«Fishbone» диаграммасы арқылы себеп-салдарын талдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Fishbone» диаграммасы арқылы себеп-салдарын талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Fishbone» диаграммасы арқылы себеп-салдарын талдау тақырыбындағы ашық сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Кейіпкер мен оқиғаға терең талдау

Күні


Мұғалім


Сынып


Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

«Fishbone» диаграммасы арқылы себеп-салдарын талдау

Оқу бағдарлама-

сына сәйкес оқыту мақсаттары

Мәтіндегі негізгі эпизодтарды анықтап, реттілікпен орналастыру

Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттап, қорытынды жасау

Кейіпкерді сипаттай отырып, оқиғаға көзқарасын білдіру

Сабақтың мақсаты

Оқушылар кейіпкердің әрекетінің себептері мен салдарын талдай отырып, фишбоун диаграммасы арқылы қорытынды жасайды.

Ұлттық құндылық

Кейіпкердің әрекетіне себеп болған ұлттық құндылықтарды (қамқорлық, адалдық, шыдамдылық) анықтай отырып, өз өмірімен байланыстыра талдайды.

Сабақтың барысы


Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс




5минут













































35 минут









































































5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі.

«Болжау бұрышы» әдісі: тақтада бір іс-әрекеттің салдары бейнеленген сурет көрсетіледі (мысалы, көмектесіп жатқан бала).

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады

ІІ. Қызығушылықты ояту

Сұрақ: «Кез келген әрекеттің себебі болады. Ал оның салдары қандай?»

«Себеп – салдар» шынжыры әдісі: қарапайым мысал келтіріледі (мысалы, бала үй тапсырмасын орындамады → мұғалім ескерту жасады → бала ренжіді).

ІІІ. Топқа бөлу

«Балық қаңқасы» бөліктері жазылған стикерлер арқылы (Негізгі мәселе, Себептер, Салдарлар) топқа бөлінеді

IV. Жаңа сабақ

«Адалдықтың күші» мәтінін оқу

«Fishbone диаграммасы» үлгісімен таныстыру:

Балық басына – негізгі мәселе (кейіпкердің әрекеті)

Жоғарғы сүйектерге – себептер

Төменгі сүйектерге – салдарлар


V. Тапсырмалар

1-тапсырма: «Fishbone диаграммасын толтыру»

Негізіге мәселе

Себептер

Салдар




2-тапсырма: «Себеп немесе салдар?» ойыны

Мұғалім тұжырым оқиды, оқушылар оның себеп пе, салдар ма екенін анықтайды.

Әдістер: Фишбоун диаграммасы, Салыстыру, Талдау

VI. Қорытынды

  • «Себеп – салдар – сабақ» әдісі: әр оқушы бір әрекет себептен туындайтынын, оның салдары болатынын және одан не үйренуге болатынын айтады.

VII. Кері байланыс (5 минут)

«Білім почтасы »әдісі

  • «Мен байқадым, мен түсіндім, мен қолданамын»



Оқушылар: "Бұл не үшін жасалған болуы мүмкін?" деген сұраққа жауап береді.







Өз ойларымен бөліседі, пікір алмасады









Стикерлерді таңдайды,топқа бөлінеді





Мәтінді оқиды

Сөздікпен жұмыс жасайды









Диаграмманы толтырады







Мұғалімді тыңдай отырып жауап береді






Қорытынды жасайды,

Талқылайды









Хатқа кері байланыстарын жазып қалдырады

Қол шапалақтау

Мадақтау























Өзін-өзі бағалау парағы

«Транспортир»әдісі



Формативті:






















Цифрлық ресурс: Wordwall – себеп пен салдарды сәйкестендіру ойыны















Цифрлық ресурстар: Google Jamboard













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.10.2025
51
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі