(М.К;Ж) Мақсат қою.
1-тапсырманың суретіне қараңдар. Құйтақандай адамдар
жаттығу жасап жатыр.
–Олар белгілі бір ретпен
орналасқан ба?
–Қатарды қандай ретпен
жалғастыру керектігін түсіндіре аласыңдар
ма?
Оқушылар тізбекті
талдайды. Оқушыларға практикалық жұмыс жүргізуді ұсынуға болады.
Карточкаларға осындай адамдардың суретін салып жəне карточкалардан
тізбек тұрғызу. Мұғалім жұмысты күрделендіруіне болады. Оқушылар ол
үшін өзінің тізбегін (немес жұппен) құрастырып жəне оны
сыныптастарына шешуді ұсынуға болады.
– Бүгінгі сабақтың мақсаты
қандай?
Оқушылар сабақтың
мақсатын тұжырымдайды: фигуралар, сандар, затттар жəне т.б.
тізбектер құрастыру жəне шешуге үйрену.
(Ж,Қ)
Жаңаны
ашу.
Жаңаны ашу.
Кестеге қараңдар.
–Оның қалай құрылғанын
түсіндіре аласыңдар ма?
–Қандай фигуралар
қолданылған?
–Қандай
түстер?
Ары қарай оқушыларға құрамында үш шаршы
(қызыл,
көк, жасыл түсті), үш шеңбер (қызыл, көк,
жасыл
түсті), үш үшбұрыш (қызыл, көк, жасыл түсті)
бар
фигуралар жинағы жəне кестенің
дайындамасы
таратылады.
Ары қарай жұппен «сиқырлы шаршы»
құру
ұсынылады.
Түсіндіре отырып алғашқы
бекіту.
Оқулық пен дəптердегі 2-тапсырма
орындалады.
Оқушылар амалдар тізбегін кезекпен айта
отырып
жұппен жұмыс істейді.
Бағалау критерийі.
Фигуралар тізбегін анықтай
аламын.
Фигуралар тізбегін
жалғастырамын.
М.К; Т; Ө; Қ; Өткенді
қолдану.
. Оқушылар геометриялық фигуралар жинағы таратылады.
Оқушылар алдымен жұппен оқулықтан тізбек тұрғызады жəне оны
жалғастырады. Бұдан кейін оларға өз тібектерінің нұсқаларын
құрастыру қажет. Əрбір жұп сыныпқа (немесе басқа жұпқа) өз
тапсырмаларын ұсынады. 4-тапсырма ауызша орындалады, дұрыс ретпен
тізбекті жазуды ұсынуға болады.
Өткенді қолдану.
Оқулықтағы есептерді шығаруға берілген 5- тапсырманы
орындауды ұсынады. Тапсырма сыныпта тексерумен өз бетімен
орындалады.
Өзіндік жұмыс
Дəптердегі 4-тапсырма баған түрінде есептеуге
берілген.
|