___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Фигуралар
|
Бөлім: |
Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Фигуралар (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.1.1 Стандартты фигураларды қолданып салу. 1.2.1.2 Түстер палитрасындағы негізгі түсті өзгертіп кескін салу. 1.2.1.3 Палитрада фон түсін тандап кескін салу. 1.2.1.4 Контурын өзгерту арқылы фигураны салу. 1.2.1.5Фигура түсін құйып бояу арқылы өзгертіп салу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Кескін жасау үшін стандартты пішіндерді пайдалануды үйрену; кескін жасау үшін палитрадағы негізгі түсті таңдау; кескін жасау үшін палитрадағы фон түсін таңдауды үйрену |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-10
мин |
Ұймдастыру кезеңі: Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Рахмет! Жарайсыңдар! Енді біз сабақта жақсы көңіл-күймен жұмыс істей аламыз Өткен тақырыпты қайталау. https://wordwall.net/ru/resource/81775021
|
Позитивті психологиялық атмосфера жасау мақсатында ойын ойнау Тапсырманы орындайды Сұрақтарға жауап береді |
«Қол шапалақтау»
|
Оқулық, жқмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Сабақтың ортасы 11-40 мин |
Жаңа материалды меңгеру Пішіндерді бояу (толтыру) үшін Paint бағдарламасының түстер палитрасы қолданылады
Құю (заливка) - бұл суреттің, фигураның белгілі бір түспен боялуы. Пішін контурының түсін таңдау үшін "түс 1" түймесін басыңыз, пішінді толтыру үшін – "түс 2". Фигураны толығымен толтыру үшін құю құралы қолданылады Мұғалім толтыру құралын қалай пайдалану керектігін нақты көрсетеді Білімді бекіту
Сергіту сәтті
|
Мұғалінің ақпаратын тыңдайды Өз ойларымен бөліседі - сәйкестікті белгілейді - тустерге бояп суретті табады - жаттығулар орындайды - сурет салудың тәртібін анықтайды - Paint редакторында фигураларды салып, бояйды - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
Мақтау «Қол шапалақтау»
Дұрыс тапсырмалар
Тапсырманы орындау қиынға соқты
Мақтау «Қол шапалақтау» |
Интерактивті тақта https://youtu.be/bfdMQ3OBxy8?feature=shared |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Сабақ қорытындысы..
|
Өз жұмысын бағалайды |
Смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фигуралар ҚМЖ цифрлық сауаттылық
Фигуралар ҚМЖ цифрлық сауаттылық
___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Фигуралар
|
Бөлім: |
Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Фигуралар (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.1.1 Стандартты фигураларды қолданып салу. 1.2.1.2 Түстер палитрасындағы негізгі түсті өзгертіп кескін салу. 1.2.1.3 Палитрада фон түсін тандап кескін салу. 1.2.1.4 Контурын өзгерту арқылы фигураны салу. 1.2.1.5Фигура түсін құйып бояу арқылы өзгертіп салу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Кескін жасау үшін стандартты пішіндерді пайдалануды үйрену; кескін жасау үшін палитрадағы негізгі түсті таңдау; кескін жасау үшін палитрадағы фон түсін таңдауды үйрену |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-10
мин |
Ұймдастыру кезеңі: Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Рахмет! Жарайсыңдар! Енді біз сабақта жақсы көңіл-күймен жұмыс істей аламыз Өткен тақырыпты қайталау. https://wordwall.net/ru/resource/81775021
|
Позитивті психологиялық атмосфера жасау мақсатында ойын ойнау Тапсырманы орындайды Сұрақтарға жауап береді |
«Қол шапалақтау»
|
Оқулық, жқмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Сабақтың ортасы 11-40 мин |
Жаңа материалды меңгеру Пішіндерді бояу (толтыру) үшін Paint бағдарламасының түстер палитрасы қолданылады
Құю (заливка) - бұл суреттің, фигураның белгілі бір түспен боялуы. Пішін контурының түсін таңдау үшін "түс 1" түймесін басыңыз, пішінді толтыру үшін – "түс 2". Фигураны толығымен толтыру үшін құю құралы қолданылады Мұғалім толтыру құралын қалай пайдалану керектігін нақты көрсетеді Білімді бекіту
Сергіту сәтті
|
Мұғалінің ақпаратын тыңдайды Өз ойларымен бөліседі - сәйкестікті белгілейді - тустерге бояп суретті табады - жаттығулар орындайды - сурет салудың тәртібін анықтайды - Paint редакторында фигураларды салып, бояйды - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
Мақтау «Қол шапалақтау»
Дұрыс тапсырмалар
Тапсырманы орындау қиынға соқты
Мақтау «Қол шапалақтау» |
Интерактивті тақта https://youtu.be/bfdMQ3OBxy8?feature=shared |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Сабақ қорытындысы..
|
Өз жұмысын бағалайды |
Смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз





















