|
Күні: |
05.12.2017ж. |
9 сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Файлдармен жұмыс |
||
|
Жалпы мақсаттар |
Оқушылардың алгаритм тақырыптары бойынша
білімдерін жинақтап,
тиянақтау. |
||
|
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар алған білімдерін тиянақтау, практика барысында жақсы көрсеткіш көрсетіп, компьютерде жұмыс жасау барысында мұқият орындай алады. |
||
|
Сабақтың әдісі |
Баяндау, сұрақ-жауап,топпен жұмыс, оқулықпен жұмыс |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
||
|
Психологиялық дайындық |
Сыныппен сәлемдесу. Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) Оқушыларды сызықтық, тармақталған, циклдік деп кеспе қағаздарға жазып таңдау арқылы топқа бөлу. Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. «Білу» І. Үй тапсырмасы. Пысықтау сұрақтары. ІІ.
«Түсіну» ІІІ. «Қолдану» №1 Кез келген екі өлшемді массивтің ең үлкен элементін табу программасын кұр. Кез келген екі өлшемді массивтің ең кіші элементінің жол номері мен баған номерін табу программасын құру. Кез келген сөзді енгізгенде , сол сөзді кері ретпен шығаратын программа құр Сергіту сәті. Көз жаттығуын жасау ІV. «Талдау» Не біліп, не үйрендік? V. «Жинақтау» Оқушылардың жұмыстарын талдай отырып бағалау. Рефлексия. Бүгінгі сабақта маған ұнағаны ................................................................................. Бүгінгі сабақта маған қиындық туғызғаны .................................................................... Бағалау. Өзін-өзі бағалайды. Үйге тапсырма. Қайталау. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Файлдармен жұмыс
Файлдармен жұмыс
|
Күні: |
05.12.2017ж. |
9 сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Файлдармен жұмыс |
||
|
Жалпы мақсаттар |
Оқушылардың алгаритм тақырыптары бойынша
білімдерін жинақтап,
тиянақтау. |
||
|
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар алған білімдерін тиянақтау, практика барысында жақсы көрсеткіш көрсетіп, компьютерде жұмыс жасау барысында мұқият орындай алады. |
||
|
Сабақтың әдісі |
Баяндау, сұрақ-жауап,топпен жұмыс, оқулықпен жұмыс |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
||
|
Психологиялық дайындық |
Сыныппен сәлемдесу. Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) Оқушыларды сызықтық, тармақталған, циклдік деп кеспе қағаздарға жазып таңдау арқылы топқа бөлу. Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. «Білу» І. Үй тапсырмасы. Пысықтау сұрақтары. ІІ.
«Түсіну» ІІІ. «Қолдану» №1 Кез келген екі өлшемді массивтің ең үлкен элементін табу программасын кұр. Кез келген екі өлшемді массивтің ең кіші элементінің жол номері мен баған номерін табу программасын құру. Кез келген сөзді енгізгенде , сол сөзді кері ретпен шығаратын программа құр Сергіту сәті. Көз жаттығуын жасау ІV. «Талдау» Не біліп, не үйрендік? V. «Жинақтау» Оқушылардың жұмыстарын талдай отырып бағалау. Рефлексия. Бүгінгі сабақта маған ұнағаны ................................................................................. Бүгінгі сабақта маған қиындық туғызғаны .................................................................... Бағалау. Өзін-өзі бағалайды. Үйге тапсырма. Қайталау. |
||
шағым қалдыра аласыз













