Материалдар / Фигуралар тізбегі

Фигуралар тізбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 2 сынып мұғалімідеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
1489
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

69-сабақ. Тақырыбы: Фигуралар тізбегі.

Мектеп: «Восход»жалпы білім беретін орта мектебі
Күні: 16/01Мұғалімнің аты-жөні: Амирханова С.У.
2-сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары2.4.3.2. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


фигуралардың немесе сандардың тізбегін берілген үлгі бойынша құра алады.


Көптеген оқушылар:


берілген заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табуды және оны жоюды біледі.


Кейбір оқушылар:


сандардың, заттардың, фигуралардың және т.б.тізбектерін өздігінен құра алады.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:тізбектің қалай құрылғанын түсіндіруді;тізбектерде неліктен заңдылық бұзылатынын анықтауды.Пәндік лексика және терминология:Тізбек, заңдылықтың бұзылуы, фигуралар, сандар, заттар.


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау:


Тізбек қалай құрылған?Қандай фигураларзаңдылықты бұзады (тізбекті)?Заңдылық бұзылғанды қалай түзетуге болады?


Жазу:


Санды тізбектерді жазу.
Тірек білім, білік, дағдыларФигуралар, санды тізбектер.
Жоспар
Жоспарланған уақыт(минут)

Жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


0–2
Ынталандыру.Біз адам денсаулығына пайдалы нәрселерді талқылауды жалғастырамыз.





3–5
Өзектендіру.Тақтаға (жинақ полотносында) дөңгелектер қойылған.Оқушылардың алдында түрлі түсті шеңберлердің жинағы қойылған.Енді қандай шеңберді қою керектігін айта аласыңдар ма? –––Неліктен екенін түсіндіріңдер.Тағы да үш шеңбер қойыңдар.Оларды қай түстен және қандай ретпен орналастырасыңдар?Қима фигуралар. Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материал.
6–10Мақсат қою.(МК;Ұ) 1-тапсырманың суретіне қараңдар. Құйтақандай адамдар жаттығу жасап жатыр.Олар белгілі бір ретпен орналасқан ба?;Қ) Қатарды қандай ретпен жалғастыру керектігін түсіндіреді.









(Ө;Қ) Дәптердегі 1-тапсырма орындалады. Адамдардың суретін салып және карточкалардан тізбек тұрғызу. (МК;Ұ)– Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?Оқушылар сабақтың мақсатын тұжырымдайды: фигуралар, сандар, затттар және т.б. тізбектер құрастыру және шешуге үйрену.



Оқулық.











Дәптермен жұмыс
11–28Жаңаны ашу.(МК;Т;Қ) Кестеге қараңдар.









Оның қалай құрылғанын түсіндіре аласыңдар ма?Қандай фигуралар қолданылған?Қандай түстер?Ары қарай оқушыларға құрамында үш шаршы (қызыл,көк, жасыл түсті), үш шеңбер (қызыл, көк, жасыл түсті), үш үшбұрыш (қызыл, көк, жасыл түсті) бар фигуралар жинағы және кестенің дайындамасы таратылады.Ары қарай жұппен «сиқырлы шаршы» құру ұсынылады.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.(МК;Ж;Ө;Қ) Оқулық пен дәптердегі 2-тапсырма орындалады.Оқушылар амалдар тізбегін кезекпен айта отырып жұппен жұмыс істейді.Бағалау критерийі.Фигуралар тізбегін анықтай аламын.Фигуралар тізбегін жалғастырамын.
Құрастырмалыжинақ,үлестірмеліматериал.Оқулық.

























Дәптер, түрлі түсті қарындаштар
29–38Жаңаны қолдану.(МК;Ж;Қ) Оқулықтағы 3-тапсырманы практикалық жұмыс түрінде орындауды ұсыну.Ө;Қ) «Кім тапқыр?» ойыны. 4-тапсырма ауызша орындалады, Өткенді қолдану.Оқулықтағы есептерді шығаруға берілген 5- тапсырманы орындауды ұсынады. Тапсырма сыныпта тексерумен өз бетімен орындалады.(Ө;Қ) Дәптердегі 4-тапсырма баған түрінде есептеуге берілген.

Үлестірмелі материал.Оқулық. Дәптер

Қосымша дәптермен жұмыс
39-40Рефлексия.
  • –Сендер сабақта қандай жаңалық аштыңдар?
  • –Нені үйрендіңдер?
  • –Бұл білімдеріңді өмірде қалай қолдануға болады?
  • Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалау 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ