Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ағылшын тілі пәнінен 4 - сыныпқа арналған «Happy English» факультатив сабағының күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Жасқайрат Арайлым
2018 – 2019 оқу жылы
№
Theme of the lesson
Hours
Date
I – term
1
ABC game
1
2
About myself
1
3
Bingo sing a song
1
4
My family
1
5
A/an/the articles
1
6
Prepositions
1
7
Prepositions
1
8
Wh – questions
1
9
Review
1
II - term
10
Tongue twisters
1
11
Numbers 1-100
1
12
Hickory dickory dock
1
13
How much? How long?
1
14
Asking and telling the time
1
15
A day in my life
1
16
Test
1
III – term
17
Tongue twisters
1
18
My favourite sports
1
19
The month and seasons
1
20
Verbs
1
21
Kazakh national holidays
1
22
Modal verb ‘can’
1
23
Present Tense
1
24
Creative work
1
25
Review
1
IV – term
26
My country
1
27
Countable and uncountable nouns
1
28
Tongue twisters
1
29
Adjectives
1
30
Comparative and superlative
1
31
Head, shouders, knees and toes
1
32
Creative work
1
33
Review
1
34
Test
1
Түсінік хат.
Оқу пәнінің жалпы мақсаттары.
Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерін дамуы, ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін меңгеруі
4-сыныпта «Шетел тілі» (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
.шет тілінде сөйлейтін/жазатын адамдармен өзара түсіністік орнатуға мүмкіндік беретін қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны танып білу;
төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейту; төменгі сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеру;
болашақта психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуін және шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз ету;
рольдік ойындар арқылы оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын және қиялын дамыту;
оқушыға рухани-адамгершілік тәрбие беру;
Сөйлесімнің фонетикалық,лексикалық сипаты.Лексикалық қордағы тұрақты сөз тіркестері, түрлі репликалар, қарым-қатынасты қамтамасыз етудің тілдік этикеттің элементері болып есептеледі. Лексикалық минимумның орфографиясы.
Күтілетін нәтиже:Төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейуі; төменгі сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеруі;психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуішет тілін пайдалану арқылы, үйрететін ойындар, оқу қойылымдары процестерінде балалардың эмоционалдық саласын дамуы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз