|
Бөлім: Ғылыми фантастика |
Мектеп: Ұзын Ата ЖББМ |
||||||
|
Күні: 13.05.2025 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Шинттемирова З |
||||||
|
Сынып: 7 б,в,г |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фантастикалық саяхаттар |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7. 2. 5. 1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
|
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасына негізделген құндылық |
Мамыр – бірлік және ынтымақ айы
|
||||||
|
1-апта дәйексөзі |
1-апта дәйексөзі: Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ |
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару. Ш Түрткі сұрақтар: 1. Алладиннің сиқырлы кілеміне барлығы таң қалуда, қазір адам аспанда ұша алады дегенге таң қаламыз ба? 2. Қазіргі кезде адам баласы аспанда қалықтап ұша алуы үшін нендей техникаларды білесіңдер? 3. Адамның қиялы әлемді өзгерте алады дегенге келісесіңдер ме? 4. Аспанда қалықтап ұшуға болатын көлік туралы естулерің бар ма?, т.б. Бағалау: өзіндік ойын еркін, жүйелі жеткізе алған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау, мақтау сөздер айтылады.
Оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады. 7. 2. 5. 1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану. Бағалау критерийлері:
«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Мамыр – бірлік және ынтымақ айы) |
Барлық оқушылар: Оқушылар суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді. Қабілеті төмен білім алушы Жинақталған суреттер бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді. Қабілеті жоғары білім алушы Оқушылар суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор: Жинақталған суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді – 1 ұпай * тыңдалым мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді –1 ұпай. ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. |
7-сынып қазақ тілі |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастыр.
«Сен маған, мен саған...» әдісі. 4-тапсырма. Мәтін бойынша құраған сұрақтарыңды жұбыңа қой, оның сұрақтарына өзің жауап бер. Жауаптарды салыстыр.
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. 5-тапсырма. Үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданып, қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жаз. Кемедегі шытырман оқиғадан алған әсерің туралы айт . Кеме экипажына тілегіңді білдір. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Бекіту. Өзге планетада өмір сүрудің пайдасы мен зиянын өз қиялдарың бойынша санамалап жазыңдар. Қос нүктені қолдануды ескеріңдер. 1. 2. 3. 4. 5. |
Барлық білім алушылар Оқушылар үш сұрақ құрастырады. Мәтін бойынша құраған сұрақтарын жұбына қойып, оның сұрақтарына өзі жауап береді, жауаптарын салыстырады. Қабілеті төмен білім алушы Оқушылар мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Қабілеті жоғары білім алушы Оқушылар мәтіндегі қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады. Мәтін бойынша құраған сұрақтарын жұбына қойып, оның сұрақтарына өзі жауап береді, жауаптарын салыстырады. Барлық білім алушылар Оқушылар қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жазады, үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданады. Қабілеті төмен білім алушы Оқушылар мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Қабілеті жоғары білім алушы Оқушылар қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жазады, үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданады. Өзге планетада өмір сүрудің пайдасы мен зиянын өз қиялдарың бойынша санамалап жазады. |
Дескриптор: * қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады – 3 ұпай * жауаптарын салыстырады. - 1 ұпай ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. Дескриптор: * қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады – 3 ұпай * жауаптарын салыстырады. - 1 ұпай ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. |
Жүніс Сахиевтің «Қимайтын әлем»ғылыми-фантастикалық романынан
|
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
«5-5-1» әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі. Үй тапсырмасы: 8-тапсырма. |
«5-5-1» әдісі |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фантастикалық саяхаттар
Фантастикалық саяхаттар
|
Бөлім: Ғылыми фантастика |
Мектеп: Ұзын Ата ЖББМ |
||||||
|
Күні: 13.05.2025 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Шинттемирова З |
||||||
|
Сынып: 7 б,в,г |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фантастикалық саяхаттар |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7. 2. 5. 1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
|
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасына негізделген құндылық |
Мамыр – бірлік және ынтымақ айы
|
||||||
|
1-апта дәйексөзі |
1-апта дәйексөзі: Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ |
||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару. Ш Түрткі сұрақтар: 1. Алладиннің сиқырлы кілеміне барлығы таң қалуда, қазір адам аспанда ұша алады дегенге таң қаламыз ба? 2. Қазіргі кезде адам баласы аспанда қалықтап ұша алуы үшін нендей техникаларды білесіңдер? 3. Адамның қиялы әлемді өзгерте алады дегенге келісесіңдер ме? 4. Аспанда қалықтап ұшуға болатын көлік туралы естулерің бар ма?, т.б. Бағалау: өзіндік ойын еркін, жүйелі жеткізе алған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау, мақтау сөздер айтылады.
Оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады. 7. 2. 5. 1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану. Бағалау критерийлері:
«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Мамыр – бірлік және ынтымақ айы) |
Барлық оқушылар: Оқушылар суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді. Қабілеті төмен білім алушы Жинақталған суреттер бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді. Қабілеті жоғары білім алушы Оқушылар суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор: Жинақталған суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді – 1 ұпай * тыңдалым мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді –1 ұпай. ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. |
7-сынып қазақ тілі |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастыр.
«Сен маған, мен саған...» әдісі. 4-тапсырма. Мәтін бойынша құраған сұрақтарыңды жұбыңа қой, оның сұрақтарына өзің жауап бер. Жауаптарды салыстыр.
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. 5-тапсырма. Үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданып, қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жаз. Кемедегі шытырман оқиғадан алған әсерің туралы айт . Кеме экипажына тілегіңді білдір. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Бекіту. Өзге планетада өмір сүрудің пайдасы мен зиянын өз қиялдарың бойынша санамалап жазыңдар. Қос нүктені қолдануды ескеріңдер. 1. 2. 3. 4. 5. |
Барлық білім алушылар Оқушылар үш сұрақ құрастырады. Мәтін бойынша құраған сұрақтарын жұбына қойып, оның сұрақтарына өзі жауап береді, жауаптарын салыстырады. Қабілеті төмен білім алушы Оқушылар мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Қабілеті жоғары білім алушы Оқушылар мәтіндегі қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады. Мәтін бойынша құраған сұрақтарын жұбына қойып, оның сұрақтарына өзі жауап береді, жауаптарын салыстырады. Барлық білім алушылар Оқушылар қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жазады, үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданады. Қабілеті төмен білім алушы Оқушылар мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Қабілеті жоғары білім алушы Оқушылар қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жазады, үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданады. Өзге планетада өмір сүрудің пайдасы мен зиянын өз қиялдарың бойынша санамалап жазады. |
Дескриптор: * қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады – 3 ұпай * жауаптарын салыстырады. - 1 ұпай ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. Дескриптор: * қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады – 3 ұпай * жауаптарын салыстырады. - 1 ұпай ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. |
Жүніс Сахиевтің «Қимайтын әлем»ғылыми-фантастикалық романынан
|
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
«5-5-1» әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі. Үй тапсырмасы: 8-тапсырма. |
«5-5-1» әдісі |
|||||
шағым қалдыра аласыз
ИРАТУ
ЖАТТЫҒУЛАРЫ.















