1.
|
Фигуралар мен
пішіндер
|
Геометриялық
пішіндер мен фигураларды ажырата білуге
үйрету.
Айырмашылығын және
ұқсастығын ажырата білуге
үйрету.
Балаға тіктөртбұрыш,
төртбұрыш,үшбұрыш,шаршы,дөңгелек,
Сопақша секілді геометриялық
пішіндерді ажыратуға дұрыс заттардан өздеріне таныс фигураларды
таба білуге үйрету.
|
Сабақтың
түрі: жеке
сабақ
Әдіс-тәсіл: түсіндіру,көрсету,ойын.
Көрнекілік: геометриялық
пішіндер,дидактикалық ойын,интер белсенді тақта
т.б.
Ұйымдастыру
барысы:
1. Нейрожаттығу
.
2. Керимжанның
алдына түрлі-түсті фигураларды қойып,атын атап таныстыра отырып
түстерді еске алу.
3. Интер белсенді
тақта арқылы wordwoll әдісін қолдана отырып,пішіндерді
атау
4.Тақтаға арнайы
толық аяқталмаған бағдаршам мен күннің суреті ілінеді, Керимжанға
тапсырманы толықтырып түсіндіріп болған соң,суретті толықтырып
аяқтайды..Бұл арқылы баланың танымдық қабілетін
анықтаймын.
|
2
|
|
Дидактикалық
ойын
|
Плакатқа
жабыстырылған пішіндерге,текшені жерге лақтыра отырып,сәйкес келген
пішінге секіреді.
Мақсаты: Пішіндерді
ажырату,сабаққа қызығушылығын
арттыру.
|