Фаст фуд сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фаст фуд сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ:


Күні:

Мектеп: Ақтөбе қаласы, 12 орта мектеп


Мұғалімнің аты-жөні: Сарсенбаева С.Ш

Сынып: 5 «Б»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы

Денсаулық – зор байлық

Сабақтың тақырыбы

Фастфудтың зияны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру;

5.5.1.1 - мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу;

5.2.6.1 - тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: аудиовизуалды ақпаратты түсіне алады;

Көбі: аудиовизуалды ақпарат бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

Кейбірі: аудиовизуалды ақпаратты талдап, қорытынды шешімге келе алады.

Тілдік дағдылар

Пәнге тән лексика мен терминология:

қауіп, сапа, құндылық,семіздік

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

тағамның сапасы, зиянды тағам, шикі картоп, күрт семіру

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Фастфуд» өнімдерінің адам ағзасына әсері қандай?

Құндылықтарды дарыту

Құрметтеу: өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, қазақтың ұлттық тағамдарына деген құрметін арттыру;

Тәрбие: «Ас – адамның арқауы» деген түсінік қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек

АКТ-ны қолдану

Аудиовизуалды ақпарат, интербелсенді тақта

Бастапқы білімі

Ас атасы – нан

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық­атмосферасын орнату үшін оқушыларға бір-біріне жақсы тілектер айтқызады.

«Пазл» әдісі арқылы топқа бөледі.

музыка

(жағымды әуен), фастфуд өнімдері бейнеленген қима қағаздар

Сабақтың ортасы

(19 минут)

























(10 минут)

  1. Аудиовизуалды тыңдалым.

Фастфуд - өте тез әрі кең қолданылатын тағамдардың бірі. «Фастфуд» термині тағам деген мағынада қолданылады және бұл тағам тез дайындалады, ал бұл тұтынушыға өте қолайлы.

1920 жылдары ең бірінші фастфуд тағамы Америкада қолданысқа ие болды. 1921 жылы Канзаста White Castle атты компания ашылып, алғашқылардың бірі болып гамбургер дайындаған еді. Бұл компания келушілерді гамбургердің бағасының тұрақтылығымен жаулап алды, бірақ тағамның сапасымен құндылығы жөнінде компания басшысы Билли Инграма ойламады.

Тоқсаныншы жылдары гамбургер кедейлерге арналған зиянды тағам болып есептелінетін. Оны қала көшелерінде ғана үйсіз-күйсіз адамдарға сататын болған. Тек кейінірек бұл тағам ресторандарға жол тартты.

Солтүстік Кореяда Кока-Кола мен Пепси-Кола сатылымда жоқтың қасы. Фри картофельдерінің көпшілік арасында кең етек жайғаны соншалық, оның сатылымының көлемі шикі картоптардан да асып түсті. Фаст-фуд тағамдарының кең етек алуы америкалықтардың күрт семіруіне әкелді. Америка ауруларды бақылау орталығының есептеуінше, семіздіктен жылына 248 мың америкалық өледі екен.

Тамақты үйде дұрыстап дайындауға мүмкіндігіміз болмағанда, ол бізге қолайлы, тиімді тамақ ретінде көмекке келеді. Ол қымбат емес, бірақ өте қауіпті. Денсаулығымыздың қауіпті жауы әрқашанда жаның нан табылады, ол есірткі сияқты, қарның аш болғанда қолың өзі тартылып тұрады. Көбі фастфудтардың зиянды екенін түсінеді.

  1. Айтылым.

«Сен маған, мен саған» әдісі арқылы топтар бір-біріне мәтін бойынша сұрақ қояды (доп лақтыру арқылы).

  1. Тілдік бағдар.

Көріп және тыңдаған мәтіннен жалпы және жалқы есімдерді есте сақтап жазады.

  1. Айтылым.

«Кубизм» әдісі арқылы көріп тыңдаған мәтін бойынша кубикті лақтыру барысында түскен сөз тіркесі арқылы фастфуд тарихын сипаттайды, фастфудты қашан және қайда қолданатынын мәтін арқылы ұсынады, оның зиянын мәтін арқылы дәлелдейді.

бейне материал, доп, кубик, презентация

Сабақтың соңы

(5 минут)

Анти жарнама. Сабақ басындағы «Пазл» әдісі арқылы құрастырылған фастфуд суреттеріне анти жарнама жасайды.

Фастфуд өнімдерінің

суреттері


Рефлексия

(1 минут)

Ас мәзірі

Мен­­­­____________________қорыттым.

Әлі де______________________ тапсырыс бергім келеді.

М енің қарным аш_________________________.

ас мәзірі, түрлі көңіл-күйді білдіретін гамбургер-смайлдар

Бағалау

Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне байланысты алма таратылады. Себебі біз денсаулыққа пайдалы өнімді қолдаймыз.

алмалар

Үйге тапсырма

3-тапсырма




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
876
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі