Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: _____________


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Аудан


    Мектеп: М.Төлегенов атындағы ЖББОМ КММ

    Күні: 12.03.2019ж


    Мұғалімнің аты-жөні: Берікқали А.Б.

    Сынып: 8 , геометрия

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы:

    Фигураның ауданын табуға есептер шығару

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    ауданы формуласын жатқа айтады, жазады, қолданады

    Көпшілігі:

    Есептер шығаруда квадрат ауданы формуласын қолдану.

    Кейбірі:

    Қолданбалы сипаттағы есептерге квадрат ауданы формуласын қолдану.

    Бағалау критерийлері

    1.Квадрат ауданы формуласын қорытып шығарады және қолданады.

    2.Қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде квадрат ауданы формуласын қолданады.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар трапеция ауданы формулаларын қорытып шығаруды тұжырымдай алады

    Бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады.

    Диалогқа жазылымға қажеттер тіркестер:

    Квадрат ауданын есептеу үшін..............

    Квадрат ауданын қорытып шығару үшін........

    Квадрат ауданы формуласы .........

    Құндылықтарды дарыту

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыстар

    Экономика, архитектура.

    Сабақта архитектура, экономикалық сипаттағы тапсырмалар

    шығару.

    Бастапқы білім

    Оқушылар үшбұрыш тіктөртбұрыш ауданын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып, сыныпты түгелдеймін.


    «Қате түсінікті тексеру» формулалардың қатесін табады


    Ой қозғау

    Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды.

    IDEAL тәсілі:

    I- Проблеманы анықтау: трапеция ауданы формуласын қорытып шығару

    D- Трапеция ауданы бірнеше фигураның аудандарының қосындысына тең екенін білу

    E- Үшбұрыш және тіктөрбұрыш ауданы формуласын қолданады

    A- Ауданды фигуралардың аудандарының қосындысы түрінде жазады

    L- Трапеция ауданы формуласын қорытып шығарады


    Карточкалар








    слайд, оқулық










    Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі

    «Жұптас, ойлан, бөліс»- тәсілін қолданып, оқушылар жұптасып, қойылған тапсырманың шешімін іздейді, тақырыпқа талдау жасайды.

    Дескриптор:

    -Трапеция ауданы бірнеше фигура аудандарының қосындысынан тұратынын біледі және түсінеді;

    -Үшбұрыш және төртбұрыш ауданы формулаларын біледі және қолданады;

    -Трапеция ауданы формуласын қорытып шығарады.

    Қалыптастырушы бағалау: оқушылар өзін-өзі дескриптор бойынша бағалайды.

    Кері байланыс: оқушы-оқушыға.

    Саралау: мақсат бойынша


    Топтық жұмыс. «ДЖИГСО» әдісі

    Әр топтың мүшелерін бірден төртке дейін номерлеймін, сосын әр номерге сәйкес есептен беремін, алдымен оқушы жеке есепті шығарады, кейін номерлер бойынша бірігіп, топпен есеп шығарылуын талдайды. Кейін өз бастапқы топтарына барып, есеп шығарылуын түсіндіреді

    1. ABCD ромбысында D = 140 тең. AOD үшбұрышының барлық бұрыштарын табу керек, мұндағы O - диагональдардың қиылысу нүктесі.

    A) 40, 90, 50.

    B) 40,40,100.

    C) 20, 20, 140.

    D) 70, 70, 40.

    E) 20, 90, 70.


    2. Ромб биіктігі 2-ге тең. Ромбының бір бұрышы 30 болса, оған іштей сызылған дөңгелек ауданын табыңыз.

    A) 2.

    B) .

    C) 4.

    D) .

    E) .


    3. Ромбтың бір диагоналінің ұзындығы қабырғасына тең. Ромбының бұрыштарын табыңыз.

    A) 90,90.

    B) 70,110.

    C) 30,150.

    D) 45,135.

    E) 60,120.


    4. Ромбының бір бұрышы 150 және қабырғасы 20 см.

    Ромбының ауданын есептеңіз.

    A) 150.

    B) 100.

    C) 250.

    D) 300.

    E) 200.


    5. Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 13, 14, 15. Осы үшбұрыштың ең үлкен бұрышының косинусын табыңыз.

    A) .

    B) .

    C) .

    D) .

    E) .


    6. Диагональдары 6 см және 8 см болатын ромбының қабырғасын табыңыз.

    A) 20 см.

    B) 72 см.

    C) 5 см.

    D) 27 см.

    E) 10 см.


    7. Ромбының қабырғасы 17 см және бір диагоналі 16 см. Екінші диагоналін табыңыз.

    A) см

    B) см

    C) 30 см

    D) см

    E) 15 см


    8. Кіші диагоналы 8 см, бұрышының біреуі 60 болатын ромб периметрін табыңыз.

    A) 32 см.

    B) 64 см.

    C) 36 см.

    D) 42 см.

    E) 54 см.


    9. Кіші диагоналі қабырғасына тең болатын ромбының доғал бұрышын табыңыз.

    A) 120.

    B) 140.

    C) 100.

    D) 60.

    E) 150.


    10. Ромбтың бір диагоналы оның қабырғасына тең. Ромбтың бұрыштарын табыңыз.

    A) 70 , 110.

    B) 30, 150.

    C) 90, 90.

    D) 45, 135.

    E) 60, 120.


    Саралау: Қарым-қатынас формалары бойынша, диалог бойынша.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам әдісі»

    -Мен есепті толық шығара алдым

    -Мен есеп шығаруда аздаған қателік жібердім

    -Мен есеп шығаруда қателестім


    Қалыптастырушы бағалау: Смайлик бойынша

    Кері байланыс: БББ кестесі

    Саралау: Тапсырма бойынша, өмірмен байланысты


    Қалыптастырушы бағалау: Өз-өзін бағалау


















    Үлестірме карточкалар



























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекетаева Лида
    06 Қаңтар 2021
    418
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Фигураның ауданы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Фигураның ауданы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімге қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: _____________


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Аудан


    Мектеп: М.Төлегенов атындағы ЖББОМ КММ

    Күні: 12.03.2019ж


    Мұғалімнің аты-жөні: Берікқали А.Б.

    Сынып: 8 , геометрия

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы:

    Фигураның ауданын табуға есептер шығару

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    ауданы формуласын жатқа айтады, жазады, қолданады

    Көпшілігі:

    Есептер шығаруда квадрат ауданы формуласын қолдану.

    Кейбірі:

    Қолданбалы сипаттағы есептерге квадрат ауданы формуласын қолдану.

    Бағалау критерийлері

    1.Квадрат ауданы формуласын қорытып шығарады және қолданады.

    2.Қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде квадрат ауданы формуласын қолданады.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар трапеция ауданы формулаларын қорытып шығаруды тұжырымдай алады

    Бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады.

    Диалогқа жазылымға қажеттер тіркестер:

    Квадрат ауданын есептеу үшін..............

    Квадрат ауданын қорытып шығару үшін........

    Квадрат ауданы формуласы .........

    Құндылықтарды дарыту

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыстар

    Экономика, архитектура.

    Сабақта архитектура, экономикалық сипаттағы тапсырмалар

    шығару.

    Бастапқы білім

    Оқушылар үшбұрыш тіктөртбұрыш ауданын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып, сыныпты түгелдеймін.


    «Қате түсінікті тексеру» формулалардың қатесін табады


    Ой қозғау

    Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды.

    IDEAL тәсілі:

    I- Проблеманы анықтау: трапеция ауданы формуласын қорытып шығару

    D- Трапеция ауданы бірнеше фигураның аудандарының қосындысына тең екенін білу

    E- Үшбұрыш және тіктөрбұрыш ауданы формуласын қолданады

    A- Ауданды фигуралардың аудандарының қосындысы түрінде жазады

    L- Трапеция ауданы формуласын қорытып шығарады


    Карточкалар








    слайд, оқулық










    Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі

    «Жұптас, ойлан, бөліс»- тәсілін қолданып, оқушылар жұптасып, қойылған тапсырманың шешімін іздейді, тақырыпқа талдау жасайды.

    Дескриптор:

    -Трапеция ауданы бірнеше фигура аудандарының қосындысынан тұратынын біледі және түсінеді;

    -Үшбұрыш және төртбұрыш ауданы формулаларын біледі және қолданады;

    -Трапеция ауданы формуласын қорытып шығарады.

    Қалыптастырушы бағалау: оқушылар өзін-өзі дескриптор бойынша бағалайды.

    Кері байланыс: оқушы-оқушыға.

    Саралау: мақсат бойынша


    Топтық жұмыс. «ДЖИГСО» әдісі

    Әр топтың мүшелерін бірден төртке дейін номерлеймін, сосын әр номерге сәйкес есептен беремін, алдымен оқушы жеке есепті шығарады, кейін номерлер бойынша бірігіп, топпен есеп шығарылуын талдайды. Кейін өз бастапқы топтарына барып, есеп шығарылуын түсіндіреді

    1. ABCD ромбысында D = 140 тең. AOD үшбұрышының барлық бұрыштарын табу керек, мұндағы O - диагональдардың қиылысу нүктесі.

    A) 40, 90, 50.

    B) 40,40,100.

    C) 20, 20, 140.

    D) 70, 70, 40.

    E) 20, 90, 70.


    2. Ромб биіктігі 2-ге тең. Ромбының бір бұрышы 30 болса, оған іштей сызылған дөңгелек ауданын табыңыз.

    A) 2.

    B) .

    C) 4.

    D) .

    E) .


    3. Ромбтың бір диагоналінің ұзындығы қабырғасына тең. Ромбының бұрыштарын табыңыз.

    A) 90,90.

    B) 70,110.

    C) 30,150.

    D) 45,135.

    E) 60,120.


    4. Ромбының бір бұрышы 150 және қабырғасы 20 см.

    Ромбының ауданын есептеңіз.

    A) 150.

    B) 100.

    C) 250.

    D) 300.

    E) 200.


    5. Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 13, 14, 15. Осы үшбұрыштың ең үлкен бұрышының косинусын табыңыз.

    A) .

    B) .

    C) .

    D) .

    E) .


    6. Диагональдары 6 см және 8 см болатын ромбының қабырғасын табыңыз.

    A) 20 см.

    B) 72 см.

    C) 5 см.

    D) 27 см.

    E) 10 см.


    7. Ромбының қабырғасы 17 см және бір диагоналі 16 см. Екінші диагоналін табыңыз.

    A) см

    B) см

    C) 30 см

    D) см

    E) 15 см


    8. Кіші диагоналы 8 см, бұрышының біреуі 60 болатын ромб периметрін табыңыз.

    A) 32 см.

    B) 64 см.

    C) 36 см.

    D) 42 см.

    E) 54 см.


    9. Кіші диагоналі қабырғасына тең болатын ромбының доғал бұрышын табыңыз.

    A) 120.

    B) 140.

    C) 100.

    D) 60.

    E) 150.


    10. Ромбтың бір диагоналы оның қабырғасына тең. Ромбтың бұрыштарын табыңыз.

    A) 70 , 110.

    B) 30, 150.

    C) 90, 90.

    D) 45, 135.

    E) 60, 120.


    Саралау: Қарым-қатынас формалары бойынша, диалог бойынша.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам әдісі»

    -Мен есепті толық шығара алдым

    -Мен есеп шығаруда аздаған қателік жібердім

    -Мен есеп шығаруда қателестім


    Қалыптастырушы бағалау: Смайлик бойынша

    Кері байланыс: БББ кестесі

    Саралау: Тапсырма бойынша, өмірмен байланысты


    Қалыптастырушы бағалау: Өз-өзін бағалау


















    Үлестірме карточкалар



























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 10 сынып
    06.01.2021
    418
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекетаева Лида
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации