0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Үсенов атындағы Сабынды орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Байжуманова Айгуль Советбаевна. Сауат ашу және көркем әдебиет. 6 жасар даярлық тобы.Сабақтың тақырыбы: Ф дыбысы мен әрпі. Сабақтың мақсаты: - Ф дыбысы мен әрпін таныстыру. -«Ф» дыбысы бар сөздерді атау,буынға бөлу. -Дыбыстық талдау жасау. -Ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Көрнекі құралдар: суреттер,кеспе әріптер, текшелер, буын сөздер. Әдіс-тәсілдер: ойын,сөздік,көрнекілік,практикалық. Пән аралық байланыс: сауат ашу,көркем әдебиет. Сабақтың барысы; Орман ішінде шөптерді , гүлдерді реттеп , Орман Перизаты жүреді. Бір кезде шықылықтап сауысқан ұшып келеді.Сауысқан: Орман Перизаты,Орман Перизаты! Сізге хат келді. Орман Перизаты: Сауысқан-ау,не болып қалды, кірген бетте сәлемдесуді де ұмытып кеттің ғой. Сауысқан: Кешіріңіз,сәлеметсіз бе? Орман Перизаты: Сәлеметсің бе,Сауысқан. Хат қайдан келді екен,ашып оқиын. О-хо, менің еліме 6 жасар даярлық тобы қонақтарды күтуге келе жатқан көрінеді.Кәнеки,ендеше аңдарымды жинайын./Түлкі,аю,қоянды жинайды/.Балаларды қарсы алады. -Сәлеметсіңдер ме, балалар!Қош келдіңдер! Сіздермен бірге, бізде қонақтарға білімімізді көрсетуге әзірміз. Мұғалім:Кәне, ендеше шаттық шеңберін құрып,қол ұстасып тұрайық.Алақан жылуын сезінейік.Алақан жылуын сезіндіңдер ме? Қандай тамаша! Арайлап бүгін атты күн, Шашып бірге шапағын. Тілейміз сізге ақ таңның, Қуанышын,шаттығын. Қайырлы таң, қайырлы күн. Қуанышты күн бүгін, Сәлеметсіздер ме,қонақтар?-Жақсы,балалар енді біз поезға мініп орманға саяхатқа шығайық.Ол үшін алдымен гүлдерді терейік.Ал гүлдердің өзіндік қасиеттері бар.Қасиеттері сол гүлдердің ішінде әріптер жасырынған.- Кәне, кімнің қолында қандай әріптер жасырынған екен? Ол қандай дыбыс?Балалар біз бүгінгі күнге дейін бірнеше дыбыстармен таныстық.Енді дыбыс дегеніміз не,әріп дегеніміз не екенін ажыратып алайықшы.-Жақсы,балалар тапсырманы өте жақсы орындадыңдар.Енді поезға мініп саяхатымызды жалғастырайық. /пуп-пуп,пуп-пуп,пуп-пуп/. -Балалар,қараңдар атқылап жатқан суды көрдіңдер ме? Ол не? -Фонтан.-Дұрыс. Фонтан деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?-Ф дыбысы.-Ол қандай дыбыс?-Дауыссыз дыбыс.Тақтаға «Ф» дыбысы ілінеді. Ауада 3-4 рет қайталап жазу.-Балалар «Ф» дыбысынан басталатын тағы қандай сөздерді білесіңдер?-Факс,фартук,фирма,ферма,фонтан,фокус.-Балалар кім «Ф» дыбысынан басталатын өлең,тақпақ біледі? Кім айтады?-Жақсы,саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық./пуп-пуп, пуп-пуп,пуп-пуп./-Балалар,келесі «Буынды буынға қос» аялдамасына келдік.Ағаш жапырақтарында буындар берілген.Сол буындардан сөз құрастыру керек.-Өте жақсы.Сендер өте тамаша орындап жатырсыңдар.-Енді поезға мініп саяхатымызды жалғастырайық./пуп-пуп,пуп-пуп,пуп-пуп./-Келесі аялдама «Сөз құрастыр»./кеспе әріптерден сөздер құрастыру./-Балалар,өте жақсы.Енді бүгінгі сабақта не үйрендік? Не білдік? Мына адасқан әріптер арасынан «ф» дыбысын тауып беріңдерші.Сонымен,балалар біз тапсырманы бірлесе отырып орындадық. Олай болса сабағымызды «Достық»әнімен аяқтағымыз келіп отыр
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Байжуманова Айгуль Советбаевна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ф дыбысы мен әрпі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ф дыбысы мен әрпі
Материал туралы қысқаша түсінік
- Ф дыбысы мен әрпін таныстыру. -«Ф» дыбысы бар сөздерді атау,буынға бөлу. -Дыбыстық талдау жасау. -Ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы
Үсенов атындағы Сабынды орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Байжуманова Айгуль Советбаевна. Сауат ашу және көркем әдебиет. 6 жасар даярлық тобы.Сабақтың тақырыбы: Ф дыбысы мен әрпі. Сабақтың мақсаты: - Ф дыбысы мен әрпін таныстыру. -«Ф» дыбысы бар сөздерді атау,буынға бөлу. -Дыбыстық талдау жасау. -Ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Көрнекі құралдар: суреттер,кеспе әріптер, текшелер, буын сөздер. Әдіс-тәсілдер: ойын,сөздік,көрнекілік,практикалық. Пән аралық байланыс: сауат ашу,көркем әдебиет. Сабақтың барысы; Орман ішінде шөптерді , гүлдерді реттеп , Орман Перизаты жүреді. Бір кезде шықылықтап сауысқан ұшып келеді.Сауысқан: Орман Перизаты,Орман Перизаты! Сізге хат келді. Орман Перизаты: Сауысқан-ау,не болып қалды, кірген бетте сәлемдесуді де ұмытып кеттің ғой. Сауысқан: Кешіріңіз,сәлеметсіз бе? Орман Перизаты: Сәлеметсің бе,Сауысқан. Хат қайдан келді екен,ашып оқиын. О-хо, менің еліме 6 жасар даярлық тобы қонақтарды күтуге келе жатқан көрінеді.Кәнеки,ендеше аңдарымды жинайын./Түлкі,аю,қоянды жинайды/.Балаларды қарсы алады. -Сәлеметсіңдер ме, балалар!Қош келдіңдер! Сіздермен бірге, бізде қонақтарға білімімізді көрсетуге әзірміз. Мұғалім:Кәне, ендеше шаттық шеңберін құрып,қол ұстасып тұрайық.Алақан жылуын сезінейік.Алақан жылуын сезіндіңдер ме? Қандай тамаша! Арайлап бүгін атты күн, Шашып бірге шапағын. Тілейміз сізге ақ таңның, Қуанышын,шаттығын. Қайырлы таң, қайырлы күн. Қуанышты күн бүгін, Сәлеметсіздер ме,қонақтар?-Жақсы,балалар енді біз поезға мініп орманға саяхатқа шығайық.Ол үшін алдымен гүлдерді терейік.Ал гүлдердің өзіндік қасиеттері бар.Қасиеттері сол гүлдердің ішінде әріптер жасырынған.- Кәне, кімнің қолында қандай әріптер жасырынған екен? Ол қандай дыбыс?Балалар біз бүгінгі күнге дейін бірнеше дыбыстармен таныстық.Енді дыбыс дегеніміз не,әріп дегеніміз не екенін ажыратып алайықшы.-Жақсы,балалар тапсырманы өте жақсы орындадыңдар.Енді поезға мініп саяхатымызды жалғастырайық. /пуп-пуп,пуп-пуп,пуп-пуп/. -Балалар,қараңдар атқылап жатқан суды көрдіңдер ме? Ол не? -Фонтан.-Дұрыс. Фонтан деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?-Ф дыбысы.-Ол қандай дыбыс?-Дауыссыз дыбыс.Тақтаға «Ф» дыбысы ілінеді. Ауада 3-4 рет қайталап жазу.-Балалар «Ф» дыбысынан басталатын тағы қандай сөздерді білесіңдер?-Факс,фартук,фирма,ферма,фонтан,фокус.-Балалар кім «Ф» дыбысынан басталатын өлең,тақпақ біледі? Кім айтады?-Жақсы,саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық./пуп-пуп, пуп-пуп,пуп-пуп./-Балалар,келесі «Буынды буынға қос» аялдамасына келдік.Ағаш жапырақтарында буындар берілген.Сол буындардан сөз құрастыру керек.-Өте жақсы.Сендер өте тамаша орындап жатырсыңдар.-Енді поезға мініп саяхатымызды жалғастырайық./пуп-пуп,пуп-пуп,пуп-пуп./-Келесі аялдама «Сөз құрастыр»./кеспе әріптерден сөздер құрастыру./-Балалар,өте жақсы.Енді бүгінгі сабақта не үйрендік? Не білдік? Мына адасқан әріптер арасынан «ф» дыбысын тауып беріңдерші.Сонымен,балалар біз тапсырманы бірлесе отырып орындадық. Олай болса сабағымызды «Достық»әнімен аяқтағымыз келіп отыр
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2019
681
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













