Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    №54 жалпы орта білім беретін мектеп

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Файлдармен жұмыс


    Бөлімі:

    4 бөлім. Python тіліндегі алгоритмдерді программалау

    Педагогтің аты-жөні:

    Барлыбаева Г.К.

    Күні:

    08-11.01.24

    Сыныбы:7-А,Ә,Б,В,Г,Ғ,Ж

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    §18.Файлдармен жұмыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.1 Python (пайтон) программалау тілінде файлды оқу және жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс- әрекеті

    Оқушының іс- әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың


    басы


    3 минут








    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Тазалықты тексеру

    Оқушыларды түгелдеу

    Шаттық шеңберін ұйымдастырып (шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстайды), оқушыларды бір-біріне ыстық лебіздерін білдіріп, лентаның түстеріне қарай 2 топқа бөлінеді.

    1 топ INPUT 2 топ OUTPUT


    Өткен сабақты пысықтау

    Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады.

    Сұрақтары: 1.Кесте дегеніміз не? .2.Еxcel программасының кеңейтілімі 3.Ұяшықтардағы бағаларды автоматты қосу үшін ... 4.Ұяшықтың бастапқы мәнін қалпына келтіру үшін қай пернені пайдаланамыз?

    Сәлемдеседі, Тыныштық музыкасы қосылады. Шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстап, жылы лебіздерін айтып, топқа бөлінеді.








    Ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға жауап береді.


    Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі.








    Программаның нәтижесі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды.

    Дыбыс колонкасы, интерактивті тақта Шаңырақ







    https://jeopardylabs.com/play/-4050001


    Сабақтың


    ортасы


    7 минут




    Жаңа тақырыпты түсіндіру. Видеоролик көрсету арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.




    Зейіндерін видеокөрініске аударып, түсінеді. Жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне негізгі ережелерді жазады






    Видеокөрініс 2:52 м https://youtu.be/G7TcG3nRDaw

    5 минут


    1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі

    Жеке жұмыс Ал, енді балалар экранға назар аударайық файлдармен жұмыс жасауды үйренеміз

    file=open('input2.txt ', 'w')

    file.write ('12 15')

    file.close()

    «Түртіп алу» әдісі

    Сөздікпен жұмыс

    Файл құру және ашу-создать и открыть файл-create and open a file Файлды жабу- закрыть файл- Close a file

    Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

    Интерактивті тақта Оқулық

    7 минут


    2-тапсырма. Жұптық жұмыс Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіріңіз.

    Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіреді.

    Қол шапалақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

    Қосымша1

    3-тапсырма. Жұптық жұмыс Практикалық жұмыс «Досыңмен ақылдас» әдісі Мейіржан мен Диас INPUT.TXT файлына «Мeirzhan Dias» (жұптасқан оқушылар өз есімдерін жазса болады) сөзін оқып, нәтижесін басқа файлға жазу.

    Берілген тапсырма бойынша жұптасып компьютерде папка ашады, Блокнот бағдарламасын іске қосып, INPUT.TXT атауын береді. Ішіне Мeirzhan Dias сөзін енгізіп, сақтайды. Python программалау тілінде жаңа бет ашып, программа жазады, тапсырманы орындайды.

    Бір-бірін басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тиімді кері байланысы

    Қосымша2 Компьютер Тапсырма қағаздары

    10 минут

    4-тапсырма Жеке жұмыс

    Мадина дүкенге барып әдемі көйлек пен туфли сатып алды. Ол кеткен қаражатты Блокнот программасына жазып жүруді жөн көрді. Мадина жұмсаған қаражат Блокнотқа түсетіндей етіп программа құруға көмек беріңіз. f_in=“esep.in” f_out=“esep.out”

    Берілген тапсырма бойынша жеке компьютерде тапсырмаларды орындайды. kyrys = open('input.txt') x = int(kyrys.readline()) y = int(kyrys.readline()) z = x+y shygys = open('output.txt','w') shygys.write(str(z)) kyrys.close() shygys.close() Нәтиже экранға шығады

    Өзін-өзі басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Python программалау тілінде файлды оқуды және жазуды программаға енгізеді.

    3-қосымша Компьютер Тапсырма қағаздары

    3 мин

    Бекіту

    Топтық жұмыс Plickers кітапханасымен жұмыс Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша Plickers кітапханасының көмегімен берілген сұрақтарға, қағаздағы QR-код арқылы жауап береді. 1.Төмендегі программа кодында file айнымалысы жаңа мәтіндік файлға сілтеме жасалғанын көрсетіп тұр. Программаны іске қосқанда осы программа сақталған бумада test.txt мәтіндік файлы пайда болады

    Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша берілген сұрақтарға QR-код арқылы жауап береді.

    QR- кодтар арқылы дұрыс бұрыс жауаптар шығады, топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды.

    https://www.plickers.com/seteditor/62cd34f406b4e50012000b39

    1 топтың QR-коды

    Сабақтың


    соңы


    2 минут

    Рефлексия «jamboard» әдісі арқылы кері байланыс алынады.

    Компьютермен jamboard.google.com слайдқа қосылып, программаның көмегімен смайлик енгізіп, бугінгі сабақтан не үйренгенін жазады.


    https://jamboard.google.com/d/1M_nUEuZKhaXv9Cf2J_7lmSjYv-sz9ytMrlbl8fitSkw/viewer?f=0


    Үй тапсырмасы


    Файлдармен жұмыс

    Оқулықтағы 144 беттегі 7- тапсырманы орындау.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті оқушыларға:

    Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    10 балдық жүйе

    Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске салынады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып шығаруы.

    2: Сәйкестендіру тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін бекітеді.

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді бөлу

    2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу, оқушыларды сабаққа қызықтыру.

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру

    2: Таңбадан қате кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп отыру






















































    Қосымша 1


    Бағалау критерийі: Open () функциясының жұмыс режимін анықтайды.

    2-тапсырма. Жұптық жұмыс

    Open () функциясының қызмет

    түріне сәйкес жұмыс режимін

    жазыңыз.

    Режім түрі

    Қызметі


    Файлды оқу мен жазу үшін ашады.


    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).


    Файлды екілік (бинарлық) режімде ашады.


    Алдын ала жасалған файлды ашып, ондағы жазбалардың соңына жаңа деректерді қосып жазады.


    Жаңа файл жасап, оған деректі жазады. Егер мұндай файл бұрын жасалған болса, оған жаңа дерек жазу үшін ескісі өшіріледі


    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).


    ЕБҚО (Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға педагогикалық қолдау көрсету): Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіреді.

    Режім түрі

    Қызметі

    'r'

    Файлды оқу мен жазу үшін ашады.

    'w'

    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).

    'a'

    Файлды екілік (бинарлық) режімде ашады.

    'b'

    Алдын ала жасалған файлды ашып, ондағы жазбалардың соңына жаңа деректерді қосып жазады.

    't'

    Жаңа файл жасап, оған деректі жазады. Егер мұндай файл бұрын жасалған болса, оған жаңа дерек жазу үшін ескісі өшіріледі

    '+'

    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).


    Кейбір оқушыларға арналаған тапсырма: Файл жасаудың әдісімен іnput. txt атауы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Барлыбаева Гульнара Коршибаевна
    20 Қаңтар 2024
    794
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Файлдармен жұмыс 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Файлдармен жұмыс 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7.3.3.1 Python (пайтон) программалау тілінде файлды оқу және жазу; Барлық оқушылар үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады. Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    №54 жалпы орта білім беретін мектеп

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Файлдармен жұмыс


    Бөлімі:

    4 бөлім. Python тіліндегі алгоритмдерді программалау

    Педагогтің аты-жөні:

    Барлыбаева Г.К.

    Күні:

    08-11.01.24

    Сыныбы:7-А,Ә,Б,В,Г,Ғ,Ж

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    §18.Файлдармен жұмыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.1 Python (пайтон) программалау тілінде файлды оқу және жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс- әрекеті

    Оқушының іс- әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың


    басы


    3 минут








    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Тазалықты тексеру

    Оқушыларды түгелдеу

    Шаттық шеңберін ұйымдастырып (шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстайды), оқушыларды бір-біріне ыстық лебіздерін білдіріп, лентаның түстеріне қарай 2 топқа бөлінеді.

    1 топ INPUT 2 топ OUTPUT


    Өткен сабақты пысықтау

    Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады.

    Сұрақтары: 1.Кесте дегеніміз не? .2.Еxcel программасының кеңейтілімі 3.Ұяшықтардағы бағаларды автоматты қосу үшін ... 4.Ұяшықтың бастапқы мәнін қалпына келтіру үшін қай пернені пайдаланамыз?

    Сәлемдеседі, Тыныштық музыкасы қосылады. Шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстап, жылы лебіздерін айтып, топқа бөлінеді.








    Ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға жауап береді.


    Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі.








    Программаның нәтижесі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды.

    Дыбыс колонкасы, интерактивті тақта Шаңырақ







    https://jeopardylabs.com/play/-4050001


    Сабақтың


    ортасы


    7 минут




    Жаңа тақырыпты түсіндіру. Видеоролик көрсету арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.




    Зейіндерін видеокөрініске аударып, түсінеді. Жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне негізгі ережелерді жазады






    Видеокөрініс 2:52 м https://youtu.be/G7TcG3nRDaw

    5 минут


    1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі

    Жеке жұмыс Ал, енді балалар экранға назар аударайық файлдармен жұмыс жасауды үйренеміз

    file=open('input2.txt ', 'w')

    file.write ('12 15')

    file.close()

    «Түртіп алу» әдісі

    Сөздікпен жұмыс

    Файл құру және ашу-создать и открыть файл-create and open a file Файлды жабу- закрыть файл- Close a file

    Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

    Интерактивті тақта Оқулық

    7 минут


    2-тапсырма. Жұптық жұмыс Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіріңіз.

    Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіреді.

    Қол шапалақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

    Қосымша1

    3-тапсырма. Жұптық жұмыс Практикалық жұмыс «Досыңмен ақылдас» әдісі Мейіржан мен Диас INPUT.TXT файлына «Мeirzhan Dias» (жұптасқан оқушылар өз есімдерін жазса болады) сөзін оқып, нәтижесін басқа файлға жазу.

    Берілген тапсырма бойынша жұптасып компьютерде папка ашады, Блокнот бағдарламасын іске қосып, INPUT.TXT атауын береді. Ішіне Мeirzhan Dias сөзін енгізіп, сақтайды. Python программалау тілінде жаңа бет ашып, программа жазады, тапсырманы орындайды.

    Бір-бірін басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тиімді кері байланысы

    Қосымша2 Компьютер Тапсырма қағаздары

    10 минут

    4-тапсырма Жеке жұмыс

    Мадина дүкенге барып әдемі көйлек пен туфли сатып алды. Ол кеткен қаражатты Блокнот программасына жазып жүруді жөн көрді. Мадина жұмсаған қаражат Блокнотқа түсетіндей етіп программа құруға көмек беріңіз. f_in=“esep.in” f_out=“esep.out”

    Берілген тапсырма бойынша жеке компьютерде тапсырмаларды орындайды. kyrys = open('input.txt') x = int(kyrys.readline()) y = int(kyrys.readline()) z = x+y shygys = open('output.txt','w') shygys.write(str(z)) kyrys.close() shygys.close() Нәтиже экранға шығады

    Өзін-өзі басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Python программалау тілінде файлды оқуды және жазуды программаға енгізеді.

    3-қосымша Компьютер Тапсырма қағаздары

    3 мин

    Бекіту

    Топтық жұмыс Plickers кітапханасымен жұмыс Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша Plickers кітапханасының көмегімен берілген сұрақтарға, қағаздағы QR-код арқылы жауап береді. 1.Төмендегі программа кодында file айнымалысы жаңа мәтіндік файлға сілтеме жасалғанын көрсетіп тұр. Программаны іске қосқанда осы программа сақталған бумада test.txt мәтіндік файлы пайда болады

    Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша берілген сұрақтарға QR-код арқылы жауап береді.

    QR- кодтар арқылы дұрыс бұрыс жауаптар шығады, топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды.

    https://www.plickers.com/seteditor/62cd34f406b4e50012000b39

    1 топтың QR-коды

    Сабақтың


    соңы


    2 минут

    Рефлексия «jamboard» әдісі арқылы кері байланыс алынады.

    Компьютермен jamboard.google.com слайдқа қосылып, программаның көмегімен смайлик енгізіп, бугінгі сабақтан не үйренгенін жазады.


    https://jamboard.google.com/d/1M_nUEuZKhaXv9Cf2J_7lmSjYv-sz9ytMrlbl8fitSkw/viewer?f=0


    Үй тапсырмасы


    Файлдармен жұмыс

    Оқулықтағы 144 беттегі 7- тапсырманы орындау.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті оқушыларға:

    Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    10 балдық жүйе

    Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске салынады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып шығаруы.

    2: Сәйкестендіру тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін бекітеді.

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді бөлу

    2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу, оқушыларды сабаққа қызықтыру.

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру

    2: Таңбадан қате кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп отыру






















































    Қосымша 1


    Бағалау критерийі: Open () функциясының жұмыс режимін анықтайды.

    2-тапсырма. Жұптық жұмыс

    Open () функциясының қызмет

    түріне сәйкес жұмыс режимін

    жазыңыз.

    Режім түрі

    Қызметі


    Файлды оқу мен жазу үшін ашады.


    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).


    Файлды екілік (бинарлық) режімде ашады.


    Алдын ала жасалған файлды ашып, ондағы жазбалардың соңына жаңа деректерді қосып жазады.


    Жаңа файл жасап, оған деректі жазады. Егер мұндай файл бұрын жасалған болса, оған жаңа дерек жазу үшін ескісі өшіріледі


    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).


    ЕБҚО (Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға педагогикалық қолдау көрсету): Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіреді.

    Режім түрі

    Қызметі

    'r'

    Файлды оқу мен жазу үшін ашады.

    'w'

    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).

    'a'

    Файлды екілік (бинарлық) режімде ашады.

    'b'

    Алдын ала жасалған файлды ашып, ондағы жазбалардың соңына жаңа деректерді қосып жазады.

    't'

    Жаңа файл жасап, оған деректі жазады. Егер мұндай файл бұрын жасалған болса, оған жаңа дерек жазу үшін ескісі өшіріледі

    '+'

    Файлды мәтіндік режімде ашады (үнсіз келісім бойынша).


    Кейбір оқушыларға арналаған тапсырма: Файл жасаудың әдісімен іnput. txt атауы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
    20.01.2024
    794
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Барлыбаева Гульнара Коршибаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации