Материалдар / Ф. Оңғарсынова «Жылу» Әдебиеттік оқу 2 «В» сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ф. Оңғарсынова «Жылу» Әдебиеттік оқу 2 «В» сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өлеңді дұрыс, түсініп оқуға үйрету, өлеңнен ақын ойын ұға алуға, өлеңді тақырып пен идеяны алуға мүмкіндік жасау. Ең қымбат адам- ана екендігін түсіндіріп, оның мейірімі мен жақсылығын түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Абай атындағы орта мектеп-бақша» КММ















Тақырыбы:

Ф. Оңғарсынова «Жылу»

Әдебиеттік оқу 2 «В» сынып





Мұғалім: Есполова Г.О













2016-2017 оқу жылы





Тақырыбы: Ф. Оңғарсынова «Жылу»

Пән: Әдебиеттік оқу 2 «В» сыныбы

Мақсаты:

1. Өлеңді дұрыс, түсініп оқуға үйрету, өлеңнен ақын ойын ұға алуға, өлеңді тақырып пен идеяны алуға мүмкіндік жасау. Ең қымбат адам- ана екендігін түсіндіріп, оның мейірімі мен жақсылығын түсіндіру.

2 Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін дамыта түсу, тілін дамыту. Баланың анаға деген құрметін арттыру.

3 Мейірімділікке, жақындарына деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке ана жылуын сезінуге, өнеге тұту сияқты қасиеттерді бала бойына сіңіруге тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: Ф.Оңғарсынованың суреті, күн мен ана суреті.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі.

  • Балалармен сәлемдесу

  • Парта бетіне қажетті оқу құралдарын алғандарын түгендеу.

  • Балалардың зейін толық сабаққа аудару.

Психологиялыұ дайындық.

Күн шуағы

Қол ұстасып бәріміз

Жылылықты сезейік

Күлімсіреп жүрейік!

II. Үй тапсырмасын тексеру.

Қайқаустың «Ата-ананы құрметтеу туралы» тақырыбындағы мәтіндегі бөліктерден өзіңе ұнағанын жаттап келіуге « Ата-ананы құрметтеу» тақырыбына өз сөздерімен шығарма жазып келуге бердім.

Сұрақ?

1 Қабуснама деген не?

3 Ата-ананы құрметтеу туралы мәтінін 3 бөлікке бөліп 3 оқушыдан сұрау.

4 Бірнеше оқушыға «Ата-ананы құрметтеу» тақырыбына жазған шығармаларын оқу.

Өткен сабақты бекіту: - Міне, өздеріңнің ата- аналарына деген ізет, құрметеріңнің қандай екенін жазған шығармаларынан білдік. Әрдайым ата-анаңды құрметтесең, олардыңда ізгі тілектері қабыл болғаны, балалар.

Анаңның ақ суті мен әкенің маңдай терін ақтау әрине біздің борышымыз, парызымыз.


III. Жаңа сабақ .

  • Балалар, мына сұраққа жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешіп көрелікші.

Сөзжұмақ.

1 Мәтінде перзентті неге ұқсатқан?

2 Кітапты кімге арнап жазған?

3 Қабуснаманы жазған адамның есімі кім?

  • «Жылу» сөзі шықты

  • «Жылу» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

  • «Жылу» қайдан тарайды?

  • Балалардың жауабын тыңдаймын

Сергіту сәті

Атамның алып күрегін,

Ауланың қарын күредім.

Әжеме мен құдықтан

Су әкеліп беремін.

Еденді де жуамын,

Шаң-тозаңды қуамын

  • Бірақ алдымен, мына өлең жолдарын кім жазғанын есімізге түсіріп көрелікші

  • Құт- берекең атаң қымбат,

Аймалайтын анаң қымбат.

Мейірімді апаң қымбат ,

Асқар тауың әкең қымбат.

  • Бұл даналық сөзді жазған Қазбек би шешен.

  • Жүректеріңнен шыққан жылы сөздердің мейірімділік, жанашырлық сезімдердің кімге арналады?

  • Әрине ата-апаға, әке–шешеге, анаға арналады.

  • Бүгінгі сабақта біз Ф. Оңғарсынованың аналарымызға арналған «Жылу» атты өлеіңмен танысамыз. Мақсатымыз ең алдымен қымбат адам- ана екені, оның ме»ірімімен жақсылығын түсінеміз. Анаға қамқор болу екенін ұғынамыз.

  • (Интерактивті тақта арқылы Ф. Оңғарсынованың суреттерімен өмір баяны жайында слайд көрсетіледі)

Ф.Оңғарсынова 1939 жылы 5- желтоқсанда қазіргі Атырау обылысына қарасты Маныш ауылында дүниеге келген қазақтың ақын қызы. 1961 жылы педагогикалық институтты бітіріп, мұғалімділік қызметін атқарып, газеттерде тілші, журналдың бас редакторы болған.

Соңғы жылдарда парламент депутаты болған адам. 2014 жылы 23- қаңтарда ауыр науқастанып, өмірден мәңгі қоштасты.

IV. Оқушылармен жұмыс.

  • Мәтінді таныстыру, оқимын.

  • Мазмұнын түсіндіру.

  • Бірнешеше балаға жеке-жеке тізбектете оқытамын.

  • Сөздік жұмыс.

Өң- бет, ажаз,түс.

Жалғанда -дүниеде.

Ғұмыр – өмір сөздеріне түсінік айту.

V. «Сұрақтар шеңбері» әдісі бойынша кестемен жұмыс.



Сұрқтар

Берілген сөз

Қандай?

Кімнің?

Қандай?

Кімнің?

Ненің?

Анам

Құшағы

Жанары

Сүті

Нұры

Жауаптары

Айдай

Анамның

Күн көзіндей

Ананың

Күннің

  • Осы суреттен шыққан текстерді қатыстырып сөйлем құра. Осы сөйлемді сурет бойынша әңгіме құрауға пайдалан.

Суретпен жұмыс.

  • Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?

  • Ақын ананы не үшін күнге ұқсатты?

  • Ана мейірімі туралы не дейсің?

  • Ана сүті туралы ше?

  • Ананың алақаны қандай?

  • Ал сен анаңды неге теңерсің?

VI. «Ойлан- жұптас-талқыла» әдісі бойынша топтық жұмыс.

Дәптерге орындау.

1 топ 2 топ 3 топ

Ана деген кім? Ана туралы жаз Өлең ұйымдастыру

Ол қандай адам? Мақал жаз ..............сыйлаймын

.............тыңдаймын

...................аламын

.................баламын

VII. Сабақты бекіту.

Модель қорғау: Ана-күн.

Асыл жан, мейрімді,шуақ төгеді, сұлу, тілекші, қамқор,пана,ақ сүт берген,отбасының жылуы,сезімтал.

VIII. Сабақты қортындылау.

Сендердің жылу сөздерің мен күн- ана жылуын бүкіл әлемге төгіп тұр. Олай болса, «күннің шуағы жылы, ананың құшағы жылы».

Сонымен « Ана- ұлы адам» , «Ана құдыретті жан».

Бізге қонаққа келген ұстаз аналарға, жер жүзіндегі аналарға құдіретіне бас иеміз.

IX. Үй тапсырмасы.

«Жылу» өлең жаттау. «Менің анам» тақырыбына щығарма жазу .

X. Бағалау.

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтай отырып, бағаларын атап қою.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!