Феодалдық экономика ерекшеліктері неде? Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде? Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Материал туралы қысқаша түсінік
.Бүгінгі күні дамыған елдер жоғары сапалы білім жүйесімен жұмыс істеуде. Өйткені қазіргі заманда елдің бәсекеге қабілеттілігі оның азаматтарының білім деңгейімен анықталады, сондықтан білім беру жүйесі заман талабына сәйкес дамуы тиіс. Оқушыларды жаңартылған білім беру бағдарламасының талабына сай инновациялық әдіс-тәсілдермен оқытып, ой-өрісі кең, саналы, еркін азамат етіп тәрбиелеу қажеттілігі де осы себептен туындап отыр. Оның үстіне білім берудің жүйесін қарқынды дамытқан бұл үрдістің жалпы білім беретін мектептерге белсенді түрде енгізіле бастауы көңілді қуантады. Курстың маңыздылығы да міне, осында. Сонымен қорыта айтсам курс аясында жоғарыда айтылған міндеттер мен мәселелер өз шешімін табуда. Міндетіміз ауыр, мақсатымыз айқын. Отандық білім беру саласында әлемдік тәжірибедегі алдыңғы қатарлы идеяларды басшылыққа ала отырып, жаңаша ойлай алатын білімді шәкірттер қатарын көбейтсек, жақсы нәтижеге жеттік деп білеміз.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән: Дүниежүзі тарихы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІІ бөлім Феодализм.

Мектеп: №118 «Көкбұлақ» жалпы орта мектебі.

Күні: Мұғалімнің аты –жөні: Аманкулова Айнұр Абдулхасанқызы

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.2.1. Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау.

6.1.1.1.Феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау.

6.2.1.1. Үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Феодалдық шаруашылық ерекшеліктері мен қоғамның әлеуметтік құрылымын және оның өзара қатынасын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:Феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттайды

Кейбір оқушылар:Феодалдар мен шаруалардың ара қатынасын анықтайды.

Ойлау деңгейі.

Білу ,түсіну,қолдану

Бағалау критерийі

  • Сауда- саттық түрлері арқылы шаруашылық түрлерін түсінеді.

  • Әлеуметтік құрылымды анықтайды.

  • Феодалдық қоғамның қарым қатынасын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

-Оқулықта берілген тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды.

Суреттерге сүйеніп, сұрақтарға жауап беріңіз

Пәндік лексика және терминдер

-Феод,оброк,барщина,замок,король,рыцарьлар.

- түртіп алу әдісі бойынша терминдерді жазады.

Мәтінмен жұмыс « Ақпаратты сүзу» әдісі.

Суретпен жұмыс «Ойлан- жұптас-бөліс»әдісі

«Жалғасын тап» әдісі

Құндылықтарға баулу

4. Индустриаландыру және иновацияларға негізделген экономикалық өсу.

5.Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарих-Алғашқы қауымдық құрылыс тарауы

Жаратылыстану - Географиялық ашылулар

Алдыңғы білім

Экономика ұғымын, шаруашылық түрлері туралы дүниетанудан біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





4 минут





4 минут


І. Ынтымақтастық орнату:

Сәлемдесу, шаттық шеңберін құру.

ІІ. Топқа біріктіру

Қоржыннан түрлі-түсті тәттілер алу арқылы топтарға біріктіру

І топ Король

ІІ топ Рыцарь

ІІІ топ Барон.


ІІІ.Өткен сабақты қайталау

« Серпілген сауал» әдісі

1. Шығыс словяндардың негізгі кәсібі? (егіншілік)

2.Қай князьдың тұсында Киев Русінің қуатты арты?

3. Киев Русіндегі шіркеу басшысы қалай аталады?

4.. Киев Русіндегі діни қызметкерлер қалай аталады.?

5.Киев Русі мемлекетінің астанасы?

ҚБ.Смайликтер арқылы.



Түрлі – түсті тәттілер , доп.




Сабақтың ортасы

2 минут












5 минут



15 минут























4 минут

Мұғалім түсіндірмесі:

Сабақтың тақырыбы:

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Мақсаты:Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау.Феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау. Үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

Орта ғасырлардың негізгі белгісінің бірі жерге жеке феодалдық меншіктің орнауы. Феодалдық құрылыстың тағы бір ерекшелігі –феодалдық атақ лауазымы бойынша бірнеше сатыға бөлінді.

Б\Т. 1 тапсырма.Мәтінмен жұмыс

« Ақпаратты сүзу» әдісі.

Саралаудың түрі:Тапсырма беру

Б/Т 2-Тапсырма «Ойлан- жұптас-бөліс»әдісі
Суретпен жұмыс

1топ

1.. Феодалдық құрылыстың белгілерін атаңыз

Дескриптор

-Феодалдық құрылысты түсінеді

- феодалдық құрылыстың белгілерін атайды;

ІІ-топ

1. Үстем тап пен қаналушы тап арасындағы экономикалық қатынастарды түсіндіріңіз

Дескриптор

-Қанаушы мен қаналушы тап арасындағы айырмашылықты түсінеді

-экономикалық қатынасты анықтайды.

ІІІ-топ

1.Натуралды шаруашылық түрін сипаттаңыз

Дескриптор

-Натуралды шаруашылықтың анықтамасын біледі

- натуралды шаруашылық түрін сипаттайды.

Таныстырылым

Бағалау критерийлері

1 .Тапсырмаларды сұраққа сай орындау.

2.Өз ойын жүйелі жеткізе алу.

3 Уақытты тиімді пайдалану.

Қ Топтық өзара бағалау. Смайликтер арқылы

Саралаудың түрі: Дереккөздер

Ж/Т 3-Тапсырма. Терминдермен жұмыс

Феодалдық саты өкілдері атқаратын міндеттерін атаңдар

Король........................................................
Герцогтер мен графтар.....................................
Барондар......................................................
Рыцарьлар.....................................................
Дескриптор

- корольдің қызметтік міндетін атайды;

- герцогтер мен графтардың қызметтік міндетін атайды;

- барондардың қызметтік міндетін атайды;

- рыцарьлардың қызметтік міндетін атайды.

ҚБ. Жұптық бағалау

Саралау түрі: Диалог және қолдау



















ДТ-4к-2үм-Орта мерзімді жоспар.

13-ОШ-ҚБ- ДТ -6кл-қазақша.





Рисунок 2





Сабақтың соңы

4 минут


















2 минут

Ж 3- Тапсырма «Сөзді тап» әдісі.
Берілген мәтіндегі бос орынды төмендегі тірек сөздермен толықтырыңыз.
(бағыныштысына, мырзаның, шаруалар)
Мырза мен бағыныштылар арасында келісімшарт жасалатын. Вассал ... алдында
тізерлеп тұрып, адал қызмет етуге ант беретін. Мырза өз ... қамқорлық жасап, қолдау
көрсетуге уәде ететін. Уәдесін бағыныштыға бір уыс топырақ пен ағаш бұтағын
тапсырумен бекітті. Бұл келісімдер ауызша, сөз жүзінде жасалғандықтан жиі-жиі бұзыла
беретін. Бағыныштылар бір-бірінің мырзаларының иеліктеріне шабуыл жасап тұрды.
Олардың мақсаты-... қоныстанған жерлерді басып алу; бай көршісін тұтқындап, құн талап
ету; тонаушылықпен олжа табу болды.
Дескриптор

- вассалдың қызметтік міндеттерін атайды;

- мырзаның қызметтік міндеттерін атайды;

-ҚБ. Топтық өзара бағалау.

Саралау түрі: қарқын

Үйге тапсырма.§5-6 «Феодалдық қоғам туралы» эссе жазу








ДТ-4к-2үм-Орта мерзімді жоспар.

13-ОШ-ҚБ- ДТ -6кл-қазақша






смайликтер

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпекпіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Сабақ кезеңінде деңгейлік тапсырмалар арқылы саралаймын

Барлық оқушылар: Феодалдық шаруашылық ерекшеліктері мен қоғамның әлеуметтік құрылымын және оның өзара қатынасын түсінеді.


Оқушылардың басым бөлігі:Феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттайды

Кейбір оқушылар:Феодалдар мен шаруалардың ара қатынасын анықтайды

Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Қалыптастырушы бағалау арқылы: мадақтау сөздер, түрлі көңіл – күйді білдіретін смайликтер.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Осы сабақта АКТ пайдаланғанда қауіпсіздік техникасы ережесінің тармақтарын сақтау. Сабақта тазалық сақтау, сергіту сәтін орындау кезінде тәртіп сақтау.Үшкір заттарды, желімді пайдалану кезінде сақтық шараларын сақтау.




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?


1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
4143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі