69-сабақ.
Тақырыбы: Фигуралар
тізбегі.
|
Мектеп: «Восход»жалпы білім
беретін орта мектебі
|
Күні:
16/01
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Амирханова С.У.
|
2-сынып
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Оқыту мақсаттары
|
2.4.3.2. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құру,
тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу.
|
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
•фигуралардың немесе сандардың тізбегін берілген
үлгі бойынша құра алады.
|
Көптеген оқушылар:
|
•берілген
заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын
табуды және
оны жоюды біледі.
|
Кейбір оқушылар:
|
•сандардың,
заттардың, фигуралардың және т.б.тізбектерін өздігінен құра
алады.
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады:
•тізбектің қалай құрылғанын
түсіндіруді;
•тізбектерде неліктен заңдылық бұзылатынын
анықтауды.
Пәндік лексика және терминология:
Тізбек, заңдылықтың бұзылуы, фигуралар, сандар,
заттар.
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы
фразалар топтамасы
Талқылау:
|
Тізбек қалай құрылған?
Қандай фигураларзаңдылықты бұзады
(тізбекті)?
Заңдылық бұзылғанды қалай түзетуге
болады?
|
Жазу:
|
Санды тізбектерді жазу.
|
Тірек білім, білік,
дағдылар
|
Фигуралар, санды тізбектер.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
(минут)
|
Жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
0–2
|
Ынталандыру.
Біз адам денсаулығына пайдалы нәрселерді талқылауды
жалғастырамыз.
|
|
3–5
|
Өзектендіру.
Тақтаға (жинақ полотносында) дөңгелектер
қойылған.
Оқушылардың алдында түрлі түсті шеңберлердің
жинағы қойылған.
–
Енді қандай шеңберді қою керектігін айта
аласыңдар ма? –––Неліктен екенін түсіндіріңдер.
–Тағы да үш шеңбер қойыңдар.
–Оларды қай түстен және қандай ретпен
орналастырасыңдар?
|
Қима фигуралар. Құрастырмалы
жинақ, үлестірмелі материал.
|
6–10
|
Мақсат қою.
(МК;Ұ)
1-тапсырманың суретіне
қараңдар. Құйтақандай адамдар жаттығу жасап
жатыр.
–Олар белгілі бір ретпен
орналасқан ба?
(Т;Қ)
Қатарды
қандай ретпен жалғастыру керектігін
түсіндіреді.
|
|
|
(Ө;Қ)
Дәптердегі 1-тапсырма
орындалады. Адамдардың суретін салып
және карточкалардан тізбек
тұрғызу.
(МК;Ұ)
–
Бүгінгі сабақтың мақсаты
қандай?
Оқушылар сабақтың мақсатын
тұжырымдайды: фигуралар, сандар, затттар және т.б. тізбектер
құрастыру және шешуге үйрену.
|
Оқулық.
Дәптермен
жұмыс
|
11–28
|
Жаңаны ашу.
(МК;Т;Қ)
Кестеге
қараңдар.
–Оның қалай құрылғанын түсіндіре аласыңдар
ма?
–Қандай фигуралар қолданылған?
–Қандай түстер?
Ары қарай оқушыларға құрамында үш шаршы
(қызыл,көк, жасыл түсті), үш шеңбер (қызыл, көк, жасыл
түсті), үш үшбұрыш (қызыл,
көк, жасыл түсті) бар фигуралар
жинағы және кестенің дайындамасы
таратылады.
Ары қарай
жұппен «сиқырлы
шаршы» құру ұсынылады.
Түсіндіре
отырып алғашқы
бекіту.
(МК;Ж;Ө;Қ) Оқулық
пен дәптердегі
2-тапсырма
орындалады.
Оқушылар
амалдар тізбегін
кезекпен айта отырып
жұппен жұмыс
істейді.
Бағалау
критерийі.
Фигуралар тізбегін анықтай
аламын.
Фигуралар тізбегін
жалғастырамын.
|
Құрастырмалы
жинақ,
үлестірмелі
материал.
Оқулық.
Дәптер, түрлі түсті
қарындаштар
|
29–38
|
Жаңаны қолдану.
(МК;Ж;Қ)
Оқулықтағы
3-тапсырманы
практикалық жұмыс
түрінде орындауды
ұсыну.
Ө;Қ) «Кім тапқыр?»
ойыны. 4-тапсырма ауызша
орындалады,
Өткенді қолдану.
Оқулықтағы есептерді шығаруға
берілген 5- тапсырманы орындауды ұсынады. Тапсырма сыныпта
тексерумен өз бетімен орындалады.
(Ө;Қ)
Дәптердегі 4-тапсырма баған түрінде есептеуге
берілген.
|
Үлестірмелі
материал.
Оқулық.
Дәптер
Қосымша дәптермен
жұмыс
|
39-40
|
Рефлексия.
Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен
бағалау ұсынылады.
|
|
|
Үйге:
№6, 15-бетте
|
|