Материалдар / Файлдар көлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Файлдар көлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып. Информатика. Соңғы бұйрықпен жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2024
110
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы

Педагогтың аты-жөні

Толендиева А

Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Файлдардың көлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


7.1.2.2 –әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару


Сабақтың мақсаты

Архивтеу не үшін қажет екенін біледі;

Архивтеу программаларын қолданып архивтейді және архивтен шығарады.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.



1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Мадақтау, қошеметтеу



Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ. «Миға шабуыл».

Мұрағаттау дегеніміз не?

Мұрағаттау не үшін қажет?

Мұрағаттау үшін не қажет?

Практикалық жұмыс.

Жұмыс үстелінде жаңа қапшық құру

Жұмыс үстелінің жаңа қапшықты орналастырмақшы болған жерінде маустың оң жақ батырмасын басу — контексті меню пайда болады.

Создать => Папка командасын орындау. Жұмыс үстелінде қапшық белгішесі пайда

болады.

Қапшықтың атын енгізіп, енгізу пернесін басу

Тапсырма. WinRAR мұрағаттаушысымен жұмыс. Мәтіндік, графиктік және орындау файлдарының сығу дәрежесін салыстыру.




Оқушылардың жауаптарын мұғалім толықтырады.

Мадақтау





Дескриптор:

-қапшық құру жолдарын айтады; 1б

-қапшық құрады; 1б

-файлға ат қояды; 1б


-файлдардың түрлерін анықтайды 1б

-Файлдар форматын анықтайды 1б

-Мұрағаттау программасын атайды 1б

-Мұрағаттайды 1б

-Мұрағаттан шығарады 1б

-Көлемдерін салыстырады 2б




Сабақтың соңы

Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары таратылады

БЖБ орындайды



Үйге тапсырма

Мұрағаттау туралы оқу




Сабақтың ортасы


Терезеде жаңа қапшық кұру.

Қапшықты Файл => Создать => Папка командасымен құрады. Мұны орындағаннан кейін осы терезенің қапшықтары мен файлдарының тізімінің соңында жаңа қапшық белгішесі пайда болады. Қапшықтың атын оны құрғаннан кейін бірден енгізуге болады. Файлға ат берілмеген жағдайда оған автоматгы түрде "Жаңа файл" аты меншіктеледі.

Жұмыс үстелінде жаңа қапшық құру

Жұмыс үстелінің жаңа қапшықты орналастырмақшы болған жерінде маустың оң жақ батырмасын басу — контексті меню пайда болады.

Создать => Папка командасын орындау. Жұмыс үстелінде қапшық белгішесі пайда

болады.

Қапшықтың атын енгізіп, енгізу пернесін басу

Таңбаша — бұл бағдарламаларды іске қосу немесе файлды ашу қасиеті бар пиктограмма, объектінің тамғасы, компьютер үшін объектіге жол нұсқайтын командалық файл, ал пайдаланушы үшін жұмыс үстеліндегі немесе терезедегі жай белгіше, ол WINDOWS'98-дегі қандай да бір объектіге: файлға, қапшыққа, дискіге, компьютерге, принтерге т. б. сәйкес келеді.

Таңбаша жеке бір объект емес, ол файлға сілтеме ғана. Сондықтан оны жойғанда файлдар жойылмайды.Таңбашада мауспен екі рет шерту, файлға немесе қапшыктың белгішесіне екі рет шерту әсерімен бірдей (бағдарлама іске қосылады, құжат немесе қапшық ашылады.)

Ағымдағы терезеде таңбаша құру.

Ағымдағы терезеде таңбашаларды Файл => Создать => Ярлык, Файл => Создать ярлык немесе контексті менюдің Создать - Ярлык командасының көмегімен жасауға болады. Таңбашаны жасағаннан кейін оны қажетті орынға, орналастыруға болады.

Жұмыс үстелінде таңбаша құру.

1. Жұмыс үстелінің бос жеріне меңзерді орналастырып, маустың оң жақ батырмасын 

басса, контексті меню пайда болады.

2. Создать => Ярлык опциясын тандағанда, "Создание ярлыка"("Таңбашаны құру") 

диалог терезесі пайда болады

. "Шолу" (Обзор) батырмасын басу, "Шолу" диалог терезесін ашады. Файлдар 

мен қапшықтар арасынан объект табу.

4. "Ашу" батырмасын басу арқылы "Таңбаша жасау терезесі" ашылады. Онда, файлға 

жол толық көрсетілген.

5. "Далее" ("Одан әрі") батырмасын басу - "Таңбашаның атын таңдау" (Выбор названия

ярлыка) диалог терезесін ашады. Мұнда объектінің жүйелік атын өзгертуге болады.

6. "Дайын" (Готово) батырмасын басу - Жұмыс үстелінде жаңа таңбаша пайда болады.

Тапсырмалар:

1. Жұмыс үстелінде өз есіміңізбен аталатын қапшық құрыңыз. Сол қапшықтың ішінде текстік құжат құрып, оның ішіне өзің туралы мәлімет жаз. Қапшықтың атын өзгертіңіз.

2. Жұмыс үстелінде бірнеше таңбашалар құрыңдар және оларды ашып көрсетіңдер

3. Жұмыс дәптеріндегі 3.4.1, 2, 3, 4 тапсырмаларды орындау

  1. Практикалық жұмыс. (20 мин)

1 топ. Тапсырма. WinRAR мұрағаттаушысымен жұмыс. Файлдың әр түрлі форматта сығу дәрежесін салыстыру: RAR және ZIP.

2  топ. Тапсырма. WinRAR мұрағаттаушысымен жұмыс. Мәтіндік, графиктік және орындау файлдарының сығу дәрежесін салыстыру.

Мақсаты: мұрағатқа файлдарды қаптауды және мұрағаттан файлдарды шығару әрекеттерін үйрету.

Сыныпты тапсырманың қиындық деңгейіне байланысты бөліп, тапсырма беру.

Бағалау:


Мұғалімді тыңдайды































































































Презентация





































































































Сабақтың соңы

  1. Сұрақ-жауап: (6 мин)

Мақсаты: Материалды бекіту:

  1. Мұрағаттау дегеніміз не?

  2. Мұрағаттау файлы дегеніміз не?

  3. Мәліметті сығу дегеніміз не?

  4. Қандай мұрағатталған форматтарды білесіз?

  5. Мұрағаттан шығару дегеніміз не?

  6. Сығу деңгейі неге байланысты?

  7. Сығу деңгейі қандай формула арқылы анықталады?

  8. Мәтіндік ақпаратты сығу әдісін сипаттау.

  9. Графикті ақпаратты сығу әдісін сипаттау. 

Бағалау

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

мұрағат файлды анықтайды

Мұрағаттау туралы біледі.

Мұрағат файлдар туралы біледі.

Сығылған мәлімет туралы білед
.

Мұрағат форматтары туралы біледі.

Мұрағаттан шығару туралы біледі.

әр түрлі форматтағы мұрағаттарды құрады және мұрағаттан шығарады

Сығу дәрежесін түсіндіреді.

Сығу дәрежесінің формуласын айтады.

Мәтіндік ақпаратты сығу дәрежесінің тәсілін айтады.

Графиктік ақпаратты сығу дәрежесінің тәсілін айтады.



1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды








































Өзін-өзі бағалау.








































Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Интернеттен ^іпХір архиваторлық программасын үйдегі компьютер- леріңе көшіріп, орнатыңдар.

Интернеттен ірі көлемдегі архивтелген файлдарды бөліп-бөліп көшіруге көмектесетін программаларды анықтаңдар. Қосымша зерттеуге: Интернеттен «Архиватор программаларында архивациялау

қалай жүзеге асады?» сұрағына жауап іздеңдер. Маңызды мәліметтерді дәптеріңе жазыңдар.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!