Талдау. Оқушылардың
қажеттіліктерін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
беріледі.
Тапсырмалар
-
Мәтіндік құжат құрыңыз.
«Сохранить как» командасын қолданып, файлды *.pdf, *.docx(doc)
форматтарында сақтаңыз.
“Құрметті досым!
Сені туған күніме шақырамын!
Өзіңмен жақсы көңіл күй алып кел!
Кездескенше!”
Дескриптор Білім
алушы
- мәтіндік редакторда құжат
құрады;
- құрылған құжатты docx(doc)
форматында сақтайды;
- құрылған құжатты pdf
форматында сақтайды.
2. Графикалық редакторда
суретті салыңыз. Берілген суретті *.png, *.jpg форматтарында
сақтаңыз.

Дескриптор Білім
алушы
- графикалық редакторда сурет
салады;
- құрылған графикалық құжатты
png форматында сақтайды;
- құрылған графикалық құжатты
jpg форматында сақтайды
Графикалық органайзер
арқылы «Ақпаратты сүзу» тапсырмасын
беремін
Мәтінді оқып, тірек сөздерін
анықтаңыз. Ең маңызды сөздерді «тұғырыққа» орналастыру қажет, ал
маңызды азырақ сөздер құбырда сүзіліп қалуы
тиіс.

К ері
байланыс. Мұғалім оқушылармен бірлесе отырып сабаққа
талдау жасайды. Оқушылар стикерге екі «+» белгісін қойып, жанына
сабақта ұнаған екі нәрсені жазады, төменге «?» белгісін қойып,
бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазады. «Үміт ағашына»
іледі.

|