Материалдар / Фастфуд тағамдарының зияны 9-сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Фастфуд тағамдарының зияны 9-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Фастфуд тағамдарының зияны 9-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
154
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 7

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Фастфуд тағамдарының зияны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу;

7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты шағын мәтін жазу, одағай түрлерін ажырата білу;

Көпшілігі: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай шағын әңгіме құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану;

Кейбір оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Сабақтың ортасы










































І. Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Қызығушылықты ояту. Тақырыпты болжау.

  • Фасфуд өнімдері сендерге ұнайды ма?

  • Фасфуд өнімдерімен жиі тамақтанған дұрыс па?

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп кластер құрастырады.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды;

  • Кластер құрастырады;

  • Жұмыстарын қорғауда дәлелді мысалдар келтіреді.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

4-тапсырма. «Кубизм» әдісі.

Дескриптор:


  • Фасфуд тағамдарын сипаттайды;

  • Фасфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

  • Фасфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

  • Фасфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

  • Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

  • Фасфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН


2-тапсырма.Оқшау сөздерді қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлемжазыңдар.
Дескриптор:

  • Оқшау сөздерді қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазады.

ҚБ

Дескриптор:

  • Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады;

  • Тақырыпты қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.





Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп кластер құрастырады.





Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды;

Кластер құрастырады;

Жұмыстарын қорғауда дәлелді мысалдар келтіреді.









«Кубизм» әдісі бойынша фасфуд тағамдары және олардың адам ағзасына зияны туралы ой бөлісіңдер.

Фасфуд тағамдарын сипаттайды;

Фасфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

Фасфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

Фасфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

Фасфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.


Грамматикалық тақырыпты меңгереді.


Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.


Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады;

Тақырыпты қорытындылайды.










ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап




















ҚБ





















ҚБ













ҚБ





ҚБ





7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


























(old.abai.kz/.../ fast-fud-tagamdary...)



















Рефлексия





Кері байланыс:

«Термометр» әдісі

38- қызықты да түсінікті

36,6- қызықсыз, күрделі

34- пайдасыз, құнды емес.

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!