Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Файлдармен жұмыс 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№54 жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Файлдармен жұмыс
Бөлімі: |
4 бөлім. Python тіліндегі алгоритмдерді программалау |
Педагогтің аты-жөні: |
Барлыбаева Г.К. |
Күні: |
08-11.01.24 |
Сыныбы:7-А,Ә,Б,В,Г,Ғ,Ж |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
§18.Файлдармен жұмыс |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.1 Python (пайтон) программалау тілінде файлды оқу және жазу; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады. Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс- әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Тазалықты тексеру Оқушыларды түгелдеу Шаттық шеңберін ұйымдастырып (шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстайды), оқушыларды бір-біріне ыстық лебіздерін білдіріп, лентаның түстеріне қарай 2 топқа бөлінеді. 1 топ INPUT 2 топ OUTPUT Өткен сабақты пысықтау Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады. Сұрақтары: 1.Кесте дегеніміз не? .2.Еxcel программасының кеңейтілімі 3.Ұяшықтардағы бағаларды автоматты қосу үшін ... 4.Ұяшықтың бастапқы мәнін қалпына келтіру үшін қай пернені пайдаланамыз? |
Сәлемдеседі, Тыныштық музыкасы қосылады. Шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстап, жылы лебіздерін айтып, топқа бөлінеді. Ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға жауап береді. |
Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі. Программаның нәтижесі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
Дыбыс колонкасы, интерактивті тақта Шаңырақ https://jeopardylabs.com/play/-4050001 |
Сабақтың ортасы 7 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Видеоролик көрсету арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру. |
Зейіндерін видеокөрініске аударып, түсінеді. Жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне негізгі ережелерді жазады |
|
Видеокөрініс 2:52 м https://youtu.be/G7TcG3nRDaw |
5 минут |
1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі Жеке жұмыс Ал, енді балалар экранға назар аударайық файлдармен жұмыс жасауды үйренеміз file=open('input2.txt ', 'w') file.write ('12 15') file.close() |
«Түртіп алу» әдісі Сөздікпен жұмыс Файл құру және ашу-создать и открыть файл-create and open a file Файлды жабу- закрыть файл- Close a file |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
Интерактивті тақта Оқулық |
7 минут |
2-тапсырма. Жұптық жұмыс Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіріңіз. |
Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіреді. |
Қол шапалақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
Қосымша1 |
3-тапсырма. Жұптық жұмыс Практикалық жұмыс «Досыңмен ақылдас» әдісі Мейіржан мен Диас INPUT.TXT файлына «Мeirzhan Dias» (жұптасқан оқушылар өз есімдерін жазса болады) сөзін оқып, нәтижесін басқа файлға жазу. |
Берілген тапсырма бойынша жұптасып компьютерде папка ашады, Блокнот бағдарламасын іске қосып, INPUT.TXT атауын береді. Ішіне Мeirzhan Dias сөзін енгізіп, сақтайды. Python программалау тілінде жаңа бет ашып, программа жазады, тапсырманы орындайды. |
Бір-бірін басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тиімді кері байланысы |
Қосымша2 Компьютер Тапсырма қағаздары |
|
10 минут |
4-тапсырма Жеке жұмыс Мадина дүкенге барып әдемі көйлек пен туфли сатып алды. Ол кеткен қаражатты Блокнот программасына жазып жүруді жөн көрді. Мадина жұмсаған қаражат Блокнотқа түсетіндей етіп программа құруға көмек беріңіз. f_in=“esep.in” f_out=“esep.out” |
Берілген тапсырма бойынша жеке компьютерде тапсырмаларды орындайды. kyrys = open('input.txt') x = int(kyrys.readline()) y = int(kyrys.readline()) z = x+y shygys = open('output.txt','w') shygys.write(str(z)) kyrys.close() shygys.close() Нәтиже экранға шығады |
Өзін-өзі басбармақ әдісі арқылы бағалайды. Python программалау тілінде файлды оқуды және жазуды программаға енгізеді. |
3-қосымша Компьютер Тапсырма қағаздары |
3 мин |
Бекіту Топтық жұмыс Plickers кітапханасымен жұмыс Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша Plickers кітапханасының көмегімен берілген сұрақтарға, қағаздағы QR-код арқылы жауап береді. 1.Төмендегі программа кодында file айнымалысы жаңа мәтіндік файлға сілтеме жасалғанын көрсетіп тұр. Программаны іске қосқанда осы программа сақталған бумада test.txt мәтіндік файлы пайда болады |
Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша берілген сұрақтарға QR-код арқылы жауап береді. |
QR- кодтар арқылы дұрыс бұрыс жауаптар шығады, топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды. |
https://www.plickers.com/seteditor/62cd34f406b4e50012000b39 1 топтың QR-коды |
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия «jamboard» әдісі арқылы кері байланыс алынады. |
Компьютермен jamboard.google.com слайдқа қосылып, программаның көмегімен смайлик енгізіп, бугінгі сабақтан не үйренгенін жазады. |
|
https://jamboard.google.com/d/1M_nUEuZKhaXv9Cf2J_7lmSjYv-sz9ytMrlbl8fitSkw/viewer?f=0
|
Үй тапсырмасы |
Файлдармен жұмыс |
Оқулықтағы 144 беттегі 7- тапсырманы орындау. |
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті оқушыларға: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
10 балдық жүйе |
Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып шығаруы. 2: Сәйкестендіру тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін бекітеді. Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді бөлу 2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу, оқушыларды сабаққа қызықтыру. Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру 2: Таңбадан қате кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп отыру |
Қосымша 1
Бағалау критерийі: Open () функциясының жұмыс режимін анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||
2-тапсырма. Жұптық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||
Open () функциясының қызмет түріне сәйкес жұмыс режимін жазыңыз.
|
ЕБҚО (Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға педагогикалық қолдау көрсету): Open () функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіреді.
|
Кейбір оқушыларға арналаған
тапсырма: Файл жасаудың әдісімен іnput. txt атауы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |