ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
АҚСУКЕНТ ГУМАНИТАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
"Бекітемін"
Ақсукент гуманитарлық
техникалық колледжі
директоры
______________Р.Ергашева
"____ " ___________ 2024 ж
ФАКУЛЬТАТИВ САБАҚТЫҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
2024-2025 оқу жылы
Cеместр: I – II
Модуль/ пәні: Қазақстан құқығының негіздері
Мамандық: - 07161300- Автомобиль қөлігіне техникалық қызмет қөрсету, жөндеу және пайдалану.
- 07230100 – Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу
- 07221400 Жиһаз өндірісі
- "06130100- Бағдарламалық қамтамасыз ету (түрлері бойынша)"
- "07150500 – Дәнекерлеу ісі (түрлері бойынша)"
Біліктілік: - 3W07161302 - "Автокөліктердің электр құрылғыларын жөндеуші электрик"
-3W07161301 - Автомобиль жөндеу слесарі
- 3W07230101 – Тігінші
-3W07221402 «Ағаштан жасалған бұйымдарды құрастырушы»
- 4S06130103 – Бағдарламалық қамтамасыздандыруды құрастырушысы
- 3W07150501 – Электргазымен дәнекерлеуші
Курс 1_ Тобы: АКС-241 , АКЖ-241/1. .Т-241/2 . ТП-241, АКЖ-241/2, Т-241/1
Оқыту нысаны: күндізгі, негізгі орта білім базасында
Жалпы сағат саны: 720 сағат , кредиттер- 30
Әзірлеуші (лер) ____________ Ф.Е.Сулейменов
(қолы)
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________ Ш.А.Давлетова
(қолы)
Әдіскер ____________ Т.Д. Туребеков
(қолы)
Жалпы пәндері әдістемелік бірлестігі жетекшісі ____________ М.Рахматуллаева
(қолы)
Ақсукент гуманитарлық техникалық колледжінің 2024 жылғы « » тамыздағы педагогикалық кенесіннің № 1 отырысында мақұлданды және техникалық және кәсіптік білім берудің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес түзілген.
Ақсукент 2024
Түсіндірме жазба
|
Пән/модуль сиппаттамасы : Құқық негіздері пәні мемлекет пен құқықты жалпы сипаттары бойынша тарихи дамудағы өзгеру сатыларын жан-жақты қамтып қарастырады. Ең алдымен осы заманғы мемлекеттілік пен құқықтардың ең дамыған нысандарын зерттеуге бағыт-бағдар ретінде ұстанады. Олардың мағнасы мен мәнін теориялық көзқарастар тұрғысынан түсіндіреді. «Құқық негіздері» оқу әдістемелік құралында мемлекет, құқық, құқықтық мемлекет, азаматтық қоғам туралы негізгі ұғымдар, идеяларды студенттердің қазіргі заман тұрғысынан зерттеу, Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасы құқықтық жүйесі, құқықтың салалық негіздері, адам мен азаматтың құқығы мен міндеттері, құқықтық жауапкершілікпен байланысты проблемалары, Қазақстандағы биліктің, мемлекеттік органдары және жергілікті басқару органдар жүйесі қарастырылған. |
|
|
|
|
|
Пререквизиттер: Оқу әдістемелік құрал білім алушыларға мемлекет және құқық мәселелерін жаңаша осы заман талаптары тұрғысынан түсінуге бағыт көрсетіп, жөн сілтейді. |
|
|
Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар: Дидактикалық материалдар, кітаптар, компьютерлер, мультимедиялық проектор, жабдықтар мен ұйымдастыру үрдістері, оқу әдістемелік кешен, презентациялар, видеофильмдер ,Әдебиеттер: Сапарғалиев Ғ.С., Ибраев А.С. Мемлекет және құқық теориясы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. Сапарғалиев Ғ.С. Қазақстан мемлекетінің құқығының негіздері. -Алматы, 2013ж С.Идрышев. Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы. – Астана: Фолиант, 2015 ж М.Қызылова. Қазақстан республикасының әкімшілік құқығы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. Джуллиана П., Энтони Боуэр. Азаматтық білімге кіріспе. - Алматы, 2002 ж. Ашитов З.О., Ашитов Б.З. Егемен Қазақсатанның құқы. – А.: Жеті жарғы, 1997 ж. Г.Искакова, Н.Ғазизова. Қазақстан Республикасындағы адам құқығы. – Астана: Фолиант, 2017 ж
|
|
|
Педагогтің байланыс құралдары: Сулейменов.Ф.Е. ______________ |
7+ 775 347 9181 WhatsApp 7+778 229 7187 |
|
|
|
Семестр бойынша сағаттарды бөлу
|
Пән/модульдің коды және атауы |
Модуль дегі жалпы сағат |
Оның ішінде: |
факультатив |
|||||||
|
1-курс |
|
ІІ-курс |
ІІІ-курс |
ІV-курс |
||||||
|
1-сем. |
2-сем. |
3-сем. |
4-сем. |
5-сем |
6-сем |
7-с |
8-с |
|
||
|
Құқық негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны |
38 |
38 |
|
|
|
|
|
|
|
38 |
Факультатив сабақ жоспарының мазмұны
|
№ |
Тараулар/оқыту нәтижелері |
Бағалау өлшемшарттары және/немесе сабақ тақырыптары |
Факультатив сабақ сағаты |
Сабақ түрі |
|
|
Құқық негіздері– 38 сағат . |
|||
|
1 |
Құқық, заң, құқықтық жүйе, құқықтық қатынастар, заңды жауапкершілікті меңгеру.
|
Пәннің негізгі түсініктері мен ұғымдары. |
1 |
Жаңа білімді хабарландыру |
|
2 |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесін, оның негізгі институттары туралы мәлімет алу және талдау. |
Қазақстан құқығының негіздері пәнінің мақсаты мен міндеттері. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
3 |
Құқықтың түрлері: азаматтық құқық, қылмыстық құқық, әкімшілік құқық, еңбек құқығы, отбасы құқығы және т.б. туралы ақпарат алу. |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
|
Құқықтың қайнар көздері: Конституция, заңдар, нормативтік-құқықтық актілерді қолдануға үйрену. |
1 |
Талқылау сабақ |
|
|
|
Құқықтық қатынастардың негіздері: жеке және қоғамдық құқықтар мен міндеттерді білу. |
1 |
Талқылау сабақ |
|
|
4 |
Негізгі құқықтар мен бостандықтар, Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымын түсіну. |
Конституцияның мәні мен құрылымы. |
1 |
Аралас сабақ |
|
|
Азаматтың құқықтары мен міндеттерін ажырату. |
1 |
|
|
|
5 |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын билікті бөлу қағидатын білу, осы бойынша бөлінетін санаттарды анықтау. |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. |
2 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы Пысықтау сабағы |
|
6 |
Құқық бұзушылықтың түрлері: азаматтық, қылмыстық, әкімшілік құқық бұзушылықтарды талдау. |
Құқық бұзушылық және құқықтық жауапкершілік. |
2 |
Аралас сабақ |
|
Құқықтық жауапкершілік түрлері: әкімшілік, қылмыстық және азаматтық жауапкершілік ерекшеліктерін талдау. |
||||
|
7 |
Азаматтық құқықтың негізгі институттары: меншік құқығы, келісім-шарттар, мұрагерлік туралы нормаларды анықтау. |
Қазақстан Республикасындағы азаматтық құқық. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
8 |
Балалар құқықтары туралы Конвенциямен танысу (БҚК). |
Бала құқығы туралы халықаралық келісімдер. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
Халықаралық балалар ұйымдары және олардың жұмысы туралы мәлімет алу. |
||||
|
9 |
Білім алу құқығының маңызы. Балалардың білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету. Мектепке бармаудың себептері мен шешімдерін қарастыру. |
Балаға білім беру құқығы. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
10 |
Баланың денсаулығын қорғау құқығы. Вакцинация, медициналық көмекке қолжетімділік. Дұрыс тамақтану мен салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы мәлімет алу. |
Бала денсаулығының қорғауы. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
11 |
Балаларды физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықтан қорғау. Отбасындағы зорлық-зомбылықтан қорғау тетіктерін меңгеру. |
Баланың тұрмыстық және психологиялық қауіпсіздігі. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
12 |
Балалардың еңбекке тартылуын заңмен шектеу. Жұмыс орындарындағы қауіпсіздік шарттарымен танысу. |
Баланың еңбекке тартылуын болдырмау. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
13 |
Ата-аналардың балаға қатысты жауапкершілігі туралы мағлұмат беру. |
Бала құқығы мен ата-аналардың міндеттері.
|
1 |
Біріккен сабақ |
|
|
Ата-аналардың балаға тәрбиелік ықпал етуі туралы ақпараттарды білу. |
|||
|
14 |
Кедейшіліктегі балаларға әлеуметтік қолдау. Қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету әдістері туралы білу. |
Балалардың әлеуметтік қорғауы. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
15 |
Құқық қорғаушы мекемелердің жұмысы. Балаларды қорғауға арналған мемлекеттік бағдарламалар мен жобалар туралы мәлімет алу. |
Балаларды қорғау үшін заңдар мен мемлекеттік бағдарламалар. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
16 |
Бала құқықтары туралы білім беру курстары мен бағдарламалар. Балалардың құқықтары туралы ақпараттық науқандар шараларын талқылау. |
Балалардың құқықтары туралы ақпараттандыру және білім беру. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
17 |
Жұмысшылардың құқықтары мен міндеттері. Еңбек заңнамасының негіздері және оның жұмысшыларға әсері. Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) стандарттарымен танысу. |
Еңбек құқығының негізгі принциптері. |
1 |
Аралас сабақ |
|
18 |
Жұмысқа қабылдау, еңбек келісімшартының жасалуы және оның маңызы. Келісімшартта жұмыс жағдайлары мен міндеттерінің белгіленуі. |
Еңбек келісімшарты және оның шарттары. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
19 |
Жалақының белгіленуі және ең төменгі жалақы нормаларын білу. Жұмыс уақыты, еңбек демалысы, мейрамдар мен демалыс күндері, Еңбек жағдайларын жақсарту: қауіпсіздік, тазалық және санитария туралы ақпарат алу. |
Жалақы мен еңбек жағдайлары. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
20 |
Еңбек қауіпсіздігі мен денсаулығын қорғауға арналған шаралар. Жұмыс орнының қауіпсіздігі және жұмысшыларды зиянды факторлардан қорғау. Өндірістік жарақаттардың алдын алу және жұмысшылардың денсаулығын сақтау шараларымен танысу. |
Жұмысшының еңбек қауіпсіздігі және денсаулығы. |
1 |
Аралас сабақ |
|
21 |
Демалыс уақытын жоспарлау және төленетін демалыс. Жұмысшыларға берілетін жыл сайынғы ақылы демалыс. Ауруға байланысты демалыс және оны құжаттау жұмыстарын меңгеру. |
Жұмысшының демалыс құқығы. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
22 |
Гендерлік теңдік, жынысқа байланысты кемсітушілікке қарсы саясатты түсіну және талдау. |
Тең құқықтар және кемсітушілікке қарсы күрес. |
2 |
Аралас сабақ |
|
Этникалық және әлеуметтік теңдік, жұмыс орнындағы кемсітушілікке қарсы күрес туралы мәлімет алу. |
||||
|
Мүгедектердің еңбек құқықтары және жұмыс орнындағы теңдікті салыстыра отырып талдау. |
||||
|
23 |
Еңбек дауларының түрлері мен себептерін анықтау. Дауларды шешу үшін медиация мен соттық тәсілдермен танысу. Коллективті шарттар мен келісімдер жасауды үйрену. |
Еңбек даулары және оларды шешу жолдары. |
2 |
Біріккен сабақ |
|
24 |
Кәсіподақтар мен жұмысшылардың ұйымдық құқығы. Кәсіподақтардың жұмысшылар мүддесін қорғаудағы рөлі. Кәсіподақтардың еңбек шарттарын жақсартуға арналған әрекеттерінің мазмұнын түсіну. |
Кәсіподақтардың рөлі мен құқықтары. |
2 |
Түсіндірк сабақ |
|
25 |
Еңбек заңнамасының бұзылуы және оған қарсы шараларды салыстыра отырып талдау. |
Жұмысшыларды еңбек заңнамасының бұзылуынан қорғау. |
2 |
Түсіндіру сабақ |
|
Жұмысшылардың құқықтарын бұзған жұмыс берушілерге санкциялар. |
||||
|
Жұмысшылардың құқықтарын қорғауға бағытталған мемлекеттік бақылау шараларының ерекшеліктерін айқындау. |
||||
|
26 |
Әлеуметтік сақтандыру және жұмысшыларға арналған медициналық көмектің құндылығын анықтап, бағалау. |
Әлеуметтік кепілдіктер және зейнетақы жүйесі. |
2 |
Біріккен сабақ |
|
Зейнетақы жүйесі және жұмысшылардың зейнетке шығу құқығымен танысу, талдау. |
||||
|
Жұмысшыларға арналған басқа да әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктер туралы ақпарат алу, жеңілдіктің басқа да түрлерінен ерекшелігін айқындау.
|
||||
|
27 |
Еңбек заңдары мен халықаралық стандарттар арасындағы қатынасты анықтап, түсіну. |
Жұмысшылардың еңбек құқығының халықаралық аспектілері. |
2 |
Түсіндіру сабақ |
|
Еңбек құқықтары бойынша халықаралық ұйымдардың рөлін білу (мысалы, ХЕҰ). |
||||
|
Шетелдегі жұмысшылардың құқықтарын қорғаудың маңызын түсіну. |
||||
|
|
Курстық жоба/жұмыс (егер жоспарланған болса) |
- |
- |
|
|
|
Барлық сағат саны: |
38 |
|
|
ФАКУЛЬТАТИВ САБАҚТЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
|
№ р/с |
Бағдарлама мазмұны (тараулар, тақырып/ оқыту нәтижесі, бағалау өлшемдері) |
Барлық сағат
|
мерзімі
|
Сабақ түрі |
||
|
|
Тарау: Тақырып:
|
Оқыту нәтижелері |
Бағалау критерийлері |
|||
|
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
1 |
Пәннің негізгі түсініктері мен ұғымдары |
Құқық, заң, құқықтық жүйе, құқықтық қатынастар, заңды жауапкершілікті меңгеру |
Құқықтық реттеу пәні. Белгілі бір топ заңды ұйғарымдармен реттелетін және реттелетін сапалы біртекті әлеуметтік қатынастар жүйесі екендігін меңгереді, тақырып бойынша білімін жетілдіреді |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы
|
|
2 |
Қазақстан құқығының негіздері пәнінің мақсаты мен міндеттері |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесін, оның негізгі институттары туралы мәлімет алу және талдау. |
Құқықтық мәдениетті қалыптастыру және заңдарды дұрыс түсініп, қолдана білу дағдыларын дамытады. |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
3 |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі |
Құқықтың түрлері: азаматтық құқық, қылмыстық құқық, әкімшілік құқық, еңбек құқығы, отбасы құқығы және т.б. туралы ақпарат алу. |
Құқық түрлерімен танысу және заңдарды дұрыс түсіну және қолдану дағдыларын дамытады. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
Құқықтың қайнар көздері: Конституция, заңдар, нормативтік-құқықтық актілерді қолдануға үйрену. |
Құқық көздерімен танысады, Конституция, заңдар, Нормативтік-құқықтық актілерді қолдана алады, қажетті оқу материалдарынан негізгі ақпаратты таба алады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
||
|
Құқықтық қатынастардың негіздері: жеке және қоғамдық құқықтар мен міндеттерді білу. |
Құқықтық қатынастардың негіздерін: жеке және қоғамдық құқықтар мен міндеттерді түсінеді, Мысалдарды және олардың әртүрлі тәсілдерін қолдана алады. |
1 |
|
Талқылау сабақ |
||
|
4 |
Конституцияның мәні мен құрылымы |
Негізгі құқықтар мен бостандықтар, Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымын түсіну. |
Қазақстан Республикасының Конституциясын талдау негізінде адамның және азаматтың конституциялық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін айқындап, ажырата алады. |
1
|
|
Біріккен сабақ |
|
Азаматтың құқықтары мен міндеттерін ажырату. |
Азаматтық құқық ұғымы мен принциптерін анықтайды, тақырыпта көтерілген мәселені сыни бағалайды. |
1 |
||||
|
5 |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын билікті бөлу қағидатын білу, осы бойынша бөлінетін санаттарды анықтау. |
Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін басшылыққа ала отырып, мемлекеттік органдардың функцияларын айқындап және салыстырады. |
2
|
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
6 |
Құқық бұзушылық және құқықтық жауапкершілік |
Құқықтық жауапкершілік түрлері: әкімшілік, қылмыстық және азаматтық жауапкершілік ерекшеліктерін талдау. |
Құқық бұзушылықтың(қылмыстың) белгілері мен түрлерін, ажыратады. Сондай-ақ заң алдындағы заңды жауапкершілікті терең түсінеді.
|
2
|
|
Түсіндіру сабақ |
|
7 |
Қазақстан Республикасындағы азаматтық құқық |
Азаматтық құқықтың негізгі институттары: меншік құқығы, келісім-шарттар, мұрагерлік туралы нормаларды анықтау. |
Азаматтық құқықтың негізгі институттарын, меншік құқығын, шартты және тараптардың міндеттерін, мұрагерлік құқығын түсінеді және сараптайды.
|
1
|
|
Біріккен сабақ |
|
8 |
Бала құқығы туралы халықаралық келісімдер: |
Балалар құқықтары туралы Конвенциямен танысу (БҚК). |
Балалардың құқықтары туралы Конвенциямен (БҚК) танысады. Оның қандай құқықтарды реттейтінін, ересек пен баланың моральдық-құқықтық нормалардағы қарым-қатынасын түсініп, талдайды
|
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
Халықаралық балалар ұйымдары және олардың жұмысы туралы мәлімет алу |
Қандай халықаралық балалар ұйымдары бар және олар қалай жұмыс істейтінін түсінеді |
|||||
|
9
|
Балаға білім беру құқығы: |
Білім алу құқығының маңызы. Балалардың білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету. Мектепке бармаудың себептері мен шешімдерін қарастыру. |
Білім беру құқығының мағынасын түсінеді, балалардың білімге тең қол жеткізуін қамтамасыз ету жолдарын біледі, Мектепке бармаудың себептері мен шешімдерін және осыған байланысты қандай салдары болуы мүмкін екенін анықтайды. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
|
||||||
|
10 |
Бала денсаулығының қорғауы: |
Баланың денсаулығын қорғау құқығы. Вакцинация, медициналық көмекке қолжетімділік. Дұрыс тамақтану мен салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы мәлімет алу. |
"Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345-II Заңының 8-бабымен танысады |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
11 |
Баланың тұрмыстық және психологиялық қауіпсіздігі: |
Балаларды физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықтан қорғау. Отбасындағы зорлық-зомбылықтан қорғау тетіктерін меңгеру. |
ҚР мемлекеті балаларды физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықтан қорғауды қалай қамтамасыз ететінін түсінеді, тұрмыстық зорлық-зомбылық жағдайында қандай шаралар қолдану керектігін біледі |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
12 |
Баланың еңбекке тартылуын болдырмау: |
Балалардың еңбекке тартылуын заңмен шектеу. Жұмыс орындарындағы қауіпсіздік шарттарымен танысу. |
Қазақстан Республикасында балалардың еңбекке тартылуына қандай заңнамалық шектеулер бар екенін анықтап, талдайды |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
13 |
Бала құқығы мен ата-аналардың міндеттері: |
Ата-аналардың балаға қатысты жауапкершілігі туралы мағлұмат беру. |
Ата-аналардың балаға тәрбиелік әсер етуінің негізгі механизмдерімен танысады.
|
1
|
|
Біріккен сабақ |
|
Ата-аналардың балаға тәрбиелік ықпал етуі туралы ақпараттарды білу. |
Балаға қатысты ата-ананың жауапкершілігін анықтайды, салыстырады. |
|||||
|
14 |
Балалардың әлеуметтік қорғауы: |
Кедейшіліктегі балаларға әлеуметтік қолдау. Қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету әдістері туралы білу. |
Кедейліктегі балаларды әлеуметтік қолдау туралы, сондай-ақ қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету тетіктерін меңгереді. Әлеуметтік қорғауды қажет ететін балалардың топтарымен танысады |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
15 |
Балаларды қорғау үшін заңдар мен мемлекеттік бағдарламалар: |
Құқық қорғаушы мекемелердің жұмысы. Балаларды қорғауға арналған мемлекеттік бағдарламалар мен жобалар туралы мәлімет алу. |
Қазақстан Республикасында балаларды қорғауға арналған заңдар және Мемлекеттік бағдарламалармен танысады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
16 |
Балалардың құқықтары туралы ақпараттандыру және білім беру: |
Бала құқықтары туралы білім беру курстары мен бағдарламалар. Балалардың құқықтары туралы ақпараттық науқандар шараларын талқылау. |
Қазақстандағы Бала құқықтары жөніндегі білім беру курстарымен және бағдарламаларымен, сондай-ақ балалар құқықтары жөніндегі ақпараттық кампаниялармен танысады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
17 |
Еңбек құқығының негізгі принциптері: |
Жұмысшылардың құқықтары мен міндеттері. Еңбек заңнамасының негіздері және оның жұмысшыларға әсері. Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) стандарттарымен танысу. |
Қызметкерлердің құқықтары мен міндеттерін ажырата алады, Еңбек заңнамасының негіздері және оның қызметкерлерге әсері туралы біледі, Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) стандарттары және олардың конвенцияларымен танысады. |
1 |
|
Аралас сабақ |
|
18 |
Еңбек келісімшарты және оның шарттары: |
Жұмысқа қабылдау, еңбек келісімшартының жасалуы және оның маңызы. Келісімшартта жұмыс жағдайлары мен міндеттерінің белгіленуі. |
Еңбек шартының (келісімшарттың) маңыздылығын, міндетті шарттарын , Тараптардың міндеттемелерінің құқықтарын түсінеді. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
19 |
Жалақы мен еңбек жағдайлары: |
Жалақының белгіленуі және ең төменгі жалақы нормаларын білу, Жұмыс уақыты, еңбек демалысы, мейрамдар мен демалыс күндері, Еңбек жағдайларын жақсарту: қауіпсіздік, тазалық және санитария туралы ақпарат алу. |
Жалақы мен ең төменгі жалақы мөлшерлемесін, жұмыс уақытын, демалыс құқығын, демалыс күндерін белгілеуді біледі. Еңбек жағдайларын жақсарту: қауіпсіздік, тазалық және санитария, Қазақстанда еңбек жағдайларын бағалай алады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
20 |
Жұмысшының еңбек қауіпсіздігі және денсаулығы: |
Еңбек қауіпсіздігі мен денсаулығын қорғауға арналған шаралар. Жұмыс орнының қауіпсіздігі және жұмысшыларды зиянды факторлардан қорғау. Өндірістік жарақаттардың алдын алу және жұмысшылардың денсаулығын сақтау шараларымен танысу. |
Қазақстан Республикасында денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі бойынша қандай шаралар бар екенін біледі, жұмыс орындарында және технологиялық процестерде кез келген тәуекелдерді болдырмау, санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету. қызметкерлерді оқыту және даярлау арасындағы байланысты талдайды |
1 |
|
Аралас сабақ |
|
21
|
Жұмысшының демалыс құқығы |
Демалыс уақытын жоспарлау және төленетін демалыс. Жұмысшыларға берілетін жыл сайынғы ақылы демалыс. Ауруға байланысты демалыс және оны құжаттау жұмыстарын меңгеру. |
Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексіне сәйкес, жыл сайынғы демалысқа, ауруханалық демалысқа шығу тәртібін анықтай алады. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
22 |
Тең құқықтар және кемсітушілікке қарсы күрес: |
Гендерлік теңдік, жынысқа байланысты кемсітушілікке қарсы саясатты түсіну және талдау. |
Қазақстан Республикасы Конституциясының 14-бабы, гендерлік теңдік, жынысы бойынша кемсітушілікке қарсы саясатты түсінеді. |
2 |
|
Аралас сабақ |
|
Этникалық және әлеуметтік теңдік, жұмыс орнындағы кемсітушілікке қарсы күрес туралы мәлімет алу. |
Қазақстан Республикасы Конституциясының этникалық және әлеуметтік теңдік туралы 14-бабы (2-тармағы), сондай-ақ ҚР Әкімшілік, Қылмыстық және Еңбек кодексінде көзделген кемсітушілікке қарсы күресті түсінеді, ұсынылған материалдармен жұмыс істеуге үйренеді. |
|||||
|
Мүгедектердің еңбек құқықтары және жұмыс орнындағы теңдікті салыстыра отырып талдау. |
Мүгедектердің еңбек құқықтары мен жұмыс орнындағы теңдік туралы ақпарат алады, қажетті оқу материалдарын қолданып, көтерілген мәселе бойынша з ойын дәлелдей алады. |
|||||
|
23 |
Еңбек даулары және оларды шешу жолдары: |
Еңбек дауларының түрлері мен себептерін анықтау; Дауларды шешу үшін медиация мен соттық тәсілдермен танысу; Коллективті шарттар мен келісімдер жасауды үйрену. |
Еңбек дауларының түрлері мен себептерін түсінеді, БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми еңбектерден деректерді ала біледі Медиация және дауларды шешудің сот тәсілдерін меңгереді Ұжымдық шарттар мен келісімдер жасасу тәртібін анықтайды. |
2 |
|
Біріккен сабақ |
|
24 |
Кәсіподақтардың рөлі мен құқықтары: |
Кәсіподақтар мен жұмысшылардың ұйымдық құқығы, Кәсіподақтардың жұмысшылар мүддесін қорғаудағы рөлі. Кәсіподақтардың еңбек шарттарын жақсартуға арналған әрекеттерінің мазмұнын түсіну. |
ҚР Кәсіптік одақтар туралы Заңына сәйкес кәсіподақтардың рөлі мен кәсіподақтардың құқықтарын түсінеді, тақырып бойынша білімін жетілдіреді Кәсіподақтардың міндеттері мен құқықтарын салыстырып, ажырата алады. |
2 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
25 |
Жұмысшыларды еңбек заңнамасының бұзылуынан қорғау: |
Еңбек заңнамасының бұзылуы және оған қарсы шараларды салыстыра отырып талдау. |
Қызметкерлердің құқықтарын бұзатын жұмыс берушілерге қолданылатын санкциялар туралы білімдерін толқтырады. . |
2 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
Жұмысшылардың құқықтарын бұзған жұмыс берушілерге санкциялар. |
Заң бұзушылықтардың мысалдарын және оларға қарсы тиісті шараларға мысал келтіріп, өз ойларын дәлелдей алады. |
|||||
|
Жұмысшылардың құқықтарын қорғауға бағытталған мемлекеттік бақылау шараларының ерекшеліктерін айқындау. |
Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының сақталуын және олардың функцияларын анықтайды, берілген материалдардан негізгі ақпаратты іріктейді. |
|||||
|
26 |
Әлеуметтік кепілдіктер және зейнетақы жүйесі: |
Әлеуметтік сақтандыру және жұмысшыларға арналған медициналық көмектің құндылығын анықтап, бағалау. |
ҚР әлеуметтік кодексіне сәйкес оқушыларға әлеуметтік сақтандыру және қызметкерлерге медициналық көмек туралы біледі, көтерілген мәселеге баға береді. |
2 |
|
Біріккен сабақ |
|
Зейнетақы жүйесі және жұмысшылардың зейнетке шығу құқығымен танысу, талдау. |
Зейнетақы реформасы және қызметкерлердің зейнетке шығу құқықтары туралы мәліметтер мен пікірлерді өңдейді. |
|||||
|
Жұмысшыларға арналған басқа да әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктер туралы ақпарат алу, жеңілдіктің басқа да түрлерінен ерекшелігін айқындау. |
Жұмысшыларға әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктердің түрлері туралы анықтайды, осы туралы Заңды күші бар заңнамаларды оқиды және түсінеді. |
|||||
|
27
|
Жұмысшылардың еңбек құқығының халықаралық аспектілері: |
Еңбек заңдары мен халықаралық стандарттар арасындағы қатынасты анықтап, түсіну. |
Еңбек заңнамасы мен халықаралық стандарттар арасындағы қатынастар туралы түсінеді. Халықаралық шарттар қандай жағдайларда қолданылатынын ажырата алады. |
2 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
Еңбек құқықтары бойынша халықаралық ұйымдардың рөлін білу (мысалы, ХЕҰ). |
Еңбек құқықтары жөніндегі халықаралық ұйымдардың, мысалы, Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) рөлін анықтайды. |
|||||
|
Шетелдегі жұмысшылардың құқықтарын қорғаудың маңызын түсіну. |
Шетелдегі жұмысшылардың құқықтарын және шетелдегі жұмыс кезінде жұмысшылардың негізгі құқықтарын қорғау бойынша ұсынылған материалдармен жұмыс істеуге үйренеді. |
|||||
Пайдаланған әдебиеттер
|
р/с |
Кітаптың атауы |
|
1 |
Сапарғалиев Ғ.С., Ибраев А.С. Мемлекет және құқық теориясы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. |
|
2
|
Сапарғалиев Ғ.С. Қазақстан мемлекетінің құқығының негіздері. -Алматы, 2013ж |
|
3
|
С.Идрышев. Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы. – Астана: Фолиант, 2015 ж М.Қызылова. Қазақстан республикасының әкімшілік құқығы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. |
|
4 |
Джуллиана П., Энтони Боуэр. Азаматтық білімге кіріспе. - Алматы, 2002 |
|
5 |
Ашитов З.О., Ашитов Б.З. Егемен Қазақсатанның құқы. – А.: Жеті жарғы, 1997 ж. |
|
6 |
Г.Искакова, Н.Ғазизова. Қазақстан Республикасындағы адам құқығы. – Астана: Фолиант, 2017 ж. |
|
7
|
С.Т.Күлтелеев, Е.Ш.Рахметова. Қазақстан Республикасының экологиялық құқығы. – А.: NAS, 2008 |
|
8
|
Григорьев В., Тоқтабаева Қ., , Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы –Астана: «Фолиант» баспасы, 2008 |
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
АҚСУКЕНТ ГУМАНИТАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
"Бекітемін"
Ақсукент гуманитарлық
техникалық колледжі
директоры:
______________Р.Ергашева
"____ " ___________ 2024 ж
Пән/Модуль бойынша
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
2024-2025 оқу жылы
Cеместр: I - II. ( ІІІ -ІV, V-VІ)
Модуль/ пәні: Қазақстан құқығының негіздері
Мамандык: 07161300-Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану.
07221400-Жиһаз өндірісі
07230100-Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу
07150500-Дәнекерлеу ісі (түрлері бойынша)
06130100-Бағдарламалық қамтамасыз ету(түрлері бойынша)
Біліктілік: 3W07161301-Автомобиль жөндеу слесарі
3W07161302-Автомобиль электр жабдықтарын жөндеу жөніндегі электрик
3W07221402-Ағаштан жасалған бұйымдарды құрастырушы
3W07230101-Тігінші
3W07150501-Электргазымен дәнекерлеуші
4506130103-Бағдарламалық қамтамасыздандыруды құрастырушысы
Курс 1_ Тобы: АКЖ-241 АКЖ-241/2АКС-241 АКС-241/2 Ж-241 Ж-241/2 Т-241 Д-241/2 30-топ АКЖ. 31-топТП
Оқыту нысаны: күндізгі, негізгі орта білім базасында
Жалпы сағат саны: 260 сағат , кредиттер- 4
Әзірлеуші (лер) ____________ Сулейменов.Ф.Е.
(қолы)
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:- ____________ Ш.А.Давлетова.
(қолы)
Әдіскер:- ____________ Туребеков Т.Д,.
(қолы)
Жалпы пәндері әдістемелік бірлестігі жетекшісі : ____________ Рахматуллаева М
(қолы)
Ақсукент гуманитарлық техникалық колледжінің 2024 жылғы « » тамыздағы педагогикалық кенесіннің № 1 отырысында мақұлданды және техникалық және кәсіптік білім берудің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес түзілген.
Ақсукент 2024
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Факультативті күнтізбелік оқу жоспары
Факультативті күнтізбелік оқу жоспары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
АҚСУКЕНТ ГУМАНИТАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
"Бекітемін"
Ақсукент гуманитарлық
техникалық колледжі
директоры
______________Р.Ергашева
"____ " ___________ 2024 ж
ФАКУЛЬТАТИВ САБАҚТЫҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
2024-2025 оқу жылы
Cеместр: I – II
Модуль/ пәні: Қазақстан құқығының негіздері
Мамандық: - 07161300- Автомобиль қөлігіне техникалық қызмет қөрсету, жөндеу және пайдалану.
- 07230100 – Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу
- 07221400 Жиһаз өндірісі
- "06130100- Бағдарламалық қамтамасыз ету (түрлері бойынша)"
- "07150500 – Дәнекерлеу ісі (түрлері бойынша)"
Біліктілік: - 3W07161302 - "Автокөліктердің электр құрылғыларын жөндеуші электрик"
-3W07161301 - Автомобиль жөндеу слесарі
- 3W07230101 – Тігінші
-3W07221402 «Ағаштан жасалған бұйымдарды құрастырушы»
- 4S06130103 – Бағдарламалық қамтамасыздандыруды құрастырушысы
- 3W07150501 – Электргазымен дәнекерлеуші
Курс 1_ Тобы: АКС-241 , АКЖ-241/1. .Т-241/2 . ТП-241, АКЖ-241/2, Т-241/1
Оқыту нысаны: күндізгі, негізгі орта білім базасында
Жалпы сағат саны: 720 сағат , кредиттер- 30
Әзірлеуші (лер) ____________ Ф.Е.Сулейменов
(қолы)
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________ Ш.А.Давлетова
(қолы)
Әдіскер ____________ Т.Д. Туребеков
(қолы)
Жалпы пәндері әдістемелік бірлестігі жетекшісі ____________ М.Рахматуллаева
(қолы)
Ақсукент гуманитарлық техникалық колледжінің 2024 жылғы « » тамыздағы педагогикалық кенесіннің № 1 отырысында мақұлданды және техникалық және кәсіптік білім берудің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес түзілген.
Ақсукент 2024
Түсіндірме жазба
|
Пән/модуль сиппаттамасы : Құқық негіздері пәні мемлекет пен құқықты жалпы сипаттары бойынша тарихи дамудағы өзгеру сатыларын жан-жақты қамтып қарастырады. Ең алдымен осы заманғы мемлекеттілік пен құқықтардың ең дамыған нысандарын зерттеуге бағыт-бағдар ретінде ұстанады. Олардың мағнасы мен мәнін теориялық көзқарастар тұрғысынан түсіндіреді. «Құқық негіздері» оқу әдістемелік құралында мемлекет, құқық, құқықтық мемлекет, азаматтық қоғам туралы негізгі ұғымдар, идеяларды студенттердің қазіргі заман тұрғысынан зерттеу, Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасы құқықтық жүйесі, құқықтың салалық негіздері, адам мен азаматтың құқығы мен міндеттері, құқықтық жауапкершілікпен байланысты проблемалары, Қазақстандағы биліктің, мемлекеттік органдары және жергілікті басқару органдар жүйесі қарастырылған. |
|
|
|
|
|
Пререквизиттер: Оқу әдістемелік құрал білім алушыларға мемлекет және құқық мәселелерін жаңаша осы заман талаптары тұрғысынан түсінуге бағыт көрсетіп, жөн сілтейді. |
|
|
Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар: Дидактикалық материалдар, кітаптар, компьютерлер, мультимедиялық проектор, жабдықтар мен ұйымдастыру үрдістері, оқу әдістемелік кешен, презентациялар, видеофильмдер ,Әдебиеттер: Сапарғалиев Ғ.С., Ибраев А.С. Мемлекет және құқық теориясы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. Сапарғалиев Ғ.С. Қазақстан мемлекетінің құқығының негіздері. -Алматы, 2013ж С.Идрышев. Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы. – Астана: Фолиант, 2015 ж М.Қызылова. Қазақстан республикасының әкімшілік құқығы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. Джуллиана П., Энтони Боуэр. Азаматтық білімге кіріспе. - Алматы, 2002 ж. Ашитов З.О., Ашитов Б.З. Егемен Қазақсатанның құқы. – А.: Жеті жарғы, 1997 ж. Г.Искакова, Н.Ғазизова. Қазақстан Республикасындағы адам құқығы. – Астана: Фолиант, 2017 ж
|
|
|
Педагогтің байланыс құралдары: Сулейменов.Ф.Е. ______________ |
7+ 775 347 9181 WhatsApp 7+778 229 7187 |
|
|
|
Семестр бойынша сағаттарды бөлу
|
Пән/модульдің коды және атауы |
Модуль дегі жалпы сағат |
Оның ішінде: |
факультатив |
|||||||
|
1-курс |
|
ІІ-курс |
ІІІ-курс |
ІV-курс |
||||||
|
1-сем. |
2-сем. |
3-сем. |
4-сем. |
5-сем |
6-сем |
7-с |
8-с |
|
||
|
Құқық негіздері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны |
38 |
38 |
|
|
|
|
|
|
|
38 |
Факультатив сабақ жоспарының мазмұны
|
№ |
Тараулар/оқыту нәтижелері |
Бағалау өлшемшарттары және/немесе сабақ тақырыптары |
Факультатив сабақ сағаты |
Сабақ түрі |
|
|
Құқық негіздері– 38 сағат . |
|||
|
1 |
Құқық, заң, құқықтық жүйе, құқықтық қатынастар, заңды жауапкершілікті меңгеру.
|
Пәннің негізгі түсініктері мен ұғымдары. |
1 |
Жаңа білімді хабарландыру |
|
2 |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесін, оның негізгі институттары туралы мәлімет алу және талдау. |
Қазақстан құқығының негіздері пәнінің мақсаты мен міндеттері. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
3 |
Құқықтың түрлері: азаматтық құқық, қылмыстық құқық, әкімшілік құқық, еңбек құқығы, отбасы құқығы және т.б. туралы ақпарат алу. |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
|
Құқықтың қайнар көздері: Конституция, заңдар, нормативтік-құқықтық актілерді қолдануға үйрену. |
1 |
Талқылау сабақ |
|
|
|
Құқықтық қатынастардың негіздері: жеке және қоғамдық құқықтар мен міндеттерді білу. |
1 |
Талқылау сабақ |
|
|
4 |
Негізгі құқықтар мен бостандықтар, Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымын түсіну. |
Конституцияның мәні мен құрылымы. |
1 |
Аралас сабақ |
|
|
Азаматтың құқықтары мен міндеттерін ажырату. |
1 |
|
|
|
5 |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын билікті бөлу қағидатын білу, осы бойынша бөлінетін санаттарды анықтау. |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. |
2 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы Пысықтау сабағы |
|
6 |
Құқық бұзушылықтың түрлері: азаматтық, қылмыстық, әкімшілік құқық бұзушылықтарды талдау. |
Құқық бұзушылық және құқықтық жауапкершілік. |
2 |
Аралас сабақ |
|
Құқықтық жауапкершілік түрлері: әкімшілік, қылмыстық және азаматтық жауапкершілік ерекшеліктерін талдау. |
||||
|
7 |
Азаматтық құқықтың негізгі институттары: меншік құқығы, келісім-шарттар, мұрагерлік туралы нормаларды анықтау. |
Қазақстан Республикасындағы азаматтық құқық. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
8 |
Балалар құқықтары туралы Конвенциямен танысу (БҚК). |
Бала құқығы туралы халықаралық келісімдер. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
Халықаралық балалар ұйымдары және олардың жұмысы туралы мәлімет алу. |
||||
|
9 |
Білім алу құқығының маңызы. Балалардың білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету. Мектепке бармаудың себептері мен шешімдерін қарастыру. |
Балаға білім беру құқығы. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
10 |
Баланың денсаулығын қорғау құқығы. Вакцинация, медициналық көмекке қолжетімділік. Дұрыс тамақтану мен салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы мәлімет алу. |
Бала денсаулығының қорғауы. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
11 |
Балаларды физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықтан қорғау. Отбасындағы зорлық-зомбылықтан қорғау тетіктерін меңгеру. |
Баланың тұрмыстық және психологиялық қауіпсіздігі. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
12 |
Балалардың еңбекке тартылуын заңмен шектеу. Жұмыс орындарындағы қауіпсіздік шарттарымен танысу. |
Баланың еңбекке тартылуын болдырмау. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
13 |
Ата-аналардың балаға қатысты жауапкершілігі туралы мағлұмат беру. |
Бала құқығы мен ата-аналардың міндеттері.
|
1 |
Біріккен сабақ |
|
|
Ата-аналардың балаға тәрбиелік ықпал етуі туралы ақпараттарды білу. |
|||
|
14 |
Кедейшіліктегі балаларға әлеуметтік қолдау. Қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету әдістері туралы білу. |
Балалардың әлеуметтік қорғауы. |
1 |
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
15 |
Құқық қорғаушы мекемелердің жұмысы. Балаларды қорғауға арналған мемлекеттік бағдарламалар мен жобалар туралы мәлімет алу. |
Балаларды қорғау үшін заңдар мен мемлекеттік бағдарламалар. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
16 |
Бала құқықтары туралы білім беру курстары мен бағдарламалар. Балалардың құқықтары туралы ақпараттық науқандар шараларын талқылау. |
Балалардың құқықтары туралы ақпараттандыру және білім беру. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
17 |
Жұмысшылардың құқықтары мен міндеттері. Еңбек заңнамасының негіздері және оның жұмысшыларға әсері. Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) стандарттарымен танысу. |
Еңбек құқығының негізгі принциптері. |
1 |
Аралас сабақ |
|
18 |
Жұмысқа қабылдау, еңбек келісімшартының жасалуы және оның маңызы. Келісімшартта жұмыс жағдайлары мен міндеттерінің белгіленуі. |
Еңбек келісімшарты және оның шарттары. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
19 |
Жалақының белгіленуі және ең төменгі жалақы нормаларын білу. Жұмыс уақыты, еңбек демалысы, мейрамдар мен демалыс күндері, Еңбек жағдайларын жақсарту: қауіпсіздік, тазалық және санитария туралы ақпарат алу. |
Жалақы мен еңбек жағдайлары. |
1 |
Біріккен сабақ |
|
20 |
Еңбек қауіпсіздігі мен денсаулығын қорғауға арналған шаралар. Жұмыс орнының қауіпсіздігі және жұмысшыларды зиянды факторлардан қорғау. Өндірістік жарақаттардың алдын алу және жұмысшылардың денсаулығын сақтау шараларымен танысу. |
Жұмысшының еңбек қауіпсіздігі және денсаулығы. |
1 |
Аралас сабақ |
|
21 |
Демалыс уақытын жоспарлау және төленетін демалыс. Жұмысшыларға берілетін жыл сайынғы ақылы демалыс. Ауруға байланысты демалыс және оны құжаттау жұмыстарын меңгеру. |
Жұмысшының демалыс құқығы. |
1 |
Түсіндіру сабақ |
|
22 |
Гендерлік теңдік, жынысқа байланысты кемсітушілікке қарсы саясатты түсіну және талдау. |
Тең құқықтар және кемсітушілікке қарсы күрес. |
2 |
Аралас сабақ |
|
Этникалық және әлеуметтік теңдік, жұмыс орнындағы кемсітушілікке қарсы күрес туралы мәлімет алу. |
||||
|
Мүгедектердің еңбек құқықтары және жұмыс орнындағы теңдікті салыстыра отырып талдау. |
||||
|
23 |
Еңбек дауларының түрлері мен себептерін анықтау. Дауларды шешу үшін медиация мен соттық тәсілдермен танысу. Коллективті шарттар мен келісімдер жасауды үйрену. |
Еңбек даулары және оларды шешу жолдары. |
2 |
Біріккен сабақ |
|
24 |
Кәсіподақтар мен жұмысшылардың ұйымдық құқығы. Кәсіподақтардың жұмысшылар мүддесін қорғаудағы рөлі. Кәсіподақтардың еңбек шарттарын жақсартуға арналған әрекеттерінің мазмұнын түсіну. |
Кәсіподақтардың рөлі мен құқықтары. |
2 |
Түсіндірк сабақ |
|
25 |
Еңбек заңнамасының бұзылуы және оған қарсы шараларды салыстыра отырып талдау. |
Жұмысшыларды еңбек заңнамасының бұзылуынан қорғау. |
2 |
Түсіндіру сабақ |
|
Жұмысшылардың құқықтарын бұзған жұмыс берушілерге санкциялар. |
||||
|
Жұмысшылардың құқықтарын қорғауға бағытталған мемлекеттік бақылау шараларының ерекшеліктерін айқындау. |
||||
|
26 |
Әлеуметтік сақтандыру және жұмысшыларға арналған медициналық көмектің құндылығын анықтап, бағалау. |
Әлеуметтік кепілдіктер және зейнетақы жүйесі. |
2 |
Біріккен сабақ |
|
Зейнетақы жүйесі және жұмысшылардың зейнетке шығу құқығымен танысу, талдау. |
||||
|
Жұмысшыларға арналған басқа да әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктер туралы ақпарат алу, жеңілдіктің басқа да түрлерінен ерекшелігін айқындау.
|
||||
|
27 |
Еңбек заңдары мен халықаралық стандарттар арасындағы қатынасты анықтап, түсіну. |
Жұмысшылардың еңбек құқығының халықаралық аспектілері. |
2 |
Түсіндіру сабақ |
|
Еңбек құқықтары бойынша халықаралық ұйымдардың рөлін білу (мысалы, ХЕҰ). |
||||
|
Шетелдегі жұмысшылардың құқықтарын қорғаудың маңызын түсіну. |
||||
|
|
Курстық жоба/жұмыс (егер жоспарланған болса) |
- |
- |
|
|
|
Барлық сағат саны: |
38 |
|
|
ФАКУЛЬТАТИВ САБАҚТЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
|
№ р/с |
Бағдарлама мазмұны (тараулар, тақырып/ оқыту нәтижесі, бағалау өлшемдері) |
Барлық сағат
|
мерзімі
|
Сабақ түрі |
||
|
|
Тарау: Тақырып:
|
Оқыту нәтижелері |
Бағалау критерийлері |
|||
|
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
1 |
Пәннің негізгі түсініктері мен ұғымдары |
Құқық, заң, құқықтық жүйе, құқықтық қатынастар, заңды жауапкершілікті меңгеру |
Құқықтық реттеу пәні. Белгілі бір топ заңды ұйғарымдармен реттелетін және реттелетін сапалы біртекті әлеуметтік қатынастар жүйесі екендігін меңгереді, тақырып бойынша білімін жетілдіреді |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы
|
|
2 |
Қазақстан құқығының негіздері пәнінің мақсаты мен міндеттері |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесін, оның негізгі институттары туралы мәлімет алу және талдау. |
Құқықтық мәдениетті қалыптастыру және заңдарды дұрыс түсініп, қолдана білу дағдыларын дамытады. |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
3 |
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі |
Құқықтың түрлері: азаматтық құқық, қылмыстық құқық, әкімшілік құқық, еңбек құқығы, отбасы құқығы және т.б. туралы ақпарат алу. |
Құқық түрлерімен танысу және заңдарды дұрыс түсіну және қолдану дағдыларын дамытады. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
Құқықтың қайнар көздері: Конституция, заңдар, нормативтік-құқықтық актілерді қолдануға үйрену. |
Құқық көздерімен танысады, Конституция, заңдар, Нормативтік-құқықтық актілерді қолдана алады, қажетті оқу материалдарынан негізгі ақпаратты таба алады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
||
|
Құқықтық қатынастардың негіздері: жеке және қоғамдық құқықтар мен міндеттерді білу. |
Құқықтық қатынастардың негіздерін: жеке және қоғамдық құқықтар мен міндеттерді түсінеді, Мысалдарды және олардың әртүрлі тәсілдерін қолдана алады. |
1 |
|
Талқылау сабақ |
||
|
4 |
Конституцияның мәні мен құрылымы |
Негізгі құқықтар мен бостандықтар, Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымын түсіну. |
Қазақстан Республикасының Конституциясын талдау негізінде адамның және азаматтың конституциялық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін айқындап, ажырата алады. |
1
|
|
Біріккен сабақ |
|
Азаматтың құқықтары мен міндеттерін ажырату. |
Азаматтық құқық ұғымы мен принциптерін анықтайды, тақырыпта көтерілген мәселені сыни бағалайды. |
1 |
||||
|
5 |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын билікті бөлу қағидатын білу, осы бойынша бөлінетін санаттарды анықтау. |
Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін басшылыққа ала отырып, мемлекеттік органдардың функцияларын айқындап және салыстырады. |
2
|
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
6 |
Құқық бұзушылық және құқықтық жауапкершілік |
Құқықтық жауапкершілік түрлері: әкімшілік, қылмыстық және азаматтық жауапкершілік ерекшеліктерін талдау. |
Құқық бұзушылықтың(қылмыстың) белгілері мен түрлерін, ажыратады. Сондай-ақ заң алдындағы заңды жауапкершілікті терең түсінеді.
|
2
|
|
Түсіндіру сабақ |
|
7 |
Қазақстан Республикасындағы азаматтық құқық |
Азаматтық құқықтың негізгі институттары: меншік құқығы, келісім-шарттар, мұрагерлік туралы нормаларды анықтау. |
Азаматтық құқықтың негізгі институттарын, меншік құқығын, шартты және тараптардың міндеттерін, мұрагерлік құқығын түсінеді және сараптайды.
|
1
|
|
Біріккен сабақ |
|
8 |
Бала құқығы туралы халықаралық келісімдер: |
Балалар құқықтары туралы Конвенциямен танысу (БҚК). |
Балалардың құқықтары туралы Конвенциямен (БҚК) танысады. Оның қандай құқықтарды реттейтінін, ересек пен баланың моральдық-құқықтық нормалардағы қарым-қатынасын түсініп, талдайды
|
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
Халықаралық балалар ұйымдары және олардың жұмысы туралы мәлімет алу |
Қандай халықаралық балалар ұйымдары бар және олар қалай жұмыс істейтінін түсінеді |
|||||
|
9
|
Балаға білім беру құқығы: |
Білім алу құқығының маңызы. Балалардың білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету. Мектепке бармаудың себептері мен шешімдерін қарастыру. |
Білім беру құқығының мағынасын түсінеді, балалардың білімге тең қол жеткізуін қамтамасыз ету жолдарын біледі, Мектепке бармаудың себептері мен шешімдерін және осыған байланысты қандай салдары болуы мүмкін екенін анықтайды. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
|
||||||
|
10 |
Бала денсаулығының қорғауы: |
Баланың денсаулығын қорғау құқығы. Вакцинация, медициналық көмекке қолжетімділік. Дұрыс тамақтану мен салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы мәлімет алу. |
"Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345-II Заңының 8-бабымен танысады |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
11 |
Баланың тұрмыстық және психологиялық қауіпсіздігі: |
Балаларды физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықтан қорғау. Отбасындағы зорлық-зомбылықтан қорғау тетіктерін меңгеру. |
ҚР мемлекеті балаларды физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықтан қорғауды қалай қамтамасыз ететінін түсінеді, тұрмыстық зорлық-зомбылық жағдайында қандай шаралар қолдану керектігін біледі |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
12 |
Баланың еңбекке тартылуын болдырмау: |
Балалардың еңбекке тартылуын заңмен шектеу. Жұмыс орындарындағы қауіпсіздік шарттарымен танысу. |
Қазақстан Республикасында балалардың еңбекке тартылуына қандай заңнамалық шектеулер бар екенін анықтап, талдайды |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
13 |
Бала құқығы мен ата-аналардың міндеттері: |
Ата-аналардың балаға қатысты жауапкершілігі туралы мағлұмат беру. |
Ата-аналардың балаға тәрбиелік әсер етуінің негізгі механизмдерімен танысады.
|
1
|
|
Біріккен сабақ |
|
Ата-аналардың балаға тәрбиелік ықпал етуі туралы ақпараттарды білу. |
Балаға қатысты ата-ананың жауапкершілігін анықтайды, салыстырады. |
|||||
|
14 |
Балалардың әлеуметтік қорғауы: |
Кедейшіліктегі балаларға әлеуметтік қолдау. Қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету әдістері туралы білу. |
Кедейліктегі балаларды әлеуметтік қолдау туралы, сондай-ақ қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету тетіктерін меңгереді. Әлеуметтік қорғауды қажет ететін балалардың топтарымен танысады |
1 |
|
Жаңа білімді меңгеру сабағы |
|
15 |
Балаларды қорғау үшін заңдар мен мемлекеттік бағдарламалар: |
Құқық қорғаушы мекемелердің жұмысы. Балаларды қорғауға арналған мемлекеттік бағдарламалар мен жобалар туралы мәлімет алу. |
Қазақстан Республикасында балаларды қорғауға арналған заңдар және Мемлекеттік бағдарламалармен танысады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
16 |
Балалардың құқықтары туралы ақпараттандыру және білім беру: |
Бала құқықтары туралы білім беру курстары мен бағдарламалар. Балалардың құқықтары туралы ақпараттық науқандар шараларын талқылау. |
Қазақстандағы Бала құқықтары жөніндегі білім беру курстарымен және бағдарламаларымен, сондай-ақ балалар құқықтары жөніндегі ақпараттық кампаниялармен танысады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
17 |
Еңбек құқығының негізгі принциптері: |
Жұмысшылардың құқықтары мен міндеттері. Еңбек заңнамасының негіздері және оның жұмысшыларға әсері. Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) стандарттарымен танысу. |
Қызметкерлердің құқықтары мен міндеттерін ажырата алады, Еңбек заңнамасының негіздері және оның қызметкерлерге әсері туралы біледі, Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) стандарттары және олардың конвенцияларымен танысады. |
1 |
|
Аралас сабақ |
|
18 |
Еңбек келісімшарты және оның шарттары: |
Жұмысқа қабылдау, еңбек келісімшартының жасалуы және оның маңызы. Келісімшартта жұмыс жағдайлары мен міндеттерінің белгіленуі. |
Еңбек шартының (келісімшарттың) маңыздылығын, міндетті шарттарын , Тараптардың міндеттемелерінің құқықтарын түсінеді. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
19 |
Жалақы мен еңбек жағдайлары: |
Жалақының белгіленуі және ең төменгі жалақы нормаларын білу, Жұмыс уақыты, еңбек демалысы, мейрамдар мен демалыс күндері, Еңбек жағдайларын жақсарту: қауіпсіздік, тазалық және санитария туралы ақпарат алу. |
Жалақы мен ең төменгі жалақы мөлшерлемесін, жұмыс уақытын, демалыс құқығын, демалыс күндерін белгілеуді біледі. Еңбек жағдайларын жақсарту: қауіпсіздік, тазалық және санитария, Қазақстанда еңбек жағдайларын бағалай алады. |
1 |
|
Біріккен сабақ |
|
20 |
Жұмысшының еңбек қауіпсіздігі және денсаулығы: |
Еңбек қауіпсіздігі мен денсаулығын қорғауға арналған шаралар. Жұмыс орнының қауіпсіздігі және жұмысшыларды зиянды факторлардан қорғау. Өндірістік жарақаттардың алдын алу және жұмысшылардың денсаулығын сақтау шараларымен танысу. |
Қазақстан Республикасында денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі бойынша қандай шаралар бар екенін біледі, жұмыс орындарында және технологиялық процестерде кез келген тәуекелдерді болдырмау, санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету. қызметкерлерді оқыту және даярлау арасындағы байланысты талдайды |
1 |
|
Аралас сабақ |
|
21
|
Жұмысшының демалыс құқығы |
Демалыс уақытын жоспарлау және төленетін демалыс. Жұмысшыларға берілетін жыл сайынғы ақылы демалыс. Ауруға байланысты демалыс және оны құжаттау жұмыстарын меңгеру. |
Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексіне сәйкес, жыл сайынғы демалысқа, ауруханалық демалысқа шығу тәртібін анықтай алады. |
1 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
22 |
Тең құқықтар және кемсітушілікке қарсы күрес: |
Гендерлік теңдік, жынысқа байланысты кемсітушілікке қарсы саясатты түсіну және талдау. |
Қазақстан Республикасы Конституциясының 14-бабы, гендерлік теңдік, жынысы бойынша кемсітушілікке қарсы саясатты түсінеді. |
2 |
|
Аралас сабақ |
|
Этникалық және әлеуметтік теңдік, жұмыс орнындағы кемсітушілікке қарсы күрес туралы мәлімет алу. |
Қазақстан Республикасы Конституциясының этникалық және әлеуметтік теңдік туралы 14-бабы (2-тармағы), сондай-ақ ҚР Әкімшілік, Қылмыстық және Еңбек кодексінде көзделген кемсітушілікке қарсы күресті түсінеді, ұсынылған материалдармен жұмыс істеуге үйренеді. |
|||||
|
Мүгедектердің еңбек құқықтары және жұмыс орнындағы теңдікті салыстыра отырып талдау. |
Мүгедектердің еңбек құқықтары мен жұмыс орнындағы теңдік туралы ақпарат алады, қажетті оқу материалдарын қолданып, көтерілген мәселе бойынша з ойын дәлелдей алады. |
|||||
|
23 |
Еңбек даулары және оларды шешу жолдары: |
Еңбек дауларының түрлері мен себептерін анықтау; Дауларды шешу үшін медиация мен соттық тәсілдермен танысу; Коллективті шарттар мен келісімдер жасауды үйрену. |
Еңбек дауларының түрлері мен себептерін түсінеді, БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми еңбектерден деректерді ала біледі Медиация және дауларды шешудің сот тәсілдерін меңгереді Ұжымдық шарттар мен келісімдер жасасу тәртібін анықтайды. |
2 |
|
Біріккен сабақ |
|
24 |
Кәсіподақтардың рөлі мен құқықтары: |
Кәсіподақтар мен жұмысшылардың ұйымдық құқығы, Кәсіподақтардың жұмысшылар мүддесін қорғаудағы рөлі. Кәсіподақтардың еңбек шарттарын жақсартуға арналған әрекеттерінің мазмұнын түсіну. |
ҚР Кәсіптік одақтар туралы Заңына сәйкес кәсіподақтардың рөлі мен кәсіподақтардың құқықтарын түсінеді, тақырып бойынша білімін жетілдіреді Кәсіподақтардың міндеттері мен құқықтарын салыстырып, ажырата алады. |
2 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
25 |
Жұмысшыларды еңбек заңнамасының бұзылуынан қорғау: |
Еңбек заңнамасының бұзылуы және оған қарсы шараларды салыстыра отырып талдау. |
Қызметкерлердің құқықтарын бұзатын жұмыс берушілерге қолданылатын санкциялар туралы білімдерін толқтырады. . |
2 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
Жұмысшылардың құқықтарын бұзған жұмыс берушілерге санкциялар. |
Заң бұзушылықтардың мысалдарын және оларға қарсы тиісті шараларға мысал келтіріп, өз ойларын дәлелдей алады. |
|||||
|
Жұмысшылардың құқықтарын қорғауға бағытталған мемлекеттік бақылау шараларының ерекшеліктерін айқындау. |
Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының сақталуын және олардың функцияларын анықтайды, берілген материалдардан негізгі ақпаратты іріктейді. |
|||||
|
26 |
Әлеуметтік кепілдіктер және зейнетақы жүйесі: |
Әлеуметтік сақтандыру және жұмысшыларға арналған медициналық көмектің құндылығын анықтап, бағалау. |
ҚР әлеуметтік кодексіне сәйкес оқушыларға әлеуметтік сақтандыру және қызметкерлерге медициналық көмек туралы біледі, көтерілген мәселеге баға береді. |
2 |
|
Біріккен сабақ |
|
Зейнетақы жүйесі және жұмысшылардың зейнетке шығу құқығымен танысу, талдау. |
Зейнетақы реформасы және қызметкерлердің зейнетке шығу құқықтары туралы мәліметтер мен пікірлерді өңдейді. |
|||||
|
Жұмысшыларға арналған басқа да әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктер туралы ақпарат алу, жеңілдіктің басқа да түрлерінен ерекшелігін айқындау. |
Жұмысшыларға әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктердің түрлері туралы анықтайды, осы туралы Заңды күші бар заңнамаларды оқиды және түсінеді. |
|||||
|
27
|
Жұмысшылардың еңбек құқығының халықаралық аспектілері: |
Еңбек заңдары мен халықаралық стандарттар арасындағы қатынасты анықтап, түсіну. |
Еңбек заңнамасы мен халықаралық стандарттар арасындағы қатынастар туралы түсінеді. Халықаралық шарттар қандай жағдайларда қолданылатынын ажырата алады. |
2 |
|
Түсіндіру сабақ |
|
Еңбек құқықтары бойынша халықаралық ұйымдардың рөлін білу (мысалы, ХЕҰ). |
Еңбек құқықтары жөніндегі халықаралық ұйымдардың, мысалы, Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) рөлін анықтайды. |
|||||
|
Шетелдегі жұмысшылардың құқықтарын қорғаудың маңызын түсіну. |
Шетелдегі жұмысшылардың құқықтарын және шетелдегі жұмыс кезінде жұмысшылардың негізгі құқықтарын қорғау бойынша ұсынылған материалдармен жұмыс істеуге үйренеді. |
|||||
Пайдаланған әдебиеттер
|
р/с |
Кітаптың атауы |
|
1 |
Сапарғалиев Ғ.С., Ибраев А.С. Мемлекет және құқық теориясы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. |
|
2
|
Сапарғалиев Ғ.С. Қазақстан мемлекетінің құқығының негіздері. -Алматы, 2013ж |
|
3
|
С.Идрышев. Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы. – Астана: Фолиант, 2015 ж М.Қызылова. Қазақстан республикасының әкімшілік құқығы. – Астана: Фолиант, 2014 ж. |
|
4 |
Джуллиана П., Энтони Боуэр. Азаматтық білімге кіріспе. - Алматы, 2002 |
|
5 |
Ашитов З.О., Ашитов Б.З. Егемен Қазақсатанның құқы. – А.: Жеті жарғы, 1997 ж. |
|
6 |
Г.Искакова, Н.Ғазизова. Қазақстан Республикасындағы адам құқығы. – Астана: Фолиант, 2017 ж. |
|
7
|
С.Т.Күлтелеев, Е.Ш.Рахметова. Қазақстан Республикасының экологиялық құқығы. – А.: NAS, 2008 |
|
8
|
Григорьев В., Тоқтабаева Қ., , Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы –Астана: «Фолиант» баспасы, 2008 |
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
АҚСУКЕНТ ГУМАНИТАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
"Бекітемін"
Ақсукент гуманитарлық
техникалық колледжі
директоры:
______________Р.Ергашева
"____ " ___________ 2024 ж
Пән/Модуль бойынша
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
2024-2025 оқу жылы
Cеместр: I - II. ( ІІІ -ІV, V-VІ)
Модуль/ пәні: Қазақстан құқығының негіздері
Мамандык: 07161300-Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану.
07221400-Жиһаз өндірісі
07230100-Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу
07150500-Дәнекерлеу ісі (түрлері бойынша)
06130100-Бағдарламалық қамтамасыз ету(түрлері бойынша)
Біліктілік: 3W07161301-Автомобиль жөндеу слесарі
3W07161302-Автомобиль электр жабдықтарын жөндеу жөніндегі электрик
3W07221402-Ағаштан жасалған бұйымдарды құрастырушы
3W07230101-Тігінші
3W07150501-Электргазымен дәнекерлеуші
4506130103-Бағдарламалық қамтамасыздандыруды құрастырушысы
Курс 1_ Тобы: АКЖ-241 АКЖ-241/2АКС-241 АКС-241/2 Ж-241 Ж-241/2 Т-241 Д-241/2 30-топ АКЖ. 31-топТП
Оқыту нысаны: күндізгі, негізгі орта білім базасында
Жалпы сағат саны: 260 сағат , кредиттер- 4
Әзірлеуші (лер) ____________ Сулейменов.Ф.Е.
(қолы)
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:- ____________ Ш.А.Давлетова.
(қолы)
Әдіскер:- ____________ Туребеков Т.Д,.
(қолы)
Жалпы пәндері әдістемелік бірлестігі жетекшісі : ____________ Рахматуллаева М
(қолы)
Ақсукент гуманитарлық техникалық колледжінің 2024 жылғы « » тамыздағы педагогикалық кенесіннің № 1 отырысында мақұлданды және техникалық және кәсіптік білім берудің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес түзілген.
Ақсукент 2024
шағым қалдыра аласыз













