Материалдар / Файл, файлдарды сақтау және ашу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Файл, файлдарды сақтау және ашу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
986
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №18

Мектеп: №127 ЖОМ

Пәні: информатика

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кебекбаева Меруерт

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Файл, файлдарды сақтау және ашу

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

файл ұғымын таныстыру

Файлдың типтерін ажырыта алу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

файл ұғымын біледі. Файлдың типтерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

файлды ашуға, жабуға, жазуға болатындығын ажырата алады.

Кейбір оқушылар:

файлдың типтерін айыра алады және файлды программада қолданады



Тілдік мақсат

Оқушылар:

Файл- сөзі ағылшын тілінен аударғанда «қапшық» дегенді білдіреді

Файлды ашуды сақтауды орындай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

open, for, as, output, append, input

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1.Файл дегеніміз не?

2.Файл атауы неден тұрады?

3.Қажетті мәліметтер қалай сақталады?

4.Тізбектей қатынайтын файлдар операторларының қызметін сипаттаңдар?

5.Файлды ашу, жазу, жабу бұйрықтары қалай жүзеге асырылады?

6.Файлдың түрлерін атаңдар?

7.Мәліметтер қоры дегенді қалай түсінесіңдер?

Талқылауға арналған тармақтар:

Write және Print операторларының айырмашылығы қандай?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Файл, ашу, сақтау сөзінің үш тілде аталуын білу


Алдыңғы тақырып



Жиым

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар



Басталуы

5 мин



5 минут

Өткенді қайталау

Шаттық шеңберін құру

«веер» әдісі

АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

Жаңа тақырыпты қорытындылау.



Ұйымдастыру.

«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру

Санау арқылы 2 топқа бөлемін

Өткен тақырыпты қайталау үшін «веер» әдісі арқылы қорытындылаймын

1.Кестелік тәсіл неліктен ыңғайлы?

2.Жиым дегеніміз не?

3.Жиым қандай ақпарат түрімен байланысқан?

4.Бірөлшемді жиым мен екіөлшемді жиымның айырмашылығы неде?

5.Көбейту кестесі жиымға жата ма?

6.Динамикалық жиым дегеніміз не?








Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Ортасы

15 минут










практикалық жұмыс


10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Файл, файлдарды сақтау және ашу».

Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ. Файл,файлды ашу, тізбектей қатынайтын файл

2-топ. Файлды жабу, ерікті қатынайтын файлдар

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.


Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.

Практикалық жұмыс №18

Оқулықтағы 152 бет


Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта











Оқулық, дәптер, компьютер

Сабақты қорытындылау

5мин

Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы пысықтау

Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. Ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылау басталады: әр оқушы көршісіне сұрағын қояды, ол жауап береді.

Тест, оқулық


Аяқталуы


5 минут


Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: §18

Бүгінгі сабағыма «Сауалнама» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

Сабақта мен ................белсенді болдым

Сабақтағы өз жұмысыма ................қанағаттандым

Сабақ мен үшін.............жылдам аяқталды

Сабақта мен ....шаршадым/шаршамадым

Менің көңіл-күйім ...........жақсарды

Сабақтағы материал маған ..... түсінікті

Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Қосымша ақпарат: Информатика 10-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, Тезекбаева Г.А, 2014 жыл

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!