Сабақ: №18 | Мектеп: №127 ЖОМ |
Пәні: информатика |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Кебекбаева Меруерт |
Сынып: 10 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Файл, файлдарды сақтау және ашу |
Сабақ негізделген оқумақсаты | файл ұғымын таныстыруФайлдың типтерін ажырыта алу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| файл ұғымын біледі. Файлдың типтерін біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| файлды ашуға, жабуға, жазуға болатындығын ажырата алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| файлдың типтерін айыра алады және файлды программада қолданады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Файл- сөзі ағылшын тілінен аударғанда «қапшық» дегенді білдіредіФайлды ашуды сақтауды орындай алады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| open, for, as, output, append, input |
| Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Файл дегеніміз не?2.Файл атауы неден тұрады?3.Қажетті мәліметтер қалай сақталады?4.Тізбектей қатынайтын файлдар операторларының қызметін сипаттаңдар?5.Файлды ашу, жазу, жабу бұйрықтары қалай жүзеге асырылады?6.Файлдың түрлерін атаңдар?7.Мәліметтер қоры дегенді қалай түсінесіңдер? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Write және Print операторларының айырмашылығы қандай? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Файл, ашу, сақтау сөзінің үш тілде аталуын білу |
Алдыңғы тақырып
|
Жиым |
Жоспар |
Жоспарлағануақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
Басталуы5 мин
5 минут Өткенді қайталау | Шаттық шеңберін құру«веер» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру. «Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыруСанау арқылы 2 топқа бөлемін Өткен тақырыпты қайталау үшін «веер» әдісі арқылы қорытындылаймын1.Кестелік тәсіл неліктен ыңғайлы?2.Жиым дегеніміз не?3.Жиым қандай ақпарат түрімен байланысқан?4.Бірөлшемді жиым мен екіөлшемді жиымның айырмашылығы неде?5.Көбейту кестесі жиымға жата ма?6.Динамикалық жиым дегеніміз не? |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
|
Ортасы15 минут
практикалық жұмыс
10 минут
| Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Файл, файлдарды сақтау және ашу». Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ. Файл,файлды ашу, тізбектей қатынайтын файл2-топ. Файлды жабу, ерікті қатынайтын файлдар 2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.
Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.Практикалық жұмыс №18 Оқулықтағы 152 бет |
Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
Оқулық, дәптер, компьютер |
Сабақты қорытындылау5мин | Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы пысықтауТоп ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. Ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылау басталады: әр оқушы көршісіне сұрағын қояды, ол жауап береді. | Тест, оқулық |
Аяқталуы
5 минут
| Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: §18Бүгінгі сабағыма «Сауалнама» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.Сабақта мен ................белсенді болдымСабақтағы өз жұмысыма ................қанағаттандымСабақ мен үшін.............жылдам аяқталдыСабақта мен ....шаршадым/шаршамадымМенің көңіл-күйім ...........жақсардыСабақтағы материал маған ..... түсінікті | Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар |
Қосымша ақпарат: Информатика 10-сынып Арман-пв баспасы, авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, Тезекбаева Г.А, 2014 жыл |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |