ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ИНЖЕНЕРИЯ: ЖОҒАРЫ БІЛІМ АЛУ ЖӘНЕ
КӘСІБИ ДАМУ
Қазақ ұлттық университетін таңдауымды тек ол Еуразиядағы ғылыми дәстүр мен инновацияның қиылысында тұрғандығымен ғана емес, сонымен қатар мамандығымды тереңдету және әлеммен байланыс құру үшін кең мүмкіндіктер әлемін ашқандығымен түсіндіремін. Магистратураға түсу мен үшін фармацевтика саласына тереңірек үңілу және іскерлік деңгейімді көтереді, негізгі мақсатым басқа пәндерге ауысу емес, өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектер туралы алған білімдерімнің негізінде фармацевтикалық инженерия мамандығының білім шеңберін және тәжірибелік іскерлігімді одан әрі кеңейту. Жүйелі оқу арқылы синтетикалық дәрі-дәрмектерге қатысты теория мен препараттарды әзірлеу білімдерді толықтырып, эксперимент жобалау, орындау және ғылыми ойлау қабілеттерімді нығайтқым келеді, әсіресе дәрілік заттарды зерттеу және оларды тазалап бөлу технологияларына негіз қалап, сонымен қатар болашақ кәсіби мансапымды көтеру және әртүрлі жұмыс жағдайларында қолдану үшін негізгі бәсекеге қабілеттілік жинақтағым келеді. Бұл оқу тәжірибем фармацевтика саласындағы тереңірек білім алуымды жалғастырып қана қоймай, қажетті білім толықтырулар арқылы кәсіби іскерлігімді жан-жақты етті.
Кәсіби білім деңгейінде мен өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектер саласынан фармацевтикалық инженерияға ары қарай кеңейту мен толықтыру жасадым. Бұрын мен негізінен өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектерді дайындау және талдау жұмысына баса назар аударсам, магистратурада синтетикалық дәрі-дәрмектерді әзірлеу теориясын, препараттар дайындау технологиясын және сапаны бақылауға қатысты мазмұнды жүйелі үйрендім, өсімдік және синтетикалық дәрі-дәрмектерді зерттеуді біріктіретін күрделі білім құрылымын құрдым. Зертханалық тәжірибеде мен өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектерді тазалап бөлудің негізгі технологияларын, оның ішінде колонкалық хроматография, дайындамалық сұйық фазалы хроматография сияқты маңызды әдістерді меңгердім. Бұл дағдылар маған өсімдік негізіндегі дәрілік заттарды алу, тазалығын тексеру және препараттар әзірлеу жұмыстарында тиімдірек практикалық іскерлік берді, сонымен қатар бұрын синтетикалық дәрі-дәрмектерді әзірлеу теориясы мен препараттар дайындау технологиясында болған білім олқылықтарын толтырып, кәсіби дағдыларымды фармацевтиканың кеңірек салаларына жайытуға мүмкіндік берді.
Сонымен қатар, басқару психологиясы бойынша курстардың ішінде маған тұлға ерекшеліктері мен мотивациялық механізмдері, Қарым-қатынас мен қақтығысты басқару, Ғылыми шешім қабылдау процессі, және күйзеліс мен көңіл-күй реттеу сияқты бөлімдер ең көп пайда әкелді. Бұл курстар мамандықтан тыс жалпы сөз емес, ұйымдық жұмыс пен аралас қызметтегі практикалық білім болып табылады, олар арқылы мен топтағы әртүрлі қасиеттері бар мүшелердің бірлескен жұмыс істеу логикасын, жұмыстағы келіспеушілік пен қақтығыстарды шешудің тәсілдерін, жобаларды ілгерілетудегі ғылыми шешім қабылдаудың негізгі қадамдарын, сондай-ақ қарқынды жұмыста өз-өзі мен топ эмоцияларын қалай реттеу керектігін түсіндім. Бұл білімдер кәсіби жұмыстағы топтық ынтымақтастық пен процесстерді оңтайландыру үшін жаңа көзқарас берді, сонымен қатар тек технологиялық операцияларға ғана баса назар аударған бұрынғы іскерлік тапшылығымды толтырды.
Бұл білім жинақтары болашақ кәсіби жағдайларда маңызды рөл атқарады. Егер зертханада дәрі-дәрмектерді әзірлеу жұмысымен айналыссам, үйренген синтетикалық дәрі-дәрмектер теориясы, өсімдік негізіндегі дәрілік заттарды тазалап бөлу технологияларым, препараттар дайындау тәжірибем әртүрлі дәрі-дәрмектерді зерттеу және препараттар әзірлеу жобаларына тікелей қатысуымды қолдап, эксперимент жобалау, деректерді талдау және технологияны оңтайландыру сияқты негізгі жұмыстарды тиімді орындауға мүмкіндік береді. Ал Тұлға ерекшеліктері мен мотивациялық механізмдері модулінен алған білім зерттеу тобына бейімделуге көмектесіп, әріптестердің жұмыс стилі мен ерекшеліктеріне қарай эксперименттерді бірлесіп жүргізуге, тиімді қарым-қатынас арқылы қиылысатын сатыларды үйлестіруге, жобаны ілгерілетудегі пікір айырмашылықтарын шешуге және топтық зерттеу тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Жобаларды басқаруда ғылыми шешім қабылдау және процестерді оңтайландыру білімдері эксперимент жоспарын ақылы түрде жобалауға, ресурстарды бөлуге, зерттеу процесіндегі белгісіздіктерге қарсы тұруға көмектеседі.
Егер аурухана дәріханасында жұмыс істесем, кәсіби білімдерім дәрі-дәрмектерді дәл мезгілде дайындау, сапаны тексеру және дәрі қолдану бойынша кеңес беру сияқты негізгі міндеттерді орындауға негіз болады, өсімдік негізіндегі де, синтетикалық та болсын дәрі-дәрмектердің қолдану ерекшеліктері мен препараттар дайындау стандарттары туралы білімдерім пациенттерге бұдан да кәсіби дәрілік кеңес беруге мүмкіндік береді. Басқару психологиясынан алған аралас қарым-қатынас дағдылары пациенттердің дәрі қолдану бойынша сұрақтарын сабырмен тыңдауға, дәріні қолдану әдісі, қолдануға болмайтын жағдайлар мен ескертулерді нақты түсіндіруге, пациенттердің мазасыздығын басуға көмектеседі. Дәріхана ішіндегі ынтымақтастықта қақтығыстарды шешу және топтық жұмыс істеу білімдері менің дәрігерлер, мейірбикелер және әріптестеріммен тиімді үйлесімді жұмыс істеуіме, дәрілерді дайындау процестерін оңтайландыруға, жұмыстағы сәйкестендіру мәселелеріне қарсы тұруға мүмкіндік береді; егер тиісті басқару міндеттерін атқаратын болсам, шешім қабылдау ойлауы мен кадрларды орналастыру білімдерін дәрі-дәрмектер сатып алуды, қорларды басқаруды және жұмыс графигін ұтымды жоспарлау үшін пайдаланып, дәріхананың жұмыс тиімділігін арттыра аламын.
Магистратура кезіндегі кәсіби білімді тереңдету мен қажетті білім толықтырулар менің фармацевтикалық инженерия саласында жан-жақты іскерлік қор жинауыма мүмкіндік берді, ал басқару психологиясының көмекші оқуы кәсіби тәжірибедегі аралас ынтымақтастық пен процестерді оңтайландыруға қолдау болды. Болашақта мен кәсіби технологиялар мен практикалық білімдерді біріктіріп, зерттеу немесе дәріхана жұмысында өз іскерлігімді дәл қолданып, әртүрлі жұмыс қиындықтарына тиімді қарсы тұрып, белгіленген кәсіби мақсаттарыма біркелкі ілгерілей беріп, әрбір білім жинағымды кәсіби дамуымның берік қозғаушы күшіне айналдырамын.
Жеңіс Ұлжан
1 курс магистранты,
Болтаева Алия Масакбаевна
психология ғылымдарының кандидаты
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ИНЖЕНЕРИЯ: ЖОҒАРЫ БІЛІМ АЛУ ЖӘНЕ КӘСІБИ ДАМУ
ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ИНЖЕНЕРИЯ: ЖОҒАРЫ БІЛІМ АЛУ ЖӘНЕ КӘСІБИ ДАМУ
ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ИНЖЕНЕРИЯ: ЖОҒАРЫ БІЛІМ АЛУ ЖӘНЕ
КӘСІБИ ДАМУ
Қазақ ұлттық университетін таңдауымды тек ол Еуразиядағы ғылыми дәстүр мен инновацияның қиылысында тұрғандығымен ғана емес, сонымен қатар мамандығымды тереңдету және әлеммен байланыс құру үшін кең мүмкіндіктер әлемін ашқандығымен түсіндіремін. Магистратураға түсу мен үшін фармацевтика саласына тереңірек үңілу және іскерлік деңгейімді көтереді, негізгі мақсатым басқа пәндерге ауысу емес, өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектер туралы алған білімдерімнің негізінде фармацевтикалық инженерия мамандығының білім шеңберін және тәжірибелік іскерлігімді одан әрі кеңейту. Жүйелі оқу арқылы синтетикалық дәрі-дәрмектерге қатысты теория мен препараттарды әзірлеу білімдерді толықтырып, эксперимент жобалау, орындау және ғылыми ойлау қабілеттерімді нығайтқым келеді, әсіресе дәрілік заттарды зерттеу және оларды тазалап бөлу технологияларына негіз қалап, сонымен қатар болашақ кәсіби мансапымды көтеру және әртүрлі жұмыс жағдайларында қолдану үшін негізгі бәсекеге қабілеттілік жинақтағым келеді. Бұл оқу тәжірибем фармацевтика саласындағы тереңірек білім алуымды жалғастырып қана қоймай, қажетті білім толықтырулар арқылы кәсіби іскерлігімді жан-жақты етті.
Кәсіби білім деңгейінде мен өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектер саласынан фармацевтикалық инженерияға ары қарай кеңейту мен толықтыру жасадым. Бұрын мен негізінен өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектерді дайындау және талдау жұмысына баса назар аударсам, магистратурада синтетикалық дәрі-дәрмектерді әзірлеу теориясын, препараттар дайындау технологиясын және сапаны бақылауға қатысты мазмұнды жүйелі үйрендім, өсімдік және синтетикалық дәрі-дәрмектерді зерттеуді біріктіретін күрделі білім құрылымын құрдым. Зертханалық тәжірибеде мен өсімдік негізіндегі дәрі-дәрмектерді тазалап бөлудің негізгі технологияларын, оның ішінде колонкалық хроматография, дайындамалық сұйық фазалы хроматография сияқты маңызды әдістерді меңгердім. Бұл дағдылар маған өсімдік негізіндегі дәрілік заттарды алу, тазалығын тексеру және препараттар әзірлеу жұмыстарында тиімдірек практикалық іскерлік берді, сонымен қатар бұрын синтетикалық дәрі-дәрмектерді әзірлеу теориясы мен препараттар дайындау технологиясында болған білім олқылықтарын толтырып, кәсіби дағдыларымды фармацевтиканың кеңірек салаларына жайытуға мүмкіндік берді.
Сонымен қатар, басқару психологиясы бойынша курстардың ішінде маған тұлға ерекшеліктері мен мотивациялық механізмдері, Қарым-қатынас мен қақтығысты басқару, Ғылыми шешім қабылдау процессі, және күйзеліс мен көңіл-күй реттеу сияқты бөлімдер ең көп пайда әкелді. Бұл курстар мамандықтан тыс жалпы сөз емес, ұйымдық жұмыс пен аралас қызметтегі практикалық білім болып табылады, олар арқылы мен топтағы әртүрлі қасиеттері бар мүшелердің бірлескен жұмыс істеу логикасын, жұмыстағы келіспеушілік пен қақтығыстарды шешудің тәсілдерін, жобаларды ілгерілетудегі ғылыми шешім қабылдаудың негізгі қадамдарын, сондай-ақ қарқынды жұмыста өз-өзі мен топ эмоцияларын қалай реттеу керектігін түсіндім. Бұл білімдер кәсіби жұмыстағы топтық ынтымақтастық пен процесстерді оңтайландыру үшін жаңа көзқарас берді, сонымен қатар тек технологиялық операцияларға ғана баса назар аударған бұрынғы іскерлік тапшылығымды толтырды.
Бұл білім жинақтары болашақ кәсіби жағдайларда маңызды рөл атқарады. Егер зертханада дәрі-дәрмектерді әзірлеу жұмысымен айналыссам, үйренген синтетикалық дәрі-дәрмектер теориясы, өсімдік негізіндегі дәрілік заттарды тазалап бөлу технологияларым, препараттар дайындау тәжірибем әртүрлі дәрі-дәрмектерді зерттеу және препараттар әзірлеу жобаларына тікелей қатысуымды қолдап, эксперимент жобалау, деректерді талдау және технологияны оңтайландыру сияқты негізгі жұмыстарды тиімді орындауға мүмкіндік береді. Ал Тұлға ерекшеліктері мен мотивациялық механізмдері модулінен алған білім зерттеу тобына бейімделуге көмектесіп, әріптестердің жұмыс стилі мен ерекшеліктеріне қарай эксперименттерді бірлесіп жүргізуге, тиімді қарым-қатынас арқылы қиылысатын сатыларды үйлестіруге, жобаны ілгерілетудегі пікір айырмашылықтарын шешуге және топтық зерттеу тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Жобаларды басқаруда ғылыми шешім қабылдау және процестерді оңтайландыру білімдері эксперимент жоспарын ақылы түрде жобалауға, ресурстарды бөлуге, зерттеу процесіндегі белгісіздіктерге қарсы тұруға көмектеседі.
Егер аурухана дәріханасында жұмыс істесем, кәсіби білімдерім дәрі-дәрмектерді дәл мезгілде дайындау, сапаны тексеру және дәрі қолдану бойынша кеңес беру сияқты негізгі міндеттерді орындауға негіз болады, өсімдік негізіндегі де, синтетикалық та болсын дәрі-дәрмектердің қолдану ерекшеліктері мен препараттар дайындау стандарттары туралы білімдерім пациенттерге бұдан да кәсіби дәрілік кеңес беруге мүмкіндік береді. Басқару психологиясынан алған аралас қарым-қатынас дағдылары пациенттердің дәрі қолдану бойынша сұрақтарын сабырмен тыңдауға, дәріні қолдану әдісі, қолдануға болмайтын жағдайлар мен ескертулерді нақты түсіндіруге, пациенттердің мазасыздығын басуға көмектеседі. Дәріхана ішіндегі ынтымақтастықта қақтығыстарды шешу және топтық жұмыс істеу білімдері менің дәрігерлер, мейірбикелер және әріптестеріммен тиімді үйлесімді жұмыс істеуіме, дәрілерді дайындау процестерін оңтайландыруға, жұмыстағы сәйкестендіру мәселелеріне қарсы тұруға мүмкіндік береді; егер тиісті басқару міндеттерін атқаратын болсам, шешім қабылдау ойлауы мен кадрларды орналастыру білімдерін дәрі-дәрмектер сатып алуды, қорларды басқаруды және жұмыс графигін ұтымды жоспарлау үшін пайдаланып, дәріхананың жұмыс тиімділігін арттыра аламын.
Магистратура кезіндегі кәсіби білімді тереңдету мен қажетті білім толықтырулар менің фармацевтикалық инженерия саласында жан-жақты іскерлік қор жинауыма мүмкіндік берді, ал басқару психологиясының көмекші оқуы кәсіби тәжірибедегі аралас ынтымақтастық пен процестерді оңтайландыруға қолдау болды. Болашақта мен кәсіби технологиялар мен практикалық білімдерді біріктіріп, зерттеу немесе дәріхана жұмысында өз іскерлігімді дәл қолданып, әртүрлі жұмыс қиындықтарына тиімді қарсы тұрып, белгіленген кәсіби мақсаттарыма біркелкі ілгерілей беріп, әрбір білім жинағымды кәсіби дамуымның берік қозғаушы күшіне айналдырамын.
Жеңіс Ұлжан
1 курс магистранты,
Болтаева Алия Масакбаевна
психология ғылымдарының кандидаты
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
шағым қалдыра аласыз













