Сабақтың кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс- әрекеті
|
Оқушының іс- әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу
Тазалықты
тексеру
Оқушыларды
түгелдеу
Шаттық шеңберін ұйымдастырып
(шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстайды), оқушыларды бір-біріне
ыстық лебіздерін білдіріп, лентаның түстеріне қарай 2 топқа
бөлінеді.
1 топ INPUT 2 топ
OUTPUT
Өткен сабақты
пысықтау
Алдыңғы меңгерген білімдерін
жаңғыртып, оқушыларды сабаққа
ынталандырады.
Сұрақтары: 1.Кесте дегеніміз
не? .2.Еxcel программасының кеңейтілімі 3.Ұяшықтардағы бағаларды
автоматты қосу үшін ... 4.Ұяшықтың бастапқы мәнін қалпына келтіру
үшін қай пернені пайдаланамыз?
|
Сәлемдеседі, Тыныштық музыкасы
қосылады. Шаңырақтағы ленталарды бір-бірден ұстап, жылы лебіздерін
айтып, топқа бөлінеді.
Ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға
жауап береді.
|
Оқушыларға бағалау
парақшасы беріледі.
Программаның нәтижесі бойынша
оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
Дыбыс колонкасы, интерактивті
тақта Шаңырақ
https://jeopardylabs.com/play/-4050001
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Видеоролик көрсету арқылы жаңа тақырыпты
түсіндіру.

|
Зейіндерін видеокөрініске аударып, түсінеді. Жаңа тақырып
бойынша дәптерлеріне негізгі ережелерді
жазады
|
|
Видеокөрініс 2:52
м https://youtu.be/G7TcG3nRDaw
|
5 минут
|
1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі
Жеке жұмыс Ал, енді балалар экранға назар
аударайық файлдармен жұмыс жасауды үйренеміз
file=open('input2.txt ', 'w')
file.write ('12 15')
file.close()
|
«Түртіп алу»
әдісі
Сөздікпен
жұмыс
Файл құру және
ашу-создать и открыть файл-create and open a file Файлды жабу-
закрыть файл- Close a file
|
Оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
|
Интерактивті тақта Оқулық
|
7 минут
|
2-тапсырма. Жұптық жұмыс Open () функциясының
жұмыс режимі мен қызмет түрін сәйкестендіріңіз.
|
Open ()
функциясының жұмыс режимі мен қызмет түрін
сәйкестендіреді.
|
Қол
шапалақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
|
Қосымша1
|
3-тапсырма. Жұптық жұмыс Практикалық жұмыс
«Досыңмен ақылдас» әдісі Мейіржан мен Диас INPUT.TXT файлына
«Мeirzhan Dias» (жұптасқан оқушылар өз есімдерін жазса болады)
сөзін оқып, нәтижесін басқа файлға жазу.
|
Берілген тапсырма
бойынша жұптасып компьютерде папка ашады, Блокнот бағдарламасын
іске қосып, INPUT.TXT атауын береді. Ішіне Мeirzhan Dias сөзін
енгізіп, сақтайды. Python программалау тілінде жаңа бет ашып,
программа жазады, тапсырманы орындайды.
|
Бір-бірін басбармақ әдісі арқылы бағалайды.
Мұғалімнің тиімді кері байланысы
|
Қосымша2 Компьютер Тапсырма
қағаздары
|
10 минут
|
4-тапсырма Жеке жұмыс
Мадина дүкенге барып әдемі көйлек пен туфли сатып алды. Ол кеткен қаражатты Блокнот программасына жазып жүруді жөн көрді. Мадина жұмсаған қаражат Блокнотқа түсетіндей етіп программа құруға көмек беріңіз. f_in=“esep.in”
f_out=“esep.out”
|
Берілген тапсырма бойынша жеке компьютерде тапсырмаларды орындайды. kyrys =
open('input.txt') x = int(kyrys.readline()) y =
int(kyrys.readline()) z = x+y shygys = open('output.txt','w')
shygys.write(str(z)) kyrys.close() shygys.close()
Нәтиже
экранға
шығады
|
Өзін-өзі
басбармақ әдісі
арқылы бағалайды. Python программалау тілінде
файлды оқуды
және жазуды
программаға енгізеді.
|
3-қосымша Компьютер
Тапсырма қағаздары
|
3 мин
|
Бекіту
Топтық жұмыс Plickers кітапханасымен жұмыс Программада бүгінгі өткен сабақ
бойынша Plickers кітапханасының көмегімен берілген сұрақтарға,
қағаздағы QR-код арқылы жауап береді. 1.Төмендегі программа
кодында file айнымалысы жаңа мәтіндік файлға сілтеме жасалғанын көрсетіп
тұр. Программаны іске қосқанда осы программа сақталған
бумада test.txt мәтіндік файлы пайда болады
|
Программада бүгінгі өткен сабақ бойынша берілген
сұрақтарға QR-код арқылы жауап береді.
|
QR- кодтар арқылы дұрыс бұрыс
жауаптар шығады, топ басшы өз топ мүшелерін
бағалайды.
|
https://www.plickers.com/seteditor/62cd34f406b4e50012000b39
1 топтың
QR-коды
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия «jamboard» әдісі
арқылы кері байланыс алынады.
|
Компьютермен
jamboard.google.com слайдқа қосылып, программаның көмегімен смайлик
енгізіп, бугінгі сабақтан не үйренгенін
жазады.
|
|
https://jamboard.google.com/d/1M_nUEuZKhaXv9Cf2J_7lmSjYv-sz9ytMrlbl8fitSkw/viewer?f=0
|
Үй
тапсырмасы
|
Файлдармен
жұмыс
|
Оқулықтағы
144 беттегі
7- тапсырманы
орындау.
|
|
|