Материалдар / Фeрмeнттeр, oлaрдың тiршiлiк әрекетiн рeттeудeгi рөлi

Фeрмeнттeр, oлaрдың тiршiлiк әрекетiн рeттeудeгi рөлi

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал биология пәні мұғалімдеріне керек,сабақты сәтті өткізуге көмектеседі)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
354
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі : ___________Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: § 11 Фeрмeнттeр, oлaрдың тiршiлiк әрекетiн рeттeудeгi рөлi. Сабақ мақсаты: Нәруыз –мaкрoмолeкулaлaрының құрылымы жәнe қaсиеттeрi, қызметі (катализаторлық) туралы түсінік, білімін қалыптастыру.Сaбaқ мiндeтi:
  • oқушылaрға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.
  • Қарым-қатынас жасай отырып бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу.
Қолданатын модульдер :
  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту
Стратегиялық іс-әрекет: Психологиялық дайындық, «Биологиялық диктант», «Кесте толтыру» «Миға шабуыл», «ДЖИГСО» Күтілетін нәтиже: Нәруыз –макромолекулаларының құрылымы және қасиеттері, қызметі (катализаторлық) түсінік және білім қалыптасады
Сабақ кезеңдеріМұғалім іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілдерДерек көздерБағалау
Кіріспе15 минБілу 1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2 Шаттық шеңберге тұрғызып бір-біріне жылы лебіз айтыру.Топқа бөлемін.Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.3.Үй тапсырмасы: Кесте толтыру, «Биологиялық диктант» әдісіМұғаліммен сәлемдеседі.Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну.





Кесте толтыру, «Биологиялық диктант»





А4 қағаздарыЕрежелер жазылған қағаздарСабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды.1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланадыӨзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды.
Жаңасабақтың таныстырылымы5 минТүсіну1 «Миға шабуыл» 1.Оқушыларға жұмыртқаны жарып ондағы сүйықтық не деп аталадыдеген сұрақ арқылы тақырыпты ашып алуМұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашу, өз ойларын еркін жеткізу.«Миға шабуыл»АКТ,



Жаңа сабақты қолдану20 мин













Талдау «Мағынаны ажырату» Мәтінді оқуды және «ДЖИГСО» Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

1-Қадам мәтінді қанша топқа сонша бөлікке бөлінеді 2-Жанұяның әр мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында әр жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау«Мағынаны ажырату

«ДЖИГСО»

«Есеп шығару»
А4 қағаздарПлакаттартүрлі-түсті қаламсаптарСтикерТоптар өзара бағалау

Қорытынды5 минФормативтік және суммативті бағалауИнсерт –стратегиясыНені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды§ 11 Ферменттер, олардың тіршілік әрекетін реттеудегі рөлі.

Инсертстратегиясы

Стикерлер Жиынтық баға
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ