Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Эволюцияның дәлелдемелері. Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.10 сынып. Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

10.3 Эволюциялық даму және селекция негіздері.

Тірі ағзалардың көптүрлілігі

Педагогтің аты-жөні:

Ахметжанова А.О

Күні:

21.02.2025ж

Сыныбы: 10Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Эволюцияның дәлелдемелері. Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.2.6.3 - эволюцияның дәлелдемелерін талдау

10.1.1.1-жер бетінде тіршіліктің қалыптасукезеңдерін және сызбаларын сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Эволюцияның салыстырмалы-анатомиялық, эмбриологиялық және палеонтолтгиялық дәлелдемелерінің айырмашылықтарын оқып-үйренеді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. Топтарға бөлу

1 топ Селекционер; 2 топ Генетиктер; 3 топ Биологтар

2.Жұмыс ережесін еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Жаңа сабаққа кіріспе

Қызығушылықты ояту

5мин



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру

1.Генетика ғылымы нені зерттейді?

2.Селеция ғылымы нені зерттейді?

3. Биология ғылымы нені зерттейді?


1.Оқушылар сұрақтарға жауап береді;

2.Толық дұрыс жауап бергенге дейін оқулықтан ,қосымша ақпараттардан ізденеді

1- топқа- Ч.Дарвиннің Эволюциялық теориясының негізгі қағидалары;

2-топқа Эволюцияның синтетикалық теориясының негізгі қағидалары;

3- топқаЧ.Дарвиннің өмір баяны

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

24мин.

«Эволюция туралы » видеоролик көрсетіледі

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді



«Терминдер конверті»әдісі


Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады







Сәйкесін тап

Тіршілік замандарын табу

Дескриптор: Жалпы - 1 балл

1. Анатомиялық дәлелдемелерді сипаттайды.







Дескриптор:

Жалпы - 1балл

Жеке жұмыс


Тақырыпқа байланысты интернет желісін пайдаланып видео көріп танысу


«4 сурет 1 сөз» әдісі

1- тапсырма

1. Эмбриология дегеніміз

не?

2. Рудименттер және

атавизимдер деген не?



3. Эволюцияның

Эмбриологиялық

дәлелдемелерін атайды.


Топтық жұмыс


Дескриптор:

Жалпы - 3 балл

1.Тапсырмаларды орындайды,

салыстырады анықтайды.













ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


«Кесте толтыру» әдісі

2- тапсырма

1. Суреттен эволюцияның

қандай дәлелдемелерін

байқадыңдар? Түсіндіріп

береді.


2.Ұқсастықтарына қарай

орналастырады.

Гомологиялық мүшелер

Аналогиялық мүшелер




Жұптық жұмыс



Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Тапсырманы түсіндіреді.

2. Ұқсастықтарына қарай кестеге орналас тырады.








ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


«Серпілген сауал» әдісі

3тапсырма

1.Гомологиялық және анатомиялық мүшелердің айырмашылықтары қандай?

2.Әр алуан организимдердің ұрықтық даму сатысын зерттеумен байланысты қандай дәлелдемелер бар?

3.Жойылып кеткен организимдердің қазба қалдықтарын зерттейтін ғылым саласы қалай аталады?

Жеке жұмыс


Дескриптор:

Жалпы - 1балл

Тапсырмаларды орындайды




Бекіту

10мин

«Genially» қосымшасы

«Боулинг ойыны» сұрақтарға жауабын табады.

Дескриптор:

Жалпы - 1балл

Тапсырмаларды орындайды



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.

«Білім почтасы» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- қызықты болғаны....


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2025
216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі