Фасфудтың зияны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фасфудтың зияны

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсатына сай құрылған тапсырмалар жүйесі. Ашық сабақ.Балалар деңгейіне сай са Сараланған тапсырмалар беріледі.Оқу тапсырмаларына сәйкес дескрипор мен қалыптастырушы бағалау берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: Ш.Бекмұхамбетова атындағы мектеп-гимназиясы

Күні: 25.02.2022

Пән мұғалімі: Аманжолова А

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

«Фастфудтың зияны»

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау;

5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау;

5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақ мақсаттары

Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Сөз тіркестерін, жай сөйлемдер құрастырады.Мәтіндегі ақпаратты анықтайды.

Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрады. Жоспар бойынша мәтінді әңгімелейді.

Мәтін бойынша өз ойын айтады және дәлелдейді.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт


Мұғалімнің іс-іркеті

Оқушының іс-әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Басталуы

10 мин.


Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру(3мин)

Үй тапсырмасын тексеру.

Ол үшін 3 топқа 6 сұрақ беріп, дұрыс,бұрысын тексеремін.

1.Іс-қимылдың, амал- әрекеттің, белгісін жай- күйін мекенін, мөлшерін, мезгілін білдіретін сөз табы- үстеу деп аталады. +

2. Білім- материалдық байлық-

3. Үстеудің мағыналық түрлері-6

4. Таңертең-мезгіл үстеуіне жатады+

5.Мекен үстеуі қайда деген сүраққа жауап береді.+

Қызығушылықты ояту.

Берілген суреттерді топтастырыңдар.

Қай топтағы тағамдар сендерге ұнайды? Неге?

Қай топтағы тағамдар адамға пайдалы?

Қалай ойлайсыздар, сабақтың тақырыбы қандай? Бейнероликті тамашалау. (3 мин)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырып, күннің жадын жазамыз.

«Шаттық шеңбер» әдісі.

Оқушылар қол ұстасып шеңбер құрап, бір-бірлеріне жақсы тілектерін білдіреді.



Оқушылар топқа бөлініп, үй тапсырмасын айтады.

Бейнероликті тамашалап,өз ойларын жеткізеді.

Мадақтау, қолпаштау

Интербелсенді тақта, суреттер


Ортасы

Мәтіналды жұмыс


10 минут































































Жаңа сөздермен жұмыс: «Тақырыптық түйін сөздер» әдісі арқылы жаңа сөздерді анықтау.

-Балалар, алдарыңызда бірнеше сөздер ілулі тұр. Осы сөздердің ішінде қай сөздер бүгінгі тақырыпқа сай деп ойлайсыздар?

Сол сөздерді таңдап келесі банкаға жапсырамыз.














Тез бұзылады – быстро портится

Ескерту – предупреждение

Жиі – часто

Сапа – качество

Артық салмақ – лишний вес

Мектеп-школа

Қалам-ручка

Сөмке-сумка

.

Оқушыларға топтық жұмыс беріледі. Мәтінді оқып, жоспар құрады, түсінгендерін баяндап көрсетеді. Негізгі ақпараттарды табады.

.

Жұптық жұмыс кезінде тілдік бағдармен жұмыс жүргізіледі. Оқушылар сөйлем құрап, талдайды.















Берілген суреттер арқылы тағамның зияны мен пайдасын қорғайды.

Оқушылар түсінген тақырып бойынша сөздерді банкаға сәйкес жапсырады.


Оқылым: «Еркін әңгіме»

1-топ:

Мәтінді оқып, жоспар құрады.

2-топ: 3 сөйлеммен баяндайды.

3-топ: Негізгі ақпаратты табады.

Жоспар:

1.Фастфуд тақырыбында сынып сағатының өтуі.

2. Гастроэнтеролог дәрігердің кеңесі

3. Тез дайындалатын тағамдардың денсаулыққа зияны

Негізгі ақпарат:

Тез дайындалатын тағамдар адам өміріне қауіпті.


Жұптық жұмыс:

Тілдік бағдар:

Берілген үстеулерді қолданып ,сөйлем құра.

Бүгін, таңертең, жоғары, алға, тауға қарай, төменде, кешке, қыста,ілгері

«Дебат» әдісі арқылы тағамның пайдасы мен зиянын талдау, қорғау.





Мадақтау







Дескриптор:

1.Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады;

2. Мәтіннің толық мазмұнын баяндап жеткізеді.

3.Негізі ақпаратты дұрыс көрсете біледі.









Дескриптор:

*Берілген үстеулермен сөйлем құрап жазады.

*Сауатты жазады

Кері байланыс беру.

Қалыптастырушы бағалау: Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне қарай дәрумендер арқылы бағалау.

Дескриптор:

Тағамның зияны мен пайдасы туралы өз ойларын жеткізеді


Кері байланыс беру.

Қалыптастырушы бағалау: Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне қарай дәрумендер арқылы бағалау.


Кесте, А4 қағазы

Банка

4 мин

Кері байланыс: «СМС» әдісі.

Сабақ бойына алған әсерімен бөлісу. Өз ойын нақты жеткізу.


-Жарайсыңдар , балалар! Денсаулықтарың мықты болсын деп осы дәруменге толы, дәмді алманы сыйлаймын! Үзілісте жеп аларсыздар! (Алмалар сыйлау)

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма. Берілген сөздермен сөйлем құрау.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Оқушылар оқу мақсатына сай тапсырмаларды орындап, сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылар фастфудтың зияны туралы толық біліп, үстеулермен танысты.

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Оқушылар тапсырмаларға қызығушылықпен шықты. Себебі, онда түрлі жас ерекшелігіне сай көрнекіліктер болды және тапсырмалар түрленіп отырды.

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Оқушыларға шапшаңдық керек, минутқа сай тапсырмаларды орындатуды жүйелеу керек

Келесі сабақта графикалық диктант арқылы не үйренгенін тексеремін.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1. Оқу мақсатына негізделген тапсырмалардың жүйелі құрылуы;

2.Оқушылардың жас ерекшелігіне сай көрнекіліктерді қолдану

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1. Сыни ойлау дағдыларын қолдану.







.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.00.2023
614
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі