Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Фигуралар тізбегі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика |
Мектеп: «№184 ЖББМ» КММ |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Молдахулова М |
||||||
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
Бөлім |
3А бөлім. Геометриялық фигуралар жəне олардың өзара орналасуы. Спорт жəне туризм денсаулықты нығайтады.. |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
69-сабақ. Фигуралар тізбегі. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.4.3.2. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: •фигуралардың немесе сандардың тізбегін берілген үлгі бойынша құра алады. Көптеген оқушылар: •берілген заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табуды жəне оны жоюды біледі. Кейбір оқушылар: •сандардың, заттардың, фигуралардың жəне т.б.тізбектерін өздігінен құра алады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Білім алушылар: Тік бұрыш сыза алады. |
||||||
Тілдік мақсат. |
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жұптасып, топтасып жұмыс жасай білуге, өзара көмек көрсете білуге ұмтылдыру. |
||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Жиын және жиын элементтері |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру. (М.К;Ұ) Ынталандыру.. Ынталандыру. Біз адам денсаулығына пайдалы нəрселерді талқылауды жалғастырамыз. Өзектендіру. Тақтаға (жинақ полотносында) дөңгелектер қойылған.
Оқушылардың алдында түрлі түсті шеңберлердің жинағы қойылған. – Енді қандай шеңберді қою керектігін айта аласыңдар ма? –––Неліктен екенін түсіндіріңдер. –Тағы да үш шеңбер қойыңдар. –Оларды қай түстен жəне қандай ретпен орналастырасыңдар? |
АКТ ресурстары Ламинат қағаздар, маркер |
|||||
Сабақтың ортасы 30мин |
(М.К;Ж) Мақсат қою. 1-тапсырманың суретіне қараңдар. Құйтақандай адамдар жаттығу жасап жатыр. –Олар белгілі бір ретпен орналасқан ба? –Қатарды қандай ретпен жалғастыру керектігін түсіндіре аласыңдар ма?
Оқушылар тізбекті талдайды. Оқушыларға практикалық жұмыс жүргізуді ұсынуға болады. Карточкаларға осындай адамдардың суретін салып жəне карточкалардан тізбек тұрғызу. Мұғалім жұмысты күрделендіруіне болады. Оқушылар ол үшін өзінің тізбегін (немес жұппен) құрастырып жəне оны сыныптастарына шешуді ұсынуға болады. – Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? Оқушылар сабақтың мақсатын тұжырымдайды: фигуралар, сандар, затттар жəне т.б. тізбектер құрастыру жəне шешуге үйрену.
(Ж,Қ) Жаңаны ашу. Жаңаны ашу. Кестеге қараңдар.
–Оның қалай құрылғанын түсіндіре аласыңдар ма? –Қандай фигуралар қолданылған? –Қандай түстер? Ары қарай оқушыларға құрамында үш шаршы (қызыл, көк, жасыл түсті), үш шеңбер (қызыл, көк, жасыл түсті), үш үшбұрыш (қызыл, көк, жасыл түсті) бар фигуралар жинағы жəне кестенің дайындамасы таратылады. Ары қарай жұппен «сиқырлы шаршы» құру ұсынылады. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Оқулық пен дəптердегі 2-тапсырма орындалады. Оқушылар амалдар тізбегін кезекпен айта отырып жұппен жұмыс істейді. Бағалау критерийі. Фигуралар тізбегін анықтай аламын. Фигуралар тізбегін жалғастырамын. М.К; Т; Ө; Қ; Өткенді қолдану. . Оқушылар геометриялық фигуралар жинағы таратылады. Оқушылар алдымен жұппен оқулықтан тізбек тұрғызады жəне оны жалғастырады. Бұдан кейін оларға өз тібектерінің нұсқаларын құрастыру қажет. Əрбір жұп сыныпқа (немесе басқа жұпқа) өз тапсырмаларын ұсынады. 4-тапсырма ауызша орындалады, дұрыс ретпен тізбекті жазуды ұсынуға болады. Өткенді қолдану. Оқулықтағы есептерді шығаруға берілген 5- тапсырманы орындауды ұсынады. Тапсырма сыныпта тексерумен өз бетімен орындалады. Өзіндік жұмыс Дəптердегі 4-тапсырма баған түрінде есептеуге берілген. |
Құрастырмалы жинақ, тақта.
Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материалдар.
Жұмыс дәптері
Оқулық
Жұмыс дәптері |
|||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Қалыптастырушы бағалау.(ҚБ) |
Қалыптастырушы бағалау парағы |
|||||
Дескриптор. Білім алушы. |
|
|
|||||
(ҮТ) |
№ 5-есеп |
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Қабілетті оқушылар зерттеулер жүргізу , өз бетінше бұрыш түрлерін анықтауға практикалық жұмыстар ұсыну. |
Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Кері байланыс беру арқылы бағалау. |
Партада отыру ережесін, сынып ішіндегі қауіпсіздік ережесін ескерту. Сергіту сәтін өткізу |
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |