Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғысхан жорықтарының ықпалы

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғысхан жорықтарының ықпалы

Материал туралы қысқаша түсінік
10.3.2.8 Моңғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау 10.3.2.9 әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып моңғол шапқыншылығының салдарларын бағалау сынды оқу мақсаттары қамтылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім:

3-бөлім. Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан

3.2. бөлімше Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери -саяси оқиғалар

Педагогтің аты-жөні:

Махмұтова Айзада Амангелдіқызы

Күні:

13.02.2025 ж

Сынып: 10

Қатысушылар саны: 14

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғысхан жорықтарының ықпалы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.2.8 моңғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау;

10.3.2.9 әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып моңғол шапқыншылығының салдарларын бағалау


Сабақтың мақсаты

Шыңғысханның жорықтарының Евразия картасының өзгеруіне әсері

Құндылықтар


Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу:

Талап:салауатты өмір салтын ұстану;

Ар-ұят:Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;



Сабақ барысы

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сaбaқтың бaсы

(5минут)


Ұйымдaстыру: aмaндaсу, сыныпты түгендеу (1)

«Quizizz» платформасы бойынша үй тапсырмасын тексеру. Мақсаты: Алдыңғы білімді тексеру үшін оқушылар ұялы телефондарын пайдаланады, үй тапсырмасы тексеріледі. (3).


«Мозайкалық суреттер» aрқылы сыныпты «Алтын Орда», «Юань империясы(Құбылай)», «Хулагу мемлекеті» деп 3 топқa бөлiнедi (1)



  1. Оқушылар qr арқылы кіріп өз жауаптарын белгілейді, тексеріледі.

  2. Мозайкалар арқылы топқа бөлінеді.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Карта

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%

Сабақтың ортасы

30 мин

І. Ой шақыру «Суретпен жұмыс» әдісі(3)

(Тaқыpыпты хaбapлaмaс бұpын, oқушылapдың көшпeлілepдің туpaлы нe білeтіндігін білу мaқсaтындa сұpaқтap қoю)

Сұpaқтap:

  • Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

  • Суретпен картаның арасында қандай байланыс бар?

Оқушылaр осы сұрақтарға жауап беру aрқылы тaқырыпты aшaды.

ІІ. Сабақтың тақырыбы: Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғысхан жорықтарының ықпалы

Сабақтың мақсаты:

М. Тақырыпқа шолу (2)


ІІІ. Жаңа материалды игеру.

1 тaпсырмa. «Постер» әдісі (мәтінмен жұмыс) (10-15мин)

Мақсаты: оқушылар өз беттерінше оқулықпен жұмыс жасай отырып, мазмұнды түсінеді. Жеке жұмыс тақырыптар беріледі, топпен мәтін бойынша жұмыс жасап, маңызды мағлұматтарды дәптерге жазады:

Дескриптор

  • 1. ХІІІ-XIVғ. Шыңғыс хан мен ұрпақтарының жаулап алған аумақтарын картада белгілейді.

  • Шыңғыс хан жорықтарынан кейінгі елдің саяси жағдайы

  • Шыңғысхан жорықтарынан кейінгі елдің экономикалық жағдайға әсері.

  • Этникалық өзгерістері.


2. Тапсырма. (Т) (7 мин) «Екі түрлі түсініктеме күнделік» әдісі кестемен жұмыс.

Мақсаты: Мәтінмен жұмыс жасап, моңғол шапқынышылығының әлем елдеріне алып келген оң және теріс әсеріне баға беріңіздер.

кесте толтыру.

1 топ Моңғол шапқыншылығының Шығыс Еуропаға әсері

2 топ Моңғол шапқыншылығының Қытайға әсері

3 топ Моңғол шапқыншылығының Ресейге әсері

Дискриптар: 1. Оң әсеріне баға беріңіз

2 Теріс әсеріне баға беріңіз.

Моңғол шапқыншылығының салдарларынан қалыптасқан өзгерістерді кестеде толтырыңыз

Моңғол шапқыншылығының салдарынан қалыптасқан өзгерістер


+

-

Саясаттағы



Мәдениеттегі



Қоғамдық қатынастардағы



Демографиядағы




3.Тапсырма (Ж) Тарихи карта. (3мин) Wordboll.net.платформасында тапсырмалыр беріледі. (нұсқаулық. Wordball.net интерактивті сервисінде qr арқылы кіріп, картаға дұрыс белгілеп жіберіңіз.

Мақсаты: оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеру нәтижесін бақылау.


Жеке тапсырма . (3) қосымшада беріледі.


  1. Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу






  1. «Постер» әдісі Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Жетістік критерийлері:

Хронологиялық реттілікті сақтай отыра негізгі даталарды белгілейді

Негізгі оқиғаларды көрсетеді

Тарихи тұлғаларды көрсетеді


  1. «Екі түрлі түсініктеме күнделік» әдісі кестемен жұмыс.


Дескриптор- пікірге қатысты баға береді; - Моңғол шапқыншылығының салдарларынан қалыптасқан саясаттағы, мәдениеттегі, қоғамдық қатынастардағы, демографиядағы өзгерістерді анықтайды.


  1. Картамен жұмыс


Дескриптор

тарихи оқиғаны тарихи орнымен сәйкестендіреді.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













«Ең үздік жауап»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады.



Өзін-өзі бағалау









Ақпараттық дереккөз


Моңғол-цзинь соғысы https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D1%86%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0


Моңғол басып алулары

http://referat.nur.kz/scholar&search?query

Моңғол басып алулары

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F



https://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Econom/bubl/19.php


ҚБ парағы

Бекіту


Сабақты қорытындылау 3 мин

Моңғол басып алуларының Евразия картасының өзгеруіне қалай әсер еткені туралы кемінде 3 фактілерді келтіре отырып дәлелдеңіз.

Үйге тапсырма

Еуразия картасының өзгеруіне

Шыңғысхан жорықтарының ықпалы


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Сабақтың соңы:

(5 минут)


  • Рефлексия. «Бағдар шам» әдісі бойынша кері байланыс орнайды.

  • Түсінікті болды.

  • Толықтыруымыз қажет.

  • Түсінбедім.

Үйге тапсырма: «Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғысхан жорықтарының ықпалы» эссе жазу

Оқушылар кері байланыс береді, қорытынды жасайды



Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


Сaбaқ мaқсaты қолжетiмдi болды мa? Ия, барлық білім алушы жұмыс жасады.


Бaрлық оқушылaр оқу мaқсaтынa қол жеткiздi ме? Жетті.


Егер оқушылaр оқу мaқсaтынa жетпеген болсa, нелiктен деп ойлaйсыз?


Сaбaқтa сaрaлaу дұрыс жүргiзiлдi ме?


Сaбaқ кезеңдерiнде уaқытты тиiмдi пaйдaлaндыңыз бa? Аздаған кемшіліктер кездесті.


Сaбaқ жоспaрынaн aуытқу болды мa және нелiктен?


Жaлпы бaғaлaу

Сaбaқтa ең жaқсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуғa қaтысты)?

1. Постер қорғауда тақырып толық қамтылды.

2. Тарихи картамен жұмыс жасау Wordboll.net.платформасында тиімді жүргізілді.

Сaбaқтың бұдaн дa жaқсы өтуiне оң ықпaл етер едi (оқыту мен оқуғa қaтысты)?

1.Уақыт критериийлерін нақ белгілеу

2.

Осы сaбaқтың бaрысындa мен сынып турaлы немесе жекелеген оқушылaрдың жетiстiктерi/қиыншылықтaры турaлы ненi aнықтaдым,келесi сaбaқтa не нәрсеге нaзaр aудaру керек?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2025
34
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі