|
Сабақ: |
Мектеп: №226 |
||||||||||||||||
|
Күні: 14.12.17ж |
Мұғалімнің аты-жөні : Насымов Қайрат |
||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «В.Г» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фалес теоремасы |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Фалес теоремасы ұғымын түсініп дағдысын қалыптастыру |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: Параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялардың негізгі ұғымдары түсініп дағдысын қалыптастырып шешу жолдарын іздейді. |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялардың негізгі қасиетін табады. |
|||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: Фалес теоремасын пайдаланып үшбұрышты толық шеше алады. |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||||||
|
Математикалық диктант
|
|||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||
|
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері: |
|
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сызықтық функция және оның графиктерінің өзара орналасуы |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Басы |
1мин 5мин |
Сәлемдесу. Үй жұмысын тексеру |
8 сынып алгебра |
||||||||||||||
|
Ортасы |
5мин 15 мин 5мин |
А деңгейі |
Үлестірме қағаздар |
||||||||||||||
|
Соңы |
7 мин
3 мин |
Қорытындылау: Квадраттың
тіктөртбұрыштан айырмашылығы? (барлық қабырғалары тең) |
Стикер 8 сынып геометрия Бағалау парағы |
||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||||||
|
Деңгейлік тапсырмалар беру |
|
||||||||||||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
|
|
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||
Тексерілді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фалес теоремасы
Фалес теоремасы
|
Сабақ: |
Мектеп: №226 |
||||||||||||||||
|
Күні: 14.12.17ж |
Мұғалімнің аты-жөні : Насымов Қайрат |
||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «В.Г» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фалес теоремасы |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Фалес теоремасы ұғымын түсініп дағдысын қалыптастыру |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: Параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялардың негізгі ұғымдары түсініп дағдысын қалыптастырып шешу жолдарын іздейді. |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялардың негізгі қасиетін табады. |
|||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: Фалес теоремасын пайдаланып үшбұрышты толық шеше алады. |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||||||
|
Математикалық диктант
|
|||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||
|
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері: |
|
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сызықтық функция және оның графиктерінің өзара орналасуы |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Басы |
1мин 5мин |
Сәлемдесу. Үй жұмысын тексеру |
8 сынып алгебра |
||||||||||||||
|
Ортасы |
5мин 15 мин 5мин |
А деңгейі |
Үлестірме қағаздар |
||||||||||||||
|
Соңы |
7 мин
3 мин |
Қорытындылау: Квадраттың
тіктөртбұрыштан айырмашылығы? (барлық қабырғалары тең) |
Стикер 8 сынып геометрия Бағалау парағы |
||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||||||
|
Деңгейлік тапсырмалар беру |
|
||||||||||||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
|
|
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||
Тексерілді
шағым қалдыра аласыз













