Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Фариза Оңғарсынова Әже
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Қараша 2018
616
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Әжетайым менің. Фариза Оңғарсынова. Әже | Мұғалімнің аты-жөні: Садуова ЖазеркеКүні: 23.10.2018ж | |
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: 24 | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, сөз жұмбақ, видео ролик, слайд. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутШаттық шеңбері Күн жарығын алақанға саламынЖүрегіме басып ұстай қаламынІзгі әрі нәзік, жарық мейірімдіБолып кетер сонда дереу жан жағымТоптарға бөлуБерілген суреттер бойынша оқушылар топқа бөлінедіПсихологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Сөз жұмбақ шешу»1 «Сұлу » сөзіне мағыналас сөз?2 Ананың құшағы қандай?3 көп нүктенің орнына сөз қой: ... – асқар тау.Мақсаты: Жаңа сабақтың тақырыбын ашу | 1-топ: Аталар2-топ: Әжелер3-топ:Әкелер4-топАналар Сөз жұмбақты әр топтан келіп шешеді |
Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Оқулықпен жұмыс;Мақалдың мағынасын ашу;Күннің шуағы жылы,Ананың құшағы – жылы.Күн жер бетін жылытады, ал ана үйді жылытады.Ал анадан кейін, сендерді күтетін, еркеліктеріңе көнетін тағы кім қымбат? Оны білу үшін мына сөз жұмбақты шешіп көрейік.- Балалар, бүгінгі сабақта Әже атты өлеңмен танысамыз. Бұл өлеңді жазған Фариза Оңғарсынова апамыз екен.Өмірі мен шығармашылығы туралыФариза Оңғарсынова - Халық жазушысы. 1939 жылдың 5 - желтоқсанында Гурьев (қазіргі Атырау) облысы, Новобогат ауданына қарасты Манаш ауылында туған. 1961 жылы Гурьев мемлекеттік педогогикалық институтының тіл - әдебиет факультетін бітіріп, Балықшы ауданының Еркіндала, Октябрьдің 40 жылдығы атындағы қазақ мектебінде ұстаздық еткенБалалар, әже деген сөзді естігенде сендердің ойларыңа не келеді?- Әже қандай адам?- Әжеңнің есімі кім?- Нағашы әжеңнің есімі кім?- Ол қайда тұрады?- Әжең саған қандай ақыл айтты?- Әжең сені еркелеткенде қалай атайды? | Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут | ТалдауАнаның махаббатына, ананың тілегіне еш нәрсе жетпейді. Шырылдап жерге түскеннен - ақ сенің ең бір жақының, ең бір досың, ең бір ұстазың бар. Ол - ана! Ол саған бәрінен қымбат. Сондықтан да сен бір - ақ жанды білесің. Ол - ана!Міне анаға деген махаббат туған күніңнен - ақ басталады. Ана деген ардақты ат. Ананы құрметтеп, сыйлай біліңдер! Әже - әкенің шешесі.. Оқулықтағы “Әже өлеңін” мәнерлеп оқып беру;«Болжау әдісі»Видео ролик көрсетіледіСергіту сәті.Әжелер құрметіне Асыл әжем әнін орындап сергіп алайық.Топтық жұмыс «Құрап шық»Әр топқа суреттер беріледі соны ретімен жапсырып шығады. Жұптық жұмыс «Кесте толтыр»«Менің отбасым» тарауында өткен тақырыптардын авторларын тауып, тұсына + қойып кетеді. Жеке жұмысАқын қолданған көркем сөздерМағынасы......... Ренжіп, ашуланып..........Мақтап, шаттанып Қорытындылау. Балалар кімнің өлеңін өттік? Өлең кім туралы айтылған? Кім әжесін жақсы көреді? Кім әжесіне қандай сыйлық сыйлайды? Әже еңбегін қалай ақтар едің? түсіндіреді. | Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
Кері байланыс | Синтез «Мақсат ағашы» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.Оқушыларға суреттер таратылып беріледі. Сол суретке сабақты түсінсе, ағаштың жоғары жағына жапсырады.Орташа түсінсе ортасна жапсырады Түсінбесе төменгі жағына жапсырып шығады. | «мақсат ағашы» әдісі арқылы оқу әрекетін қорытындылау |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)