Қысқа мерзімді жоспар
7 сынып Физика пәні
мұғалімі: Жуманбаева М.М.
15.05.2013 ж
|
Физика
|
7 сынып
|
Сабақ тақырыбы
|
Физик-бизнесмен. Жұмыс. Қуат. Энергия
тарауын қайталау.
|
Жалпы мақсаты
|
Тарау бойынша алған
білімдерін жинақтау, бекіту, қортындылау. Есеп шығару арқылы
білімдерін тексеру.
|
Сілтеме
|
Мұғалмге арналған нұсқаулық
Физиканы оқыту әдістемесі
7
сыныпқа арналған физика және астрономия оқулығы
Есептер
жинағы В.И.Лукашик
Интернет материалдары
|
Оқу нәтижесі
|
Физикалық шамалардың қасиеттерін есеп
шығаруда қолдана білу.
|
Негізгі идеялар
|
Жұмыс. Қуат. Энергия. Физикалық шамаларының
өзара байланысы, тұрмыста, өнеркәсіпте қолданылуы.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар
|
Таратпа
материалдар.
Есептер
жинағы.
Интерактивті тақта (презентация)
Документ камера
|
Оқыту әдістері
|
Топтық
оқыту
Сұрақ-жауап
АКТ,
презентация
сайыс-сабақ:
|
Кезең/тапсырмалар
|
Нәтиже
|
Бағалау
|
1. Жалпы сабақ құрылымымен, сайыс шартымен
таныстыру.
|
Пәнге деген қызығушылықтың артуы
|
-
Формативті (дұрыс жауап үшін балл
беру);
-
Суммативті, Критериалды бағалау (бағалауды топ
жетекшісі жүргізеді)
|
2. Алғашқы капитал жинау
сұрақтары.
Әр топқа 5 сұрақ
|
Оқушы белсенділігінің артуы
|
300 тг
сұрақ
|
Есеп шығару дағдыларының
қалыптасуы
|
600 тг
сұрақ
|
Топтық (ұжымдық) жұмыс
|
1000 тг
сұрақ
|
Мақсат қою және оған жету
|
|
Дерек көздері
|
|
Тапсырма
|
Презентация және тексттік мәтіндегі
сұрақтар мен есептерге жауап іздеу
|
Бекітемін:
___________________
Оқу ісінің меңгерушісі: Г.Ж.Түсіпова
І. Сабақ
тақырыбы: Физик-бизнесмен. Жұмыс. Қуат.
Энергия тарауын қайталау.
ІІ. Сабақ
міндеттері: 1. Жұмыс. Қуат. Энергия
тарауы бойынша оқу материалын
оқушылардың игеруі;
2. Оқушылардың физика пәніне деген
қызығушылықтарын
арттыру;
3. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту;
ІІІ. Сабақ
түрі: Ойын сабақ
ІV. Сабақ
типі: Қайталау,
бекіту
V. Сабақ
жабдығы: а) Мұғалмге арналған нұсқаулық
7 сынып,
Физиканы оқыту әдістемесі 7 сынып,
7 сыныпқа арналған физика және астрономия
оқулығы
Есептер жинағы / В.И.Лукашик/
Интернет материалдары, плакат;
ә) АКТ, интерактивті тақа,
документ камера, презентация;
б) штатив, көлбеу науа, динамометр, жіп, ағаш
білеуше;
VІ. Сабақ
жоспары: 1.
Ұйымдастыру. Ойын шартымен
таныстыру:
1. Ойынға үш топ қатысады. Әр
топ банк болып есептеледі, және әр банктің президенті болады (топ
жетекшісі) 1-банк: «БТА»,
2-банк: «Каспий», 3-банк:
«Альянс»
2. Президент тапсырма бойынша нақты соңғы жауапты
өзі немесе жауап беретін топ мүшесін айтады.
3. Әр топ алғашқы капиталл жинау үшін құны 100
теңге болатын 5 сұраққа жауап беруі керек. Жоғарғы капиталл-500
теңге.
4. Алғашқы капиалл жиналған
соң, құны 200, 400, 600, 800, 1000 теңге болатын тапсырмалар
беріледі. Егер топ дұрыс жауап берсе, онда тапсырма құны қосылады.
Ал егер қате жауап берілсе, онда тапсырма құны
шегеріледі.
5. Жартылай дұрыс деген жауап
қабылданбайды. Тапсырма құны шегеріледі.
6. Қай топ көп ақша жинаса сол жеңіске
жетеді.
Әр топтың алдында банк атаулары жазылады. Әр
банктің ақша айналымын тексеріп отыру үшін мұғалімдерден бір
аудитор сайланады. Топ мүшелерінің сабаққа қатысуын критерийлер
бойынша бағалау топ жетекшілеріне ұсынылады.
№
|
Оқушылар
Критерийлер
|
1-оқушы
|
2-оқушы
|
3-оқушы
|
4-оқушы
|
5-оқушы
|
1
|
Алғашқы
5
сұрақ
(құны 100тг)
|
|
|
|
|
|
2
|
200 тг сұрақ
|
|
|
|
|
|
3
|
400 тг сұрақ
|
|
|
|
|
|
4
|
600 тг сұрақ
|
|
|
|
|
|
5
|
800 тг сұрақ
|
|
|
|
|
|
6
|
1000 тг сұрақ
|
|
|
|
|
|
Жауап саны
|
|
|
|
|
|
Аудиторлық бағалау
№
|
Критерийлер
|
1-«БТА»
|
2-«Каспий»
|
3-«Альянс»
|
1
|
Алғашқы
5
сұрақ
(құны 100тг)
|
|
|
|
2
|
200 тг сұрақ
|
|
|
|
3
|
400 тг сұрақ
|
|
|
|
4
|
600 тг сұрақ
|
|
|
|
5
|
800 тг сұрақ
|
|
|
|
6
|
1000 тг сұрақ
|
|
|
|
Жауап саны
|
|
|
|
2 тапсырма: 300тг
сұрақ. Тереңдігі 150 м шахтадан 200
м3 суды тартып шығару үін, қуаты 50квт насос қанша уақыт бойы жұмыс
істеуі керек?
3 тапсырма: 600 тг
сұрақ. Рычаг ұштарына түсіп тұрған
күштер 2 кг және 18 кг. Рычагтың ұзындығы 1 м. Рычаг тепе-теңдік
қалыпта тұрса, тіреу нүктесі қай жерде
орналасқан?
4 тапсырма: 1000 тг
сұрақ. Білеушенің ПӘК-ін
есепте.
Тапсырманың дұрыс не бұрыстығы документ камерамен
тексеріледі.
Жеңімпаз топы
анықтау. Топ жетекшілерінің
бағалауы.
VII.
Сабақты бағалау. Балалар бүгінгі сабағымыз
сендерге қаншалықты ұнады, қаншалықты түсінікті, тапсырмалары
қолжетімді болғанын білу үшін сендерге бүгінгі сабағымызды
бағалауды ұсынамын. Сендердің алдарыңда 3 түрлі эмоцияны көрсететін
«смайликтер» жатыр. 1-шісі «Сабақ ұнады. Барлығы түсінікті, мен
барлығын ұқтым» дегенді білдіреді, 2-шісі «Тапсырмалар мен үшін сәл
қиындау болды. Жартылай ұқтым» дегенді білдіреді, ал 3-шісі «Ештеңе
ұққан жоқпын» дегенді білдіреді. Ендеше таңдаған смайликтерді
сәйкес графаға жабыстырыңдар.
1 2 3