Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа
бөлу.
Сыныпты
randomus.ru сайты арқылы 4-топқа
біріктіру.
Өткен сабаққа
шолу.
Көпатомды спирттер
тақырыбын қайталауға арналған «ақиқат жалған» тапсырмасын
(1-қосымша) береді.
«Ой
қозғау»
(Brainstorming)
«4 сурет 1 сөз» ойыны арқылы
оқушылармен сабақтың тақырыбын және мақсатын
анықтайды;
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар өткен тақырып
бойынша «ақиқат жалған» тапсырмасын (1-қосымша)
орындайды.
|
Өзін-өзі
бағалау.
Бағалау парағы
3-қосымша
Дескриптор:
Көпатомды спирттер туралы
жазылған анықтамалардың ақиқат немесе жалған екенін
анықтайды.
Кері
байланыс: Мадақтау,
марапаттау.
«Шапалақ» арқылы.
https://clck.ru/rg7nK
|
1-қосымша.
Тапсырма
https://clck.ru/rfqNs
https://clck.ru/rfqR4
https://clck.ru/rfqR4
https://clck.ru/rfqTe
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
І. Жаңа мәліметті
игеру
«Фенол, оның құрамы мен
қасиеттері» тақырыбына бейне жазба
көрсетеді.
Тапсырма
№1
Бейне жазбадағы көрсетілген
жаңа мәліметке байланысты төрт топқа жеке-жеке тапсырмалар
беріледі.
І топ-
Фенол
ІІ топ- Фенолдың
құрылысы
ІІІ топ – Фенолдың
физикалық қасиеттері
IV топ – Фенолдың химиялық
қасиеттері
Берілген төрт тақырыпшалар
бойынша «FOUR CORNERS» әдісі бойынша постер қорғау тапсырмалары
беріледі.
«Пластмасса өндіруде фенолдың
қолданылуы» туралы бейне жазба
көрсетіледі.
Тапсырма
№2
Бейне жазба көрсетілгеннен
кейін, оқушыларға жұптық жұмысқа «Диалог» әдісі бойынша
тапсырмалары(2-қосымша) беріледі.
Сабақтың соңында мұғалім
оқушылардан сабақ уақытында жинаған ұпай сандарын санауды тапсырады
және мұғалім осы бағалау парағы арқылы оқушыларды бағалап, сабақты
қорытындылайды.
Өткізілген сабақ бойынша
мұғалім оқуышыларға рефлексия жасауды
тапсырады.
«Кері байланыс парағы»
рефлексия:
-
Сабақтағы оқу мақсатына қол
жеткіздім бе?________
-
Сабақ уақытында қиындық
келтірген оқу мақсаты және
тапсырмасы?___________
-
Әліде түсінбеген жерлерім бар
немесе барлығы түсінікті болды...________
|
Оқушылар «Фенол, оның құрамы
мен қасиеттері» тақырыбы бойынша бейне жазбаны
қарайды.
Бейне жазбаны көріп болған
соң, берілген төрт тақырыпшаға «FOUR CORNERS» әдісі бойынша постер
қорғайды.
Оқушылар «Пластмасса өндіруде
фенолдың қолданылуы» тақырыбындағы бейне жазбаны көріп болған соң,
«Диалог» әдісі бойынша тапсырмаларды (2-қосымша) жұп-жұп болып
орындайды.
Оқушылар сабақ уақытында
жинаған ұпайларын санап, бағалау парағын толтырып, мұғалімге
бағалау парағын жинап береді.
Оқушылар өткізген сабақ
бойынша стикерлерге рефлексия жазады.
|
Дескриптор:
-Фенол ұғымын
сипаттайды;
-Фенолдардың құрылысын
сипаттайды;
-Фенолдың физикалық қасиетін
сипаттайды;
-Фенолдың химиялық қасиетін
сипаттайды.
«Топтық кері
байланыс»
Бағалау парағы
3-қосымша
Топтардың бірін-бірі бағалауы,
мұғалім кері байланыс береді.
Дескриптор:
Пластмасса өндіруді
сипаттайды;
Фенолформальдегид шайырын
сипаттайды;
Пластмасса өндіруде фенолдың
рөлін сипаттайды.
«Жұптық
бағалау»
Бағалау парағы
3-қосымша
Жұптар бір-бірін бағалауы,
мұғалім кері байланыс береді.
Бағалау парағы
4-қосымша
|
https://youtu.be/H55FivKDWjs
А3 қағаздар, түрлі түсті
маркерлер, оқулық
https://www.youtube.com/watch?v=OkR5clCdK-Y
2-қосымша
Слайд, бейне жазба, А3
қағаздар, оқулық, түрлі-түсті маркерлер,
Стикерлер
|