Фантастикалық саяхаттар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Фантастикалық саяхаттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды қолдануға толық мүмкіндік бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Ғылыми фантастика

Мектеп: Ұзын Ата ЖББМ

Күні: 13.05.2025 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шинттемирова З

Сынып: 7 б,в,г

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Фантастикалық саяхаттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7. 2. 5. 1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

Сабақтың мақсаты

  • мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;

  • сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолданады.

«Біртұтас тәрбие»

бағдарламасына

негізделген құндылық

Мамыр – бірлік және ынтымақ айы


1-апта дәйексөзі

1-апта дәйексөзі: Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Ш ИРАТУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ. Оқушылардың назарына «Алладиннің сиқырлы кілемі» мультигінен суреттер көрсетіледі.

Түрткі сұрақтар:

1. Алладиннің сиқырлы кілеміне барлығы таң қалуда, қазір адам аспанда ұша алады дегенге таң қаламыз ба?

2. Қазіргі кезде адам баласы аспанда қалықтап ұша алуы үшін нендей техникаларды білесіңдер?

3. Адамның қиялы әлемді өзгерте алады дегенге келісесіңдер ме?

4. Аспанда қалықтап ұшуға болатын көлік туралы естулерің бар ма?, т.б.

Бағалау: өзіндік ойын еркін, жүйелі жеткізе алған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау, мақтау сөздер айтылады.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. 2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

Оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.

7. 2. 5. 1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;

  • сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолданады.

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Мамыр – бірлік және ынтымақ айы)

Барлық оқушылар:

Оқушылар суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді.

Қабілеті төмен білім алушы

Жинақталған суреттер бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді.

Қабілеті жоғары білім алушы

Оқушылар суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

Жинақталған суреттерге байланысты «Түрткі сұрақтарға» жауап береді 1 ұпай

* тыңдалым мәтін мазмұны бойынша оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді 1 ұпай.

ҚБ

Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді.



7-сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы


ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

3-тапсырма. Мәтінді оқып, қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастыр.

«Сен маған, мен саған...» әдісі. 4-тапсырма. Мәтін бойынша құраған сұрақтарыңды жұбыңа қой, оның сұрақтарына өзің жауап бер. Жауаптарды салыстыр.




ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

5-тапсырма. Үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданып, қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жаз. Кемедегі шытырман оқиғадан алған әсерің туралы айт . Кеме экипажына тілегіңді білдір.

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Бекіту. Өзге планетада өмір сүрудің пайдасы мен зиянын өз қиялдарың бойынша санамалап жазыңдар. Қос нүктені қолдануды ескеріңдер.

1.

2.

3.

4.

5.


Барлық білім алушылар

Оқушылар үш сұрақ құрастырады. Мәтін бойынша құраған сұрақтарын жұбына қойып, оның сұрақтарына өзі жауап береді, жауаптарын салыстырады.

Қабілеті төмен білім алушы

Оқушылар мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Қабілеті жоғары білім алушы

Оқушылар мәтіндегі қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады. Мәтін бойынша құраған сұрақтарын жұбына қойып, оның сұрақтарына өзі жауап береді, жауаптарын салыстырады.

Барлық білім алушылар

Оқушылар қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жазады, үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданады. Қабілеті төмен білім алушы

Оқушылар мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Қабілеті жоғары білім алушы

Оқушылар қиял-ғажайып кеме экипажының капитанына хат жазады, үтір, қос нүкте, сызықша, тырнақшаны қолданады. Өзге планетада өмір сүрудің пайдасы мен зиянын өз қиялдарың бойынша санамалап жазады.

Дескриптор:

* қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады 3 ұпай

* жауаптарын салыстырады. - 1 ұпай

ҚБ

Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді.






Дескриптор:

* қою қаріппен берілген сөйлемдерге «неліктен?», «не себепті?», «қалай?» сұрау есімдіктері қатысқан үш сұрақ құрастырады 3 ұпай

* жауаптарын салыстырады. - 1 ұпай

ҚБ

Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді.

Жүніс Сахиевтің «Қимайтын әлем»ғылыми-фантастикалық романынан






Сабақтың соңы

Кері байланыс

«5-5-1» әдісі

Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.

Үй тапсырмасы: 8-тапсырма.

«5-5-1» әдісі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.10.2025
52
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі