Ағылшын тілі пәнінен 4 -
сыныпқа арналған
«Happy English» факультатив
сабағының
күнтізбелік - тақырыптық
жоспары
Ағылшын тілі пәні мұғалімі:
Жасқайрат Арайлым
2018 – 2019 оқу
жылы
№
|
Theme of the
lesson
|
Hours
|
Date
|
|
I –
term
|
|
|
1
|
ABC
game
|
1
|
|
2
|
About
myself
|
1
|
|
3
|
Bingo sing a
song
|
1
|
|
4
|
My
family
|
1
|
|
5
|
A/an/the
articles
|
1
|
|
6
|
Prepositions
|
1
|
|
7
|
Prepositions
|
1
|
|
8
|
Wh –
questions
|
1
|
|
9
|
Review
|
1
|
|
|
II -
term
|
|
|
10
|
Tongue
twisters
|
1
|
|
11
|
Numbers
1-100
|
1
|
|
12
|
Hickory dickory
dock
|
1
|
|
13
|
How much? How
long?
|
1
|
|
14
|
Asking and telling the
time
|
1
|
|
15
|
A day in my
life
|
1
|
|
16
|
Test
|
1
|
|
|
III –
term
|
|
|
17
|
Tongue
twisters
|
1
|
|
18
|
My favourite
sports
|
1
|
|
19
|
The month and
seasons
|
1
|
|
20
|
Verbs
|
1
|
|
21
|
Kazakh national
holidays
|
1
|
|
22
|
Modal verb
‘can’
|
1
|
|
23
|
Present
Tense
|
1
|
|
24
|
Creative
work
|
1
|
|
25
|
Review
|
1
|
|
|
IV –
term
|
|
|
26
|
My
country
|
1
|
|
27
|
Countable and uncountable
nouns
|
1
|
|
28
|
Tongue
twisters
|
1
|
|
29
|
Adjectives
|
1
|
|
30
|
Comparative and
superlative
|
1
|
|
31
|
Head, shouders, knees and
toes
|
1
|
|
32
|
Creative
work
|
1
|
|
33
|
Review
|
1
|
|
34
|
Test
|
1
|
|
Түсінік
хат.
-
Оқу пәнінің жалпы
мақсаттары.
Оқушының жеке тұлға болып
қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу
қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік
құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының эмоционалдық,
шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерін
дамуы, ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін
меңгеруі
-
4-сыныпта «Шетел тілі»
(ағылшын тілі) оқу пәнінің
міндеттері:
-
.шет тілінде сөйлейтін/жазатын
адамдармен өзара түсіністік орнатуға мүмкіндік беретін
қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік
қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны
танып білу;
-
төменгі сынып оқушыларының
лингвистикалық ой-өрістерін кеңейту; төменгі сынып оқушыларына
қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша
сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді
меңгеру;
-
болашақта психологиялық
кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының
коммуникативтік-психологиялық бейімделуін және шет тілін
қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз
ету;
-
рольдік ойындар арқылы
оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын және қиялын
дамыту;
-
оқушыға рухани-адамгершілік
тәрбие беру;
Сөйлесімнің
фонетикалық,лексикалық
сипаты.
Лексикалық қордағы тұрақты сөз
тіркестері, түрлі репликалар, қарым-қатынасты қамтамасыз етудің
тілдік этикеттің элементері болып есептеледі. Лексикалық минимумның
орфографиясы.
Күтілетін
нәтиже:
Төменгі сынып оқушыларының
лингвистикалық ой-өрістерін кеңейуі; төменгі сынып оқушыларына
қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша
сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді
меңгеруі;
психологиялық кедергіні жеңу
үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының
коммуникативтік-психологиялық бейімделуі
шет тілін пайдалану арқылы,
үйрететін ойындар, оқу қойылымдары процестерінде балалардың
эмоционалдық саласын дамуы.